𝐕𝐀𝐕~ Ayno

1.4K 176 16
                                    


¤ Hihetetlenül édes pasi, ami azonnal fel is tűnik neked, amikor először találkoztok és hamar el is csavarja a fejed ezzel, bár egy ideig próbálsz neki ellenállni... de persze nem igazán könnyíti meg a dolgot. 

¤ Játékos, vidám természete miatt egyetlen szomorú perced sincs mellette és nem is hagyja, hogy szomorú legyél.

¤ Ha valami miatt mégis rossz kedved lenne, addig nem tágít, amíg legalább mosolyogni nem lát.

¤ Nagyon szívesen ad privát táncórákat, de egyáltalán nem érdekli, hogy a barátnője vagy, a kritikát te is pont ugyanúgy kapod tőle, mint bárki más.

¤ - Én két bal lábbal is ugyanúgy szeretlek, Jagi – ölel magához, miután jól megkritizálta a tánctudásod.

¤ Amikor véletlenül kissé nyersen fogalmaz és sikerül megbántania, nagyon édes módon képes vezekelni.

¤ Nagyon szereti, ha a közelébe vagy, így a boltba se hajlandó nélküled menni, ahol pontosan úgy ölel, mintha senki nem lenne körülöttetek.

¤ Nehezen viseli a turnékat, amikor nem vagy vele, így állandóan a telefonon lógtok, amit meg már a többiek viselnek nehezen.

¤ Rengeteg ajándékot vásárolgat össze neked a turnék alatt mindenhol, amelyik országban csak jár.

¤ Nagyon sok fotója van rólad és imád titokban fényképezni téged. Amiket aztán előszeretettel használ fel ellened

¤ - Nem osztom meg a képet sehol, ha megcsinálod nekem azt a finom sütit – vigyorog aljasan, te pedig alig hiszel a fülednek. De mivel kellően kínos a kép, pár órával később már boldogan majszolja a süteményt.

¤ Nem szeretné, hogy miatta kelljen változtatnod az életeden, így elég sokáig titokban tartja, hogy vagy neki.

¤ Bár egy nagy gyereknek tűnik, igazából nagyon figyelmes és törődő. Gondoskodik rólad mindig és meglehetősen jól is csinálja.

¤ Amikor beteg vagy, egy méterre sem tágít mellőled és egészen addig ápolgat, amíg jobban nem leszel.

¤ Állandóan becéz, néha olyan, mintha nem is tudná a rendes neved. Tündérem, Angyalom, Kincsem... néha már te magad sem tudod a rendes neved.

¤ - T/N! – szól neked egyik nap, mire egy pillanatra jeges rémület suhan át az arcodon. – Nyugi – kacag fel ennek láttán. – Csak a CEO hyung van a vonal túloldalán – súgja, miközben a telefont mutatja neked.

¤ Imád veled összegabalyodva pihenni a kanapén, miközben megbeszélitek a napotokat és csak egymással törődtök.

¤ Leginkább a homlokodra szeret puszit adni, ha mások is látják. Maximum az arcodra, de megcsókolni nem szokott.

¤ A négy fal között viszont le sem szakad az ajkaidról. És ráadásul még fantasztikusan is csókol, így ezt te egyetlen egy pillanatig sem bánod sosem.

¤ Szereti, amikor a haját piszkálod vagy a hátát cirógatod. Így minden filmnézős estéteken csak az öledbe hajtja a fejét és élvezi a birizgálást. És persze kevesebb, mint tíz perc alatt szinte mindig elalszik.

¤ Az a fajta pasi, aki hatalmas plüss macival és temérdek mennyiségű rózsával állít haza Valentin Napon.

¤ Romantikus típus és még jól is áll neki. Nem csak ajándékozás terén, de a cselekedetei is annyira édesek, hogy nem vagy képes neki ellenállni sosem. Az meg, hogy haragudj rá... lehetetlen dolog.

¤ Miután felvállaljátok a kapcsolatotokat, közös fotók millióival árasztja el az Instagrammot.

¤ Imád veled dicsekedni és mindig megköszöni, hogy a fanok támogatnak titeket, kiállnak mellettetek, ha szükség van rá. Illetve, hogy látszólag tényleg nem csak elfogadnak mellette, de még valóban kedvelnek is téged.

¤ - Ilyenkor már magam sem tudom, hogy kit szeretnek jobban – kuncogja édesen, amikor a születésnapodon egy élő bejelentkezése alatt mindenki csak jókívánságokat ír, ő pedig nem győzi tolmácsolni neked.

¤ Folyamatosan hangoztatja, hogy mennyit jelentesz neki és, hogy a támogatásod nélkül nem lenne képes semmire. És ezt igyekszik meg is köszönni folyamatosan. Elkényeztet és megad neked mindent, hogy viszonozni tudja.

 Elkényeztet és megad neked mindent, hogy viszonozni tudja

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora