𝐃-𝐂𝐑𝐔𝐍𝐂𝐇 ~ Minhyuk

1K 127 5
                                    


¤ Az egyik színjátszó kurzuson találkoztok az iskolában, ahol a szerepetek szerint egy szerelmespárt játszotok, aminek apropóján hív el randizni, amiről először le sem esik, hogy minek tekinti.

¤ - Végül is jobban meg kell ismernem a szerelmem, nem? – kacsint rád cinkosan, te pedig csak elvörösödve bólintasz beleegyezésed jeléül.

¤ Rengeteg kétértelmű kijelentése, megjegyzése van, amik miatt nagyon sokáig nem tudod eldönteni, hogy hányadán is álltok igazából. Ez pedig az egyik találkozótok alkalmával felszínre is bukik.

¤ - Konkrétumot szeretnél, Kedvesem? – lép eléd egy pimasz vigyorral az arcán, hogy aztán a következő pillanatban meglepetésszerűen csapjon le az ajkaidra konkretizálva a dolgokat.

¤ Sosem mondjátok ki, hogy egy pár vagytok, de az első csók után olyan természetesen alakul minden, hogy erre nincs is szüksége egyikőtöknek sem igazából.

¤ Egyébként sem kifejezetten a szavak embere, sokkal inkább édes gesztusokkal adja a tudtodra, hogy mennyire is fontos vagy neki.

¤ Figyelmes és meglepően gondoskodó. Sokszor mondanod sem kell, hogy mit szeretnél, kitalálja a gondolataid.

¤ - Épp most akartalak hívni, hogy gyere értem – mosolyogsz rá elcsigázottan, amikor az iskolából kilépve egyenesen a karjaiba sétálsz. Szorosan bújsz hozzá és kuncogva fogadod az ezernyi apró puszit, amikkel üdvözöl.

¤ Igazi pasi, bármik képes kihízelegni tőled. Ismeri az összes aegyot, amivel hatni tud rád és sosem fél őket felhasználni ellened.

¤ Kifejezetten féltékeny típus, bár egy ideig meglepően jól tudja leplezni, hogy zavarják a körülötted felbukkanó srácok. De egyszer véget ér az ő türelme is.

¤ - Addig húzz el innen, amíg szépen kérem – sziszegi az egyik staffos fiú arcába, amikor az igen merészen a füle hallatára hív el randizni.

¤ Habár eleinte ő sem akarja, végül a féltékenysége veszi rá, hogy belemenjen, hogy nyilvánosságra kerüljön a kapcsolatotok.

¤ Százszorosan igyekszik kompenzálni a téged ért sérelmek miatt. Előtte is figyelmes volt veled, de ahogy kiderül a kapcsolatotok egy jó kis botrányt hozva magával, a tenyerén hordoz.

¤ - Be akarom neked bizonyítani, hogy a mindenem vagy – ölel szorosan magához. – Hogy mindennél fontosabb vagy – dönti a homlokát a tiédnek. – Hogy bármit feladnék érted – csókol meg finoman és jó sokáig el sem ereszt.

¤ Ügyesen rejti el a kapcsolatotokat a nyilvánosság elől. Néha landol egy-egy fotó a neten rólatok, de egyébként nem hajlandó beszélni erről a témáról. Egy idő után pedig a fandom is lehiggad és egyre többen szimpatizálnak veled.

¤ - Tessék, már menőbb dolgokat kapsz, mint én – nyújt feléd egy szatyornyi ajándékot egy fansign után. – Még ki lettem okítva, hogy ne kíváncsiskodjak bele – meséli tettetett felháborodással, de valójában iszonyú boldog, hogy a rajongói támogatnak titeket és elfogadtak téged.

¤ Odáig van a skinshipért. Bújósabb napjain gyakorlatilag képtelen vagy levakarni magadról. Mindegy neki, hogy a konyhában főzöl, a szobában pakolsz vagy épp zuhanyozni indulnál.

¤ - Minhyuk – próbálsz kiszabadulni az ölelő karok közül. –, veled a hátamon nehezen fogok tudni lefürdeni – mondod neki már némiképp bosszúsan.

¤ - Szívesen megmosom a hátad, Baby – ajánlja fel szolgálatait, amiből aztán persze nem csak egy egyszerű zuhanyzás kerekedik.

¤ Imád akkor kezdeményezni, amikor a többiek is ott vannak. Szeret játszani, és nincs számára izgalmasabb a lebukás gondolatánál. 

¤ - Ugyan már, egy kis izgalom sosem árt – csúsztatja a kezét a combjaid közé, miközben épp közös filmnézős estét tartotok a srácokkal, te pedig alig bírod visszafogni az ajkaid közül kikívánkozó nyögéseket, amit ő piszkosul élvez. – Baj van, Babe? – incselkedik folyamatosan. 

¤ Bevallottan önző és nem szeret osztozkodni, főleg nem rajtad. Sosem hagy nyomokat a bőrödön. Maximum olyan helyeken, ahol rajta kívül senki más nem láthatja.

¤ Nem igazán viseli jól a hosszabb turnékat. Szereti tudni, hogy mi van veled, mit csinálsz, merre jársz és utál tőled távol lenni.

¤ - Gyere velünk! – dobja be minden egyes turné előtt az ötletet, de te minden egyes alkalommal visszautasítod. 

¤ Minden Vlive, élő bejelentkezés, műsor alkalmával üzen neked valami édeset, amitől rendszerint a fanok is csak olvadoznak.

¤ Minden Vlive, élő bejelentkezés, műsor alkalmával üzen neked valami édeset, amitől rendszerint a fanok is csak olvadoznak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

MIJJJJÉRT NEM LEHET RÓLUK GIFET TALÁLNI?! (Ez itt saját gyártmány xD)

𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Where stories live. Discover now