𝐄𝐗𝐎 ~ Kyungsoo

1.5K 189 18
                                    


¤ Kyungsoo egy komoly,  elsőre talán kissé ridegnek tűnő ember, épp ezért nem is tudod, hogy hogyan közeledj felé vagy egyáltalán, hogy ő mit gondol rólad.

¤ Komolyan veszi a kapcsolatotokat és ezt nem is akarja  titkolni sosem. Sem előled, sem mások elől. 

¤ - Ha nem gondolnám komolyan T/N-t, nem mentem volna bele a kapcsolatba – mondja az egyik rádió műsorban tök nyugodtan, mikor a kapcsolatotok komolyságáról érdeklődnek, illetve próbálnak belemagyarázni dolgokat. – Kinőttem már abból a korból, hogy csak kalandokat akarjak – zárja végül rövidre a témát igen határozottan.

¤ Tudatosan építi fel az egészet és komolyan készül arra, hogy egy nap te leszel a felesége. Nem csinál ügyet abból a tényből, hogy veled akarja leélni az egész életét. Számára ez totál természetes és nem is igazán érti, hogy ezt miért kellene ragozni.

¤ Nagyon sokat beszélgettek. Igazából mindenféléről. Érdekli a véleményed, az életszemléleted, minden, ami hozzád kapcsolódik, ami megmutatja számára, hogy milyen vagy, hogy hogyan gondolkozol a világ dolgairól.

¤ Őszinte ember. Olykor kissé talán már nyersen, de mindig az igazat mondja. Akkor is, ha tudja, hogy nem fog neked tetszeni. De sosem bántó szándékkal teszi, sőt segít a hibák kijavításában.

¤ Nagyon szereted a hangját hallgatni, ezért az egy éves évfordulótokra készít egy lemezt, amire a kedvenc dalaidat énekli fel.

¤ Gyakori vendég nálatok Jongin, akire néha még irigy is vagy egy kicsit, hogy látszólag Kyungsoo imádja piszkálni.

¤ Kifejezetten romantikus típus, bár nem viszi túlzásba. Nem halmoz el ajándékokkal, de a különleges dátumoknak igenis mindig megadja a módját.

¤ Szívesen kiveszi a részét a házimunkából és egy pillanatig sem derogál neki például felporszívózni vagy épp beállni mosogatni, amikor látja, hogy elfáradtál napközben. 

¤ - Így hamarabb kész van és több időnk jut egymásra – mosolyog rád, mikor takarításkor pihenni küldenéd, de ő csak a felmosót veszi ki a kezedből.

¤ Kifejezetten igényli, hogy sokat legyél vele. És nagyon jól esik neki, amikor egy-egy forgatáson vagy koncertturnén meglátogatod.

¤ Nagyon nyugodt és kiegyensúlyozott, így nem igazán lehet vele vitatkozni. Jobban szereti, ha felnőtt emberekhez méltóan tisztázzátok a nézeteltéréseiteket.

¤ Nem titkolja a kapcsolatotokat, de hét pecsétes titokként őrzi és nem is szívesen beszél róla... a pletykáktól pedig egyenesen rosszul van.

¤ Igyekszik teljesen hétköznapi, átlagos életet élni veled. Már amennyire erre lehetősége van az idol élet mellett.

¤ Gyakran nézeget eljegyzési gyűrűket a hátad mögött. És tökéletesre tervezi meg a lánykérés minden pillanatát. 

¤ Teljesen zártkörű az esküvőtök. Amiről ugyan később hagy megjelenni cikkeket, de már csak jóval a ceremónia után.

¤ A rajongók pontosan a "csendesség" miatt szeretik is a párosotokat. Nincsenek botrányok, pletykák, csak a nagyobb mérföldkövek bejelentése. Látják rajta, hogy boldog, kiegyensúlyozott. Több pedig nem is kell nekik. 

¤ Szeret veled főzőcskézni vagy csak egy hosszú nap után meglepni egy finom vacsorával és egy üveg borral, ami mellett kitárgyalhatjátok a napotokat. 

¤ Hihetetlenül figyelmes és törődő. Odafigyel rád, bár némiképp hajlamos túlaggódni bizonyos dolgokat néha.

¤ Igazából édes, csak próbálja titkolni, mert szerinte egyáltalán nem fér bele az imidzsébe a cukiság.

¤ Aggódik amiatt, hogy hogyan viseled a szolgálati idejét, így ha csak teheti felhív, hogy megbizonyosodjon, hogy minden rendben veled.

¤ Megesketi Jongint, hogy vigyázni fog rád, amíg ő a katonaságban van és viseli minden következményét annak, ha valami történik veled.

¤ Tudja, hogy nem szereted, hogy dohányzik, így igyekszik visszafogni magát, de egy-egy stresszesebb időszakban képtelen ellenállni a nikotin rúdnak.

¤ Bár nem hangoztatja gyakran, de minden tettéből sugárzik, hogy mennyire szeret téged, és mennyire fontos vagy neki. 

¤ - Te vagy az életem – súgja egy édes mosollyal, miközben szorosan összefonódva pihentek a kanapén. Az ilyen pillanatok a kedvencei, amikor senki más nem számít csak te és ő.

 Az ilyen pillanatok a kedvencei, amikor senki más nem számít csak te és ő

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Where stories live. Discover now