𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙 ~ Jongho

2.5K 242 9
                                    


¤ Eleinte nagyon félénk, és egyáltalán nem akarja elmondani, hogy tetszel neki, sőt nagyon sokáig még maga előtt is határozottan tagadja, hogy beléd zúgott. 

¤ Végül a Hyungjai annyit piszkálják, hogy bevallja neked egy buli alkalmával, ahol azért ad neki némi bátorságot az elfogyasztott soju.

¤ Miután egy pár lesztek csak vigyorogva dörgöli a fiúk orra alá, hogy neki van a legszebb barátnője a világon, akik azért nem restek megemlíteni neki, hogy ezt technikailag nekik köszönheti. 

¤  Viszont még előttük is ritkán közeledik hozzád konkrétan. Maximum a kezedet fogja meg, esetleg egy puszit nyom az arcodra. Mások előtt azonban szinte hozzád sem ér. 

¤ Amivel persze a többiek már csak azért is állandóan szekálják, hogy nem hiszik el, hogy valóban együtt vagytok. 

¤ Ezért viszont a szobája négy fala között neked kell megbékíteni a duzzogó Maknaet, ami azért nem annyira nehéz dolog.

¤ Amikor nincs körülöttetek senki teljesen megváltozik a viselkedése. Kifejezetten bújós és szeret hozzád érni, megcsókolni vagy megölelni.

¤ Tulajdonképpen állandóan ölelget, a karjai le sem szakadnak rólad, és minden reggel iszonyatosan nehezen enged ki az ágyból maga mellől.

¤ Imád viccet csinálni belőled, amiért néha legszívesebben a Holdig rúgnád, de nem tudsz rá sokáig haragudni. Pedig van, amikor sikerül túllőnie a célon.

¤ - Ugye tudod, hogy szeretlek? – somfordál mögéd egy rosszabbul elsült vicce után, és addig ölelget, amíg meg nem bocsájtasz neki.

¤ - Ugye tudod, hogy van olyan pillanat, amikor őszintén utállak? – fordulsz meg a karjaiban, hogy a szemeibe nézhess, mire ő csak egy apró vigyorral hajol az ajkaidra, hogy megcsókoljon teljesen bebiztosítva magát és a békét kettőtök között, 

¤ Szeret spontán randikra vinni csak úgy egy-egy szabad délután, este. Ezek olykor szervezett meglepetések, máskor csak tényleg egy totálisan spontán piknik a parkban vagy egy mozi a kedvenc filmeddel.

¤ Sokszor lep meg a legkülönfélébb módokon, amikkel igyekszik kárpótolni a külön töltött idők miatt, és amikkel minden alkalommal szavak nélkül is elmondja, hogy mennyit jelentesz neki. 

¤ Van, hogy hamarabb érkezik haza egy turnéról, mint ahogy mondja. Még arra is képes, hogy egy fárasztó koncert után repülje keresztül az országot, hogy veled lehessen minél több időt.

¤ Gyakran hatalmas rózsacsokor vagy a kedvenc csokid vár otthon mindenféle évforduló vagy különleges dátum nélkül.

¤ Habár mások előtt félénk, előled nem rejti el, hogy mennyire szeret. Sem a szavakkal, sem a tettekkel nem fukarkodik.

¤ - Szeretlek – mondja édesen, amikor egy rég vágyott ajándékkal lep meg, amiről pontosan tudod, hogy nem volt egyszerű megszerezni... még neki sem.

¤ Néha nagyon bosszantó tud lenni, és igazából imád is az agyadra menni. Gyakorlatilag hobbijának tekinti a dolgot.

¤ - Egyszer esküszöm, hogy a Holdig rúglak, Choi Jongho – morgod magad elé, amikor felfedezed, hogy amíg zuhanyoztál elcsente a ruháid, így pedig kénytelen vagy meztelenül végig lejteni a lakáson, amiben biztos vagy, hogy nagyon is élvezni fogja.

¤ Néha őszintén sokkoló nyálas szövegekkel képes előállni pusztán azért, mert teljesen tisztában van azzal, hogy a víz is lever ezektől.

¤ - Nézhetünk akárhonnan, akármilyen naplementét – öleli át a derekad, amikor mólónál töltött napotok a végéhez közeledik. – De még a legszebb pillanatában sem lehet nálad szebb, Kedvesem – vigyorodik el, és tudod jól, hogy komoly erőfeszítésébe kerül, hogy nem neveti el magát a vallomása közben. Ez pedig valahol értékelendő dolog.

¤ - Jézusom, Jongho! Könyörgöm, ne már – nevetsz fel a nyakába fúrva az arcod, ő pedig szintén kacagva ölel magához szorosan, és apró csókokat nyom a hajadba, nyakadba, válladra, ahol éppen elér a ficánkolásod közepette.

¤ Sokszor énekel neked, amikor nem tudsz elaludni vagy csak szimplán nyugtalan vagy valami miatt.Igazából állandóan énekel. Amikor mosogat, amikor takarít, vagy épp a zuhany alatt szórakoztatja magát.

¤ Minden nap százszor elmondja, hogy mennyire fontos vagy neki, és ezt a nyilvánosság előtt sem tagadja le sosem.

¤ - Szeretlek, Jagi – vigyorog a kamerába egy élő adás során, és pár puszit is küld neked, mert tudja, hogy otthon úgyis a képernyőre tapadva várod az üzenetet.

¤ - Szeretlek, Jagi – vigyorog a kamerába egy élő adás során, és pár puszit is küld neked, mert tudja, hogy otthon úgyis a képernyőre tapadva várod az üzenetet

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Onde histórias criam vida. Descubra agora