𝐕𝐈𝐗𝐗 ~ N

1K 148 1
                                    


¤ Egy tánciskolában találkoztok először, ahová tanítani hívják meg néhány alkalommal. Hamar egy húron pendültök és nem is kell sokat várnod az első randiig.

¤ Nagyon figyelmes és hihetetlenül kíváncsi. Minden érdekli, mindent tudni akar, ami veled történik.

¤ - Csak gondoltam felhívlak, hogy mi történt veled, mióta nem beszéltünk – hallod meg a telefonban a hangját. Épp turnén vannak és úgy tűnik, a kedvesed nem igazán tudja ezt megfelelően kezelni.

¤ - Hakyeon – kuncogod halkan, mikor hallod a magyarázatot –, nincs egy órája, hogy beszéltünk – mondod neki, de a szíved szinte elolvad attól, hogy mennyire édes.

¤ Imádja az átlagos randikat; rengeteget jártok kirándulni együtt, szeretitek felfedezni az eldugott kis éttermeket, de egy céltalan kocsikázás sincs ellenére sosem.

¤ Gyakran megbeszéli veled a banda ügyeit és számít is a tanácsaidra, amiket gyakran meg is fogad. Pláne, hogy a fiúk néha szívesebben mennek hozzád, mint hozzá.

¤ - Lecseréltek – tettet felháborodást, amikor megtudja, hogy hamarabb beszéltek veled, mint vele. De valójában nagyon örül annak, hogy ilyen jól kijössz a csapatával.

¤ Fontos neki, hogy jóban legyél a családjával és ő is törekszik arra, hogy jó kapcsolatot ápoljon a tiéddel.

¤ - Azért még engem szeretsz, ugye? – kérdezi, mikor egy délután együtt vigyáztok Yieumra, te pedig egy pillanatra sem szakadsz el az édes kis sráctól, aki hasonló rajongással viszonyul hozzád.

¤ Gyakran táncoltok együtt és készítetek közös koreográfiát. De arra már sosem tud rávenni, hogy elő is adjátok.

¤ A kapcsolatotok nyilvános, amihez igazából ő ragaszkodik, de kifejezetten türelmes és megértő veled.

¤ - Addig várok, amíg kell – simít gyengéden az arcodra hatalmas szeretettel. – De szeretnék őszinte lenni velük – utal a rajongókra. - Bízz bennem, nem lesz baj – nyom egy apró csókot az ajkaidra.

¤ A Starlight-ok imádják a kapcsolatotokat és téged is. Ez pedig ha lehet, csak még boldogabbá teszik őt.

¤ Imádja a hűvös őszi estéket egy takaró alatt veled  szorosan összebújva egy jó könyvvel eltölteni. 

¤ Iszonyatosan édesszájú és egy tepsi süteménnyel simán vissza lehet fejleszteni egy négy éves szintjére.

¤ - Hakyeon! – csapsz a kezére, mire ő csak duzzogva mereszt rád hatalmas szemeket. – Az nem a tied, ne edd meg!

¤ - Csak megkóstoltam! – méltatlankodik és mielőtt újra lecsaphatnál, nevetve elcsen újabb darabot és elszalad.

¤ Szeret egyébként veled főzőcskézni és gyakran segít is a konyhába neked. De sokszor lep meg vacsival egy-egy hosszabb nap után.

¤ Nyugis srác, nem igazán féltékeny vagy legalábbis nem mutatja ki. Inkább megbeszéli veled az ilyen helyzeteket, minthogy jelenetet rendezzen.

¤ Imád ölelgetni és csak úgy random hozzád érni. Térültében-fordultában mindig landol valahol rajtad egy apró puszi vagy egy gyengéd simogatás.

¤ Rengeteg fotója van rólad és a közös programjaitokról szép albumokba rendezve... édesen szentimentális.

¤ Imádja az illatgyertyákat és addig nem nyugszik, amíg veled is meg nem szeretteti. Amit előbb utóbb kénytelen vagy megtenni, hiszen nem csak vásárolja, de gyártja is őket... kifejezetten nagy tételben.

¤ Hihetetlenül törődő, szinte egyetlen pillantásodból tudja, ha baj van és addig nem is nyugszik, amíg nem hagyod, hogy segítsen. Vagy legalábbis ki nem beszéled magadból a problémát.

¤ Gyakran indultok shopping túrára, amit egyébként hamar megun, de legalább piszkálhat vele egy kicsit.

¤ - Hát nem én vagyok a világ legjobb pasija? – teszi fel a kérdést egy nem sok jót sejtető, hatalmas vigyorral. – Még vásárlótúrára is hajlandó vagyok menni a barátnőmmel – öleli át nevetve a derekad, miközben te a szemeidet forgatod... három boltban jártatok összesen, mielőtt közölte volna, hogy elege van, menjetek haza. – Kérem a jutalmam – csücsörít feléd édesen.

¤ Sokszor készítesz róla édes képeket, videókat, amitek nem csak te, de a Starlight-ok is kifejezetten imádnak.

¤ Sokszor készítesz róla édes képeket, videókat, amitek nem csak te, de a Starlight-ok is kifejezetten imádnak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Where stories live. Discover now