¤ Bár bevallja, hogy tetszel neki, egyáltalán nem kezdeményez semmit, mert fél, hogy a népszerűsége miatt neked esne bajod.
¤ Helyette inkább igyekszik távol tartani magát tőled és szenved. Egy ideig csak magában, csendben, de aztán nem tudja titkolni, hogy valami bántja, bármennyire is szeretné.
¤ Végül odáig fajul a dolog, hogy maga PJY kér meg téged, hogy kezdj valamit a helyzettel, mert Jeonginra rossz ránézni, a teljesítményét meg inkább meg sem említi.
¤ Betegesen óvja a kapcsolatotokat a médiától és a nyilvánosságtól. De eleinte még a fiúknak sem akar róla semmit sem mondani.
¤ Abszolút bérelt helye van az "el ne hidd, hogy olyan ártatlan" listán, méghozzá igen előkelő helyen.
¤ Bár a nyilvánosság előtt szégyellős, ha a kapcsolatotokról van szó, a négy fal között már korán sem olyan kis visszafogott, mint az emberek hiszik.
¤ Imádja húzni az agyad és már csak hobbiból is szórakozik veled, amit ő élvez, te pedig sokszor csak tűröd, mert túl jól csinálja.
¤ Viszont a felmerülő problémákat érdekesen kezeli. Mivel a csapatban ő a kicsi, megszokta, hogy a Hyungjai segítenek elsimítani a dolgokat, így kettőtök közül is mindig neked kell kezdeményezni.
¤ Ettől függetlenül - még ha néha napokat is kell erre várni - elismeri ha hibázott és nem fél bocsánatot kérni.
¤ Sőt, egy-egy vitátok után napokig kiskutya szemeket meresztgetve járkál utánad, hogy meggyőződjön arról, hogy tényleg nem haragszol rá.
¤ A közös reggelek többnyire párnacsatával indulnak, majd egy játékos vitával folytatódnak, hogy ki csináljon reggelit.
¤ Aggodalmaskodó típus. Nincs olyan randitok vagy közös programotok, ami után haza ne vinne.
¤ - Pihenned kellene – sóhajtasz fel, miközben az arcára simítasz. – Holnap hosszú napod lesz, hazatalálok egyedül is – próbálod rávenni egy hosszabbra nyúlt esti randitok után, hogy menjen vissza a dormba és feküdjön le.
¤ - Te komolyan azt hiszed, hogy tudnék aludni, ha egyedül mennél haza az éjszaka közepén? – vonja fel a szemöldökét és összekulcsolja az ujjaitokat. – Nem szeretném, ha bármi bajod esne – csókol finoman a homlokodra és elindul veled hazafelé.
¤ Nem féltékeny... valójában sokkal inkább hisztis, amikor valaki mással foglalkozol ahelyett, hogy vele lennél.
¤ - Jeongin – forgatod a szemed, amikor már órák óta nem szól hozzád, csak sértődött pillantásokat vet rád és a veled beszélgető Felixre.
¤ - Jé, én is feltűntem?! – duzzogja, de mikor az ölébe ülve puszilgatni kezded az arcát, nem ellenkezik.
¤ Szeret a karjaiban tartani. Igazából állandóan ölelget. Ha rossz napja van azért, ha jó napja van, akkor meg azért.
¤ Azt viszont nem szereti, ha más is hozzád ér. Sőt, képes kifejezetten szélsőségesen reagálni az ilyen helyzetre akkor is, ha a fiúk húznak magukhoz egy baráti ölelésre.
¤ Rengeteg páros cuccotok van, de tényleg rengeteg. És a legtöbbet ő vásárolja fel, hogy lássák mások is, hogy mi a helyzet veletek.
¤ Egy közös fotótok a háttere a telefonján. Természetesen egy olyan darab, amivel te magad nem vagy túlságosan elégedett, viszont ő imádja.
¤ És a fanok csak ebből tudják, hogy még együtt vagytok, annyira nem beszél a kapcsolatotokról sehol és nem is hagyja, hogy bárki is információkat osszon meg róla.
¤ Élvezi, amikor babusgatod és törődsz vele, de amikor téged kell megvédeni, előbújik a meglepően férfias oldala.
¤ Szeret neked bókolni, amikbe néha még ő maga is belepirul, de ettől még hihetetlenül jól esnek a szavai.
¤ Utálja, amikor a fiúk veled cukkolják, de azért nem kell félteni, gondolkodás nélkül képes visszavágni nekik és olykor egyetlen mondattal teljesen lesokkolva őket.
¤ - Csak irigyek vagytok, amiért az én nevemet nyögi éjszakánként – vág vissza, mire a többiek eltátják a szájukat döbbenetükben, te a füledig vörösödsz, ő meg csak büszkén vigyorog.