𝐒𝐄𝐕𝐄𝐍𝐓𝐄𝐄𝐍 ~ Mingyu

2K 206 14
                                    


¤ Az elsőre keménynek tűnő srác valójában egy igazi fluffball, ami akkor derül ki számodra, amikor végtelenül édesen kezd el közeledni hozzád.

¤ Minden nap meglep valami kis aprósággal. Virággal, csokival, de van, amikor egy kézzel írott levéllel, amiben arról ír, hogy mennyit is jelentesz neki.

¤ Végtelenül udvarias veled attól függetlenül, hogy van egy igencsak pimasz oldala is, de azt csak te látod.

¤ Imádja, amikor a ruháiban járkálsz. Főleg ha a többiek, de akár idegenek is ott vannak és látják, hogy hozzá tartozol.

¤ - Tudod kié az a pulcsi?  – kérdezi Vernont, akinek egy alkalommal igencsak rajtad felejtődik a tekintete, ami persze nem kerülte el a figyelmét. A kérdésre a fiatalabb csak bólint válaszként, miközben továbbra is téged néz.  – Pontosan azé a nő is, akin rajta van  – villantja meg a szemeit Mingyu.

¤ Kimondottan féltékeny típus. Nem igazán szereti, ha más srácok a közeledbe mennek. Még a csapattársai miatt is képes duzzogni néha, nemhogy teljesen ismeretlenek miatt.

¤  - Mingyu  – fészkeled magad az ölébe egy kisebb jelenet után.  – Ne duzzogj!  – nyomsz egy puszit az orrára és próbálod megbékíteni.

¤ - Akkor a Maknae ne ölelgessen  – mereszt gyilkos szemeket a mellettetek álldogáló Chan felé, aki csak megszeppenve néz rá, mert nem érti, hogy mi is a probléma.

¤ Imád elkényeztetni. Nincs olyan kívánságod, amit ne teljesítene előbb vagy utóbb. Még azokat is, amiket te magad egyáltalán nem gondolsz komolyan.

¤ Szeret veled együtt főzőcskézni esténként, miközben kitárgyaljátok a napotokat, és a házimunkába is szívesen besegít, amikor szükség van rá.

¤ Bármit csinálsz, hátulról megölelve, az állát a fejedre támasztva nézi, és lágyan cirógat közben, vagy halkan beszélgettek. 

¤ Egy hosszú nap után szeret veled nyakig merülni egy hatalmas kád meleg vízbe, kellemesen ellazulva, akár egy-egy pohár bor társaságában is.

¤ Ahol persze a kezei gyakran elkalandoznak, és a nyugodt relaxáció egy egészen másféle – bár kétségtelenül ugyanolyan, ha nem kellemesebb – dologba fordul át.

¤ Odavan a testedért, és ezt nem is titkolja el. Imádja érinteni, csókolni, és soha egyetlen alkalommal sem sajnálja az időt erre, amikor együtt vagytok.

¤ - Te vagy a leggyönyörűbb lány, akit valaha láttam  – csókolja végig a bőröd, néhány vörös foltot hagyva maga után, de csak olyan helyeken, ahol senki más nem láthatja raja kívül.

¤ Nem engedi nyilvánosságra hozni a kapcsolatotokat, bármennyire is igyekeznek erről meggyőzni a Kiadónál.

¤ - Ez csak addig a miénk, amíg nem tudnak róla. És én azt akarom, hogy még sokáig csak a miénk legyen  – fúrja fejét a nyakadba.

¤ Szereti, amikor rajta elterülve, egymást cirógatva beszélgettek esténként, vagy néztek valami bugyuta műsort kikapcsolódásként.

¤ Igazi husband material... bármit meg tud javítani, ami melletted egy kifejezetten hasznos tulajdonság, ugyanis te meg képes vagy mindent elrontani.

¤ Egyszer kitartó könyörgések után, megengedted neki, hogy megcsinálja a hajad... fodrász lett a vége.

¤ - Befonhatom a hajad, Jagi?  – somfordál mögéd sunyin vigyorogva az ominózus eset után nem sokkal.

¤ - Jesszusom, eszedbe se jusson!  – ugrasz el előle ijedten, de még el is távolodsz tőle, mire ő csak felkacag.

¤ Sosem hagyja, hogy rossz kedved legyen... egyszerűen szerelmes a mosolyodba, és bármire képes, hogy minél többet lássa.

¤ Állandóan fogja a kezed és az ujjaiddal játszik, amikor beszélgettek vagy csak izgul. Ez az, ami őt megnyugtatja.

¤ Meg az, amikor meglát egy koncerten az első sorok valamelyikében. Olyankor sosem tud elrejteni egy hatalmas, őszinte mosolyt, amit a rajongók minden alkalommal félreértenek, ő pedig piszkosul élvezi ezt.

¤ Imád veled a színpadról flörtölni, főleg úgy, hogy a CARAT-ok ne jöjjenek rá, hogy neked szól minden gesztusa. Fanservice és a te mosolyod. Összeköti a kellemest a hasznossal.

 Összeköti a kellemest a hasznossal

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora