𝐃𝐀𝐘𝟔 ~ Sungjin

1.2K 140 33
                                    


¤ Egy klisés véletlen folytán találkoztok egy kis közértben, ahol nem figyel a lába elé, neked megy és felborít, majd ragaszkodik ahhoz, hogy haza kísérjen és meggyőződjön arról, hogy semmi bajod sem lett.

¤ – Nem lenne kedved meginni velem holnap valamit? – kérdezi kissé feszengve az ajtódban állva, mikor már búcsúztok egymástól. – Vehetjük bocsánatkérésnek is. Vagy randinak – fűzi hozzá halkan, de meghallod és egy hatalmas boldog mosoly kúszik az arcodra.

¤ – Akkor legyen randi – válaszolod, majd egy aprócska puszit nyomsz az arcára, aminek hála egy édes, bárgyú mosoly terül el az ajkain.

¤ Egyetlen átlagos randitok sincs. Valahogyan kideríti az összes kedvenc underground csapatodat és rendszerint koncert jegyekkel lep meg. 

¤ – Nem hiszlek el – nézel rá csillogó szemekkel, amikor az egyik olyan banda koncertjére sikerült jegyet szereznie, amire egy éve nem árulnak már.

¤ Kissé tisztaság mániás, így gyakran takarítotok együtt, de vele még ez is fantasztikus program. Főleg, mikor táncra perdül felmosás közben és téged is magával ránt.

¤ Hálás, amikor segítesz neki a banda körül. Nagyszerű vezetője a srácoknak, de minden férfi mellé el kell egy segítő kéz.

¤ – Mi lenne velem nélküled? – kérdezi téged ölelve, amikor egy hosszú próba után mennyei illatokra érnek haza a próbáról.

¤ Védelmező, kissé már birtokló. Nem féltékeny, amikor más fiúval lát, hanem egyenesen kiborul rajta.

¤ – Ki ő? – szűri a fogai között nagyon mérgesen, amikor hazamész egyik nap, ő pedig szembesít vele, hogy látott egy másik pasival.

¤ – Jesszusom, Sungjin! – fogod a fejed. – Egy taxi sofőr – fújod és csak egy lesújtó pillantást vetsz a már vigyorgó kedvesedre.

¤ Kifejezetten szenvedélyes, impulzív kapcsolatotok van. Gyakran vitatkoztok, de sosem vérre menően, de a békülés természetesen sosem maradhat el.

¤ – Ez az egyetlen, amiért megéri veszekedni – csókol végig a bőrödön, miközben a ruháidból hámoz ki ügyes mozdulatokkal.

¤ Komolyan gondolja veled a dolgokat és ennek gyakran hangot is ad. De nem csak szavakkal bizonyít, hanem tettekkel is. 

¤ – Ha majd egyszer lesznek gyerekeink, szerintem imádni fogják – ölel át mosolyogva, amikor megmutatja a már tekintélyes méretű makett gyűjteményét, amiket szabad idejében rakosgat össze.

¤ A legtöbb alkalommal cserepes virágot ad neked, amiket aztán előszeretettel nevelget tovább. Már csak ezért is ő, mert te képtelen vagy életben tartani őket.

¤ – Szerintem allergiásak rám – vonod meg a vállad kiábrándultan, amikor felfedezed, hogy a rád bízott kaktusz bizony feladta a küzdelmet.

¤ Gyakran énekel neked otthon, hogy jobb kedvre derítsen, de akár mosogatás közben is képes dalra fakadni, amit imádsz hallgatni.

¤ Szerettek együtt edzeni, motiváljátok egymást és az utána lévő közös zuhanyzást is mindig várjátok, ami olykor túlnő egy sima zuhanyzáson.

¤ Szenvedélyes az ágyban és imádja húzni az agyad. Szereti, amikor könyörögsz neki és minden alkalommal el is éri, amit akar.

¤ – Gyönyörű vagy – néz rád elégedetten csillogó szemekkel, miközben te csak a nevét vagy képes ismételgetni.

¤ Sosem hagy rajtad nyomokat. Habár szereti, hogy az övé vagy, attól mindenképpen óvni szeretne, hogy bárki beszóljon neked vagy bármilyen megjegyzést tegyenek rád.

¤ Egy vidám, játékos személyiség egyébként, aki mellett szinte lehetetlen, hogy rosszkedved legyen. Mindent meg is tesz azért, hogy mosolyogni lásson, és boldog legyél mellette minden őrület ellenére is, ami általában körülötte folyik.

¤ – Ez a kedvenc mosolyom a világon – lop egy apró csókot a mosolygó ajkaidról, hogy aztán szorosan magához ölelve terüljön el veled a kanapén.

¤ Iszonyatosan édes módon vállalja fel a kapcsolatotokat a nagyvilág előtt egy élő rádió műsorban jóval azután, hogy hivatalosan is egy pár lesztek.

¤ – Szóval, van egy csoda az életemben, és ez az övé – mondja mosolyogva, majd számodra a világ legszebb dalát kezdi el énekelni, aminek minden sora rólad szól.

¤ – Szóval, van egy csoda az életemben, és ez az övé – mondja mosolyogva, majd számodra a világ legszebb dalát kezdi el énekelni, aminek minden sora rólad szól

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Where stories live. Discover now