¤ Hihetetlenül édes pasi, amit egy percig sem titkol el előled és, amivel pillanatok alatt vesz le a lábadról már az első találkozásotok alkalmával.
¤ Persze ez kissé csalóka, hiszen tud ő nagyon-nagyon más is lenni, amikor a helyzet úgy kívánja. Főleg olyankor, amikor féltékeny.
¤ - Szerintem nagyon gyorsan el kéne húznod innen, Barátom, amíg még hagyom – ragadja karon a veled flörtölő srácot és gyakorlatilag kidobja. – Mi pedig haza megyünk – fordul feléd dühösen. Otthon pedig kifejezetten határozottan adja a tudtodra, hogy mennyire is ragaszkodik ahhoz, ami az övé.
¤ Másnap reggel pedig pontosan olyan édes, gyengéd és kedves fluffballá változik vissza, mint amilyen általában lenni szokott.
¤ Ágyba viszi neked a reggelit, amikor együtt kezditek a napot. De ha egyedül ébredsz is vár rád valami kis apróság mindig.
¤ Édes beceneveket aggat rád; Kicsikém, Kincsem, Babám stb. És mások előtt is gyakran nevez így, amivel igen gyakran késztet pirulásra.
¤ Gyakran tartotok éjszakai traccspartikat, ha nem tud elaludni. Olykor világmegváltó témákban, máskor az UFOkról elmélkedve.
¤ - Beszélgessünk? – kérdezed tőle kissé álmosan, amikor egy éjjel már szinte órák óta forgolódik melletted.
¤ - Nem, pihenj – simogatja meg az arcod és egy apró csókot nyom az ajkaidra. – Jagi, mégis beszélgessünk – hallod meg pár perc múlva a hangját, mire csak felkuncogva fordulsz felé.
¤ Totálisan megsértődik, amikor nélküle eszel. Ennél nagyobb árulást nem igazán tud elképzelni.
¤ - Nyugi, Babe – nyomsz egy puszit a duzzogó ajkaira. – Egy pótvacsira mindig vevő vagyok – vigyorogsz rá, mire némiképp megenyhül.
¤ Nagyon a lelkére tud venni dolgokat, így nagyon fontos neki, hogy tudjon rád támaszkodni, amikor maga alatt van. Hogy meghallgasd akár százszor is. Nem kell mondanod semmit, csak hallgasd meg.
¤ Bár nem tartja túl férfiasnak, sosem titkolja el előled sem a könnyeid, sem azt, ha bántja valami. Ez pedig leginkább a bizalma jele.
¤ Ő is teljes mértékben melletted áll, ha gond van és nagyon rosszul viseli, amikor nem mondod el neki, hogy mi bánt és nem tud rajtad segíteni.
¤ Olyankor napokig a kedvenc dolgaiddal halmoz el. Vagon számra veszi a csokit és a kedvenc virágaid.
¤ Borzalmasan szétszórt, ami már olykor a komikus szintet üti meg, máskor pedig rémesen bosszantó tud lenni.
¤ - Jagi, nem láttad a... – fordul feléd reggel, miközben már rég késésben van, te pedig vigyorogva nyomod a kezébe a kulcsait. – Te vagy az én csodanőm – csókol meg, majd kiszáguld az ajtón.
¤ Szeret veled vásárolgatni vagy csak teljesen céltalanul a várost járni és közben beszélgetni mindenféléről.
¤ Iszonyatosan bújós és ölelgetős. Imádja, amikor átölelhet vagy amikor hozzábújsz esténként egy kis pihenés gyanánt.
¤ Ezért is egyezik bele, hogy nyilvánosságra kerüljön a kapcsolatotok, sőt ő maga dobja fel az ötletet, hogy ne kelljen tovább bujkálnotok és úgy tennie nyilvánosan, mintha semmi köze nem lenne hozzád.
¤ - Nem bírom ki, hogy legalább a kezét ne fogjam – vigyorogja a managernek, aki kis híján lefordul a székről az igencsak furcsa magyarázattól, de végül beleegyezik.
¤ Imádja a gyerekeket és gyakran céloz arra, hogy ő is hamarosan szeretne, ráadásul nem is csak egyet-kettőt.
¤ Imádja a mosolyod és gyakran bókol neked. Egyáltalán nem rejti el, ha csinosnak talál egy ruhában vagy épp tetszik neki a frizurád.
¤ Bármit megtenne azért hogy mosolyogni lásson, ha kell akár komplett idiótát is csinál magából a kedvedért.
¤ Szinte eltilt Eunhyuktól, mert nem bírja, ahogy ketten együtt szekáljátok, amikor együtt vagytok hármasban.
¤ Bár a kapcsolatotok nem friss és még csak nem is titok, borzalmasan zavarba tud jönni, amikor valaki valahol – még csak tv műsor sem kell hozzá – akárcsak megemlíti vagy kérdez róla valamit.