𝐒𝐔𝐏𝐄𝐑 𝐉𝐔𝐍𝐈𝐎𝐑 ~ Leeteuk

1.3K 154 17
                                    


¤ Egy fantalálkozón találkoztok először, ahova te egy barátnődet kíséred és nem is igazán tudod, hogy mit keresel ott. Ez az édes kétségbeesés pedig felkelti a figyelmét és ügyesen megszerzi a számod a barátnődtől.

¤ A sok csalódás miatt azonban esetlenül, de édesen kezd el hozzád közeledni, miközben retteg attól, hogy visszautasítod. Kezdetben csak aranyos üzeneteket ír és a hogy léted felől érdeklődik.

¤ Elég sok idő telik el, mire sor kerül az első hivatalos randitokra. Ám az egyszer biztos, hogy megadja a módját és tudja, hogy hogyan kell meglepetést okozni.

¤ - Jungsoo? – kérdezed meglepetten, amikor az egyetemről kilépve egy ismerős alakot fedezel fel egy gyönyörű fekete autónak támaszkodva. – Nem egészen vagyok randihoz öltözve – mutatsz végig a farmer-póló-tornacipő szereléseden.

¤ - Semmi probléma – mosolyog rád és besegít az autóba. Majd egy olyan átlagos randira indultok, amit sosem néztél volna ki belőle és ami jócskán rásegített arra, hogy hamar fülig beleszeress.

¤ Hihetetlenül figyelmes és törődő. Sokszor még te magad sem tudod, hogy mire is vágynál, de ő már rég megcsinálta.

¤ Imád elkényeztetni és nem nagyon foglalkozik a tiltakozásoddal, amikor kissé túlzásba esik egy-egy szülinapi ajándék vásárlás vagy csak egy szimpla meglepetés alkalmával.

¤ - Te vagy a Hercegnőm – nyom egy apró puszit az orrodra és szorosan magához ölel. – Azért dolgozom ennyit, hogy ezeket megtehessem.

¤ Habár az esetek döntő többségében vidám és mosolygós, vannak kemény időszakai, amikor szüksége van rád és elmondhatatlanul hálás, hogy ott is vagy neki.

¤ - Annyira félek, hogy egyszer olyan leszek, mint ő – suttogja megtörten, mikor egyszer az Édesapjáról mesél neked.

¤ Sokáig nem engedi nyilvánosságra hozni a kapcsolatotokat – kifejezetten a korkülönbség miatt –, de miután kiderül is foggal-körömmel védi. 

¤ Meghatja, hogy az ELF-ek elfogadtak, sőt szeretnek téged. Olykor viccesen megjegyzi, hogy lassan nagyobb a rajongótáborod, mint az övé.

¤ A fiúk gyakran cukkolnak titeket, de amikor Jungsoo nincs ott, elmondják, hogy mennyire örülnek annak, hogy a Leaderük mellett vagy és vigyázol rá.

¤ Nem szeret tőled távol lenni, így gyakran igyekszik rávenni, hogy tarts velük egy-egy turnéra, akár külföldre is.

¤ - Heteken át összezárva veletek? – kérdezel vissza végignézve a vigyorgó társaságon. – Én szeretlek, Jungsoo, de szeretem az ép elmém is – utasítod vissza az ajánlatot, ami kissé lelombozza.

¤ Eszméletlenül sokat képes beszélni... gyakorlatilag bárhol, bármikor, bármiről. Ezt általában imádod, de van, amikor sok... és van egy tuti módszer, amivel egyszerűen el lehet hallgattatni.

¤ - Oh – lepődik meg, amikor hirtelen az ajkaira tapadva fojtod belé a szót. – Ezért máskor is megéri ennyit dumálni – ránt az ölébe és újabb csókot kezdeményez, te pedig csak a szemeid forgatod. 

¤ Olyannyira nem szereti, ha távol vagy tőle, hogy képes álomba telefonálni magát veled és nem érdekli, hogy az mennyibe fog kerülni.

¤ - Azt akarom, hogy a te hangod halljam utoljára, mielőtt elalszom – mondja édes, álmos hangon a telefonba és nem sokkal később tényleg el is alszik.

¤ Amikor csak ideje engedi, kiruccantok valahova kettesben. Szereti veled tölteni minden percét és közben sok-sok közös élményt szerezni.

¤ Hiába van túl a harmincon, lélekben valójában még egy igazi kisfiú... egy két lábon járó Pán Péter.

¤ - Akkor te vagy a Wendym? – kérdezi nevetve, amikor ezt először megemlíted neki.

¤ Imádja a vidámparkos randikat és lassan minden céllövöldében ismerősként köszöntenek titeket. A plüssmaci horda pedig már külön szobát kapott a házban.

¤ Totálisan odavan a gyerekekért és akárhányszor találkoztok eggyel, napokig ugyanazt a témát fújja... meglehetősen kreatív módon terelve mindig a szót rá.

¤ - Szerintem, lassan ideje lenne gyerekzsivajjal megtölteni ezeket a szobákat, Édesem. Nem? – fonja szorosan a karjait a derekad köré és egy pimasz mosollyal tér rá terve megvalósításának első lépésére.

¤ Habár sosem vallaná be, imádja, amikor a fiatal lányok megbámulják. De ennél jobban már csak a te egyértelmű féltékenységedet imádja... önbizalmat ad neki és csak még inkább arra sarkallja, hogy jobb legyen, hogy büszke legyél rá.

 önbizalmat ad neki és csak még inkább arra sarkallja, hogy jobb legyen, hogy büszke legyél rá

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.



𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔حيث تعيش القصص. اكتشف الآن