¤ A meséből kilépő, két lábon járó herceg a tiéd. És legalább olyannyira el is kényeztet, mint egy hercegnőt.
¤ Nagyon sok időbe telik, amíg konkrétan lép feléd, mert félt attól, hogy milyen hatással lesz rád a hírneve. És inkább szenved ő attól, hogy nem vagy vele, minthogy téged valaki bántson.
¤ - Nem akarom, hogy bajod essen vagy valaki ok nélkül bántson azért, mert velem vagy – ismeri be és szorosan magához ölelve csókol a homlokodra, amikor egyszer épp a bizonytalanság miatt zörrentek össze.
¤ Pontosan emiatt nem is hagyja az SM-nek, hogy nyilvánosságra kerüljön a dolog, pedig a Kiadó igen keményen próbálkozik.
¤ Hihetetlenül támogató, de emellett végtelenül őszinte is. Ha a véleményét kérdezed, azt meg is kapod... őszintén. Akkor is, ha tudja, hogy nem azt akarod hallani, amit mondani fog.
¤ Mivel ő maga is kifejezetten sokoldalú, téged is mindig biztat arra, hogy próbálj ki új dolgokat. Még akkor is, ha ez esetleg neki is áldozatokkal jár.
¤ - Két hónapig távol leszek tőled – bújsz a karjai közé, miközben arról beszélgettek, hogy fogadd-e el a felajánlott tengerentúli lehetőséget.
¤ - De szeretnéd – mosolyog le rád. – Én ha kell, egy életen át is várok rád – csókol meg finoman.
¤ Habár sosem csinál titkot az érzelmeiből, mások előtt nem igazán mutatja ezt ki érintésekkel, még a barátaitok előtt sem, akik előtt egyáltalán nem titok, hogy egy pár vagytok.
¤ - Ez csak ránk tartozik – magyarázza édesen, mikor egyszer Kibum rákérdez, hogy miért nem csókol meg sosem még előttük sem. – És nem akarom megrontani a Maknaét – fűzi hozzá vigyorogva, mire Taemin csak elegánsan bemutat neki.
¤ Jong halála után még ragaszkodóbbá válik. Előtte is sokat beszélgettetek, de utána még inkább tudni akarja, hogy hogyan éled meg a napokat mellette.
¤ - Ha bármi baj van, ugye elmondod? – kérdezi kétségbeesett, könnyes szemekkel, amik láttán te is csak nehezen fogod vissza a könnyeid és csak bólogatva húzod a karjaidba, hogy együtt nyugodjatok meg.
¤ Imádod, hogy magas és ezért bármikor elveszhetsz a karjaiban. Biztonságot ad, amikor átölel és az állát a fejeden megtámasztva főzőcskéztek, beszélgettek az élet nagy dolgairól.
¤ Ő pedig cserébe teljesen odavan a látványért, amikor az ő pólóját használod pizsamának.
¤ Éjszakánként egészen olyan, mint egy kis majom. Egyetlen centire sem tudsz tőle eltávolodni, mert amikor megtennéd, azonnal visszahúz magához.
¤ - Ne menj el – dörmögi a nyakadba és szorosabban húz vissza magához, amikor érzékeli, hogy kimászol a karjaiból.
¤ - Minho! – kuncogsz fel és újra próbálsz kiszabadulni az ölelő karok közül. – Pisilni kell! Engedj ki!
¤ Állandóan becéz, ha a rendes neveden hív, már tudod, hogy baj van és valószínűleg nagyon mérges rád.
¤ Aktív randik sokaságát szervezi magatoknak. Van, amikor squasholni mentek vagy épp szörfözni a tengerpartra. De szívesen tanít focizni is, aminek azért igyekszel ellenállni, ismerve a saját képességeid.
¤ - Én mondtam, hogy ezt talán nem kellene – puszilgatod a fejét, miután egy jól irányzott mozdulattal sikerült fejbe rúgni.
¤ Odavan az ébredés utáni szexért. Ha együtt ébredtek, annak mindig hatalmas késés a vége... de persze soha egyetlen pillanatát sem bánod.
¤ Mondjuk a bőrödön hagyott szívásnyomok nem mindig tesznek túlzottan boldoggá. Főleg ha még eltakarni is nehéz őket.
¤ - Choi Minho! – akadsz ki, amikor szembesülsz a kellemes időtöltés nyomaival.
¤ - Így is gyönyörű vagy, Jagi – csókol a nyakadba. – És legalább látszik is, hogy már foglalt vagy – kacsint rád, te pedig csak szemedet forgatva vigyorogsz.
¤ Nem féltékeny, de szereti, amikor egyértelmű mindenkinek, hogy esélyük sincs, mert csak az övé vagy.
¤ Nem túl gyakran, de vannak hihetetlenül édes és romantikus megmoccanásai, amikkel rendszerint elolvasztja a szíved, de általában akkor csinálja, amikor valami miatt nagyon morcos vagy rá.