𝐁𝐓𝐎𝐁 ~ Ilhoon

1.2K 161 11
                                    


¤ Egy igazi tsundere... éppen ezért nagyon sokáig fogalmad sincs arról, hogy valójában mennyire fontos is vagy neki.

¤ - Most komolyan, mi baja velem? – kérdezed egyszer Hyunsiktól kétségbeesetten, mert már képtelen vagy eldönteni, hogy miért is olyan fura veled mindig.

¤ - Nem veled van baja – mosolyodik el. – Az agya nem működik teljesen normálisan. Szerelmes beléd – közli veled, te pedig csak lefagyva nézed a vigyorgó fiút és nem nagyon hiszel neki.

¤ De amikor végleg eldöntöd, hogy inkább távolságot tartasz tőle, Ilhoon az, aki konkrétan lép feléd nem kicsit kiakasztva ezzel téged.

¤ - Te kerülsz engem – közli veled egyik nap nem éppen boldogan, miközben finoman a lakásod egyik falának taszít.

¤ - Csodálkozol?! – csattansz fel és még szívesen folytatnád a kiakadást, ha nem állnák hirtelen szavaid útját Ilhoon puha ajkai.

¤ A csók után a fiú olyan változáson megy keresztül, ami még téged is meglep, bár a piszkálódós énje azért nem tűnik el teljesen.

¤ Amikor kettesben vagytok ölelget, puszilgat, de társaságban ritkán ér hozzád... szinte már hűvös, ami eleinte furán érint, de végül megszokod és nem magyarázol be magadnak semmi hülyeséget ezzel kapcsolatban.

¤ Eszméletlen módon féltékeny és nem tűr meg melletted senkit. Azt pedig egyenesen gyűlöli, ha valaki hozzád ér rajta kívül.

¤ Nem engedi nyilvánosságra hozni a kapcsolatotok tényét sem, azt pedig végképp nem, hogy te ki vagy. Bármivel is próbálkozik a Cube.

¤ Nagyon sok dala szól neked, rólad. Rengeteg olyan is, ami sosem lát napvilágot. Rendszerint ezek a leggyönyörűbbek, de ezeket nem akarja feltárni rajtad kívül másnak.

¤ - Te vagy a legnagyobb múzsám – csókol finoman a homlokodra, mikor egy újabb gyönyörű dala után csak szipogva bújsz a nyakába.

¤ Meglepően gyengéd és figyelmes. Habár igyekszik titkolni mindenki elől, de igazából egy kis fluffball.

¤ Viszont veszekedni vele szinte lehetetlen. Amikor dühös, tombol. Annak meg a végét lehet csak megvárni. Persze aztán a bocsánatkérő próbálkozásai mindig célt érnek, bármilyen dühös is vagy rá.

¤ - Lehiggadtál? – kérdezed tőle felvont szemöldökkel egy féltékenységi kirohanás után. Ő viszont nem válaszol, csak egy kissé erőszakos mozdulattal magához ránt és durván az ajkaidra tapad. Minden alkalommal hagy rajtad néhány látható nyomot az ajkaival... csakhogy mindenkinek tiszta legyen a helyzet.

¤ Imádja a mosolyod és ezt nem is rejti el előled. Szokása kusza, teljesen értelmetlen rapszövegekben szerelmet vallani, hogy hallja a nevetésed.

¤ Képes a leglehetetlenebb helyzetekben bókolni. Nem próbálja meg titkolni, hogy tetszel neki... mindenhogy.

¤ - Gyönyörű vagy, Baby – csókol meg finoman, miközben te épp egy kócos konttyal a fejed tetején az egyik pólójában és egy rövidnadrágban takarítasz a lakásban.

¤ Odáig van a teljesen átlagos randikért, amikor még a lakást sem kell elhagyni, csak téged ölelni, csókolni, és maximum a tévét bámulni.

¤ - Most mondd, hogy nem jobb, mint egy puccos étterem!? – nyom a szádba egy sült krumplit, majd finoman lecsókolja az ajkaid szélén maradt ketchupot.

¤ Imádsz a karjaiban pihenni, ő pedig imádja, amikor minden porcikátok összesimul. A kedvenc pillanatai - bár ezt sosem fogja hangosan elismerni -, mikor az arcát a hajadba temeti és ujjbegyeivel finoman cirógatja a bőröd, miközben semmiségekről beszélgettek.

¤ Imád vásárolni és gyakran vesz neked dolgokat akkor is, ha nem vagy vele. De hajlamos túlzásba esni.

¤ - Ilhoon? – emelsz fel három ugyanolyan táskát, amiknek csak a színűk más, és egyenként is egy kisebb vagyonba kerültek,

¤ - Nem tudtam melyik tetszene igazán – vonja meg a vállát mosolyogva. – Ne akadj ki, Jagi! Inkább adj egy puszit – csücsörít feléd.

¤  Reggelente csak percekig figyel, amikor ébredezel, majd finoman cirógat, és apró csókokkal ébreszt fel teljesen.

¤ Képtelenség eldönteni, hogy mi jár a fejében, amikor vigyorogva rád néz... ezt pedig ő mocskosul élvezi.

 ezt pedig ő mocskosul élvezi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Where stories live. Discover now