𝐙𝐢𝐭𝐚𝐨

1.5K 190 24
                                    


¤ Tao az a típusú fiú, aki kívülről egy laza fickónak tűnik, de a füléig vörösödik, amikor megfogod a kezét vagy te kezdeményezel egy lágy csókot.

¤ Hihetetlenül kötekedős, de imádni való, ami olyan kettősség a személyiségében, ami hamar megnyer magának. 

¤ Divat ügyben nehéz vele egyességre jutni. Amit ő egyszer kigondol, hogy fel akar venni és nyilvánosság előtt akar benne mutatkozni, azt fel fogja venni és emberek közé fog benne menni. 

¤ Büszke arra, hogy a barátnője vagy és néha túlzásba is esik, ami a kapcsolatotok nyilvánosságát illeti, de hamar észhez lehet téríteni. 

¤ Imádja rajtad a szexibb ruhákat, akár egy nyilvános eseményen is. A legtöbbször ő maga választja neked ezeket a szetteket, mert állítása szerint egyszerűen neked találták ki őket. Meg persze imádja rajtad legeltetni a szemeit.

¤ De persze őrülten féltékeny mindenkire, aki megbámul és csak gyilkos tekintettel mered mindenkire, aki csak egy pillanatnál is tovább felejti rajtad a tekintetét.

¤ - Kiszúrom a szemét – morogja az orra alatt indulatosan, amikor az egyik nagyobb party alkalmával az egyik pincér fiú láthatóan képtelen levenni a szemeit a ruha alól elővillanó combodról. – Ez a ruha túl keveset takar – fűzi még hozzá és a zakóját rád teríti, hogy eltakarja a lábaid.

¤ - Te akartad, hogy ezt vegyem fel – kuncogsz fel a viselkedésén, de valójában jól esik a gesztus, mert számodra is kellemetlen a fiú mustráló tekintete.

¤ - Jó, lehet nem gondoltam át ezt eléggé – dünnyögi, mire te csak felkacagsz és egy puszit nyomsz az arcára.

¤ Képes eljátszani, hogy beteg, csakhogy babusgasd egy kicsit, amivel azért jócskán felbosszant, de nem tudsz neki nemet mondani azután sem, hogy rájössz, hogy igazából az égvilágon semmi baja sincs.

¤ Egyébként is egy bújós, ölelgetős fiú. Szeret hozzád bújni egy nehezebb nap végén, de azért is odavan, amikor te fészkeled magad a karjaiba esténként elalvás előtt.

¤ Habár tényleg nagymenő srácnak tűnik kívülről, nagyon is érzékeny és igencsak a lelkére veszi a negatív kritikákat.

¤ Mindig kikéri a véleményed a munkáiról és gyakran megszívleli a tanácsaidat, hiába vallod magad teljesen laikusnak a témában.

¤ Szívesen visz magával bárhová is megy, sőt igazából igényli, hogy mindig mellette legyél, amikor csak lehetőséged van rá.

¤ Érzékenyen érinti az EXO-téma és nem is szívesen beszél róla még veled sem csak nagyon-nagyon ritkán. 

¤ Bár Luhan szinte napi vendég nálatok, aminek végtelenül örülsz. Legyenek bármennyire is idegesítőek, amikor ketten egy légtérben tartózkodnak.

¤ Szeret veled táncolni és szívesen tanítja meg a koreográfiáit is. De gyakran perdültök táncra a nappali közepén egy lágy ritmusú dalra, miközben halkan beszélgettek.

¤ Imádja ő összeállítani a napi outfited, amik meglepően jók általában... amikor pedig nem tetszik neked... nos olyankor előkerül a Díva Zitao.

¤ Nehéz kiengesztelni, de nem lehetetlen küldetés. Kiszámítható és titkolni sem tudja, amikor már nem haragszik, bármennyire is igyekszik.

¤ Egy szexi fehérneműnek például ő maga sem tud ellenállni, akármennyire is próbálja az ellenkezőjét bizonyítani neked minden egyes alkalommal.

¤ A békülés folyamán pedig nagyon is bebizonyítja, hogy hiába az ártatlan pofi és a gyerekesség, talpig férfi...

¤ Imád nyomokat hagyni a bőrödön bárhol, amiket másnap igencsak büszke mosollyal nézeget és cirógat. 

¤ - Zitao – szűröd a fogaid között, amikor meglátod a nyakadat szinte teljesen beborító  lila foltokat.

¤ - Én imádom – ölel át hátulról és egy apró csókot nyom az egyikre. – Imádd te is! – vigyorodik el elégedetten.

¤ Aztán persze egész nap megjegyzéseket tesz, amiktől te rendszerint fülig vörösödsz, de lehetetlen rá haragudni.

¤ Szeret lustálkodni, így a reggelek néha nehezen indulnak, de nincs számodra édesebb látvány egy ébredező Taonál.

¤ Szeret lustálkodni, így a reggelek néha nehezen indulnak, de nincs számodra édesebb látvány egy ébredező Taonál

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang