¤ Meglepően határozottan és egyértelműen adja a tudtodra a szándékait. Tulajdonképpen a fél iskola szeme láttára csókol meg az aula kellős közepén, amivel sikeresen elindít egy kisebb fajta botrányt a suli falain belül, de nem különösebben foglalkozik vele egy pillanatig sem.
¤ - Így legalább mindenkinek teljesen egyértelmű a felállás – lihegi vigyorogva az ajkaidra, amikor elváltok egymástól.
¤ Büszke arra, hogy a barátnője vagy és ezt nem is titkolja el. Ahogyan a féltékenységét sem képes leplezni sosem.
¤ Minden fiúra nagyon csúnyán néz, aki csak a közeledbe megy, aki pedig be is próbálkozik, az megismeri Jeno kevésbé édes oldalát.
¤ - Ugye tudod, hogy ezzel nem oldasz meg semmit? – nyomkodod idegesen a fertőtlenítős vattát a felszakadt szemöldökéhez.
¤ - Az enyém vagy – szisszen fel. – És most már tényleg mindenki tudja. Simán megérte – vigyorodik el és megcsókol.
¤ Bár egy kis fluff ballnak tűnik kívülről és bizonyos tekintetben az is, kifejezetten férfias személyiség. Főleg ha rólad van szó.
¤ - Van-e valami gond a felfogásoddal, drága Barátom? – kérdezi zordan egy buliban a sráctól, akinek sokadik alkalommal sem ér célba az elutasítás. – Melyik része nem volt világos annak, hogy hagyd békén? – vonja fel a szemöldökét.
¤ Tipikusan az a pasi, aki képes az éjszaka közepén elkocsikázni érted egy csajos buli után, hogy meggyőződjön arról, hogy épségben haza érsz.
¤ - A biztonságod sosem lesz teher nekem, Szerelmem – nyom egy apró csókot a homlokodra, miután bocsánatot kérsz tőle, amiért gondot okoztál azzal, hogy hajnalban kellett érted kocsikáznia.
¤ A szüleid odavannak érte, sőt egyenesen imádják, amivel Jeno tisztában is van és előszeretettel érvel is ezzel, ha valamiről meg akar győzni vagy éppen meg kell békítenie.
¤ - Nem haragudhatsz rám sokáig, Jagiya – ölel magához egy vita után. – Anyukád szerint is én vagyok számodra a tökéletes fiú – vigyorog gyalázatosan. – Az anyukáknak pedig mindig igazuk van!
¤ Nem csak a párod, de a legjobb barátod is, akivel mindenről, de tényleg mindenről lehet beszélgetni.
¤ Bármit megtesz érted, amire csak kéred. Ha tehetné, a csillagokat is lehozná neked az égről hálából azért, hogy kitartasz mellette.
¤ Amolyan csodapasi forma. Az éjszaka közepén kívánod meg a csokit? Simán. Tampon vásárlás? Nem gond.
¤ - Van itt harminc fajta, melyik kell? – kérdezi a telefonba, te pedig csak felnevetsz, ahogy elképzeled a tamponos polc előtt álló, fejét tanácstalanul vakargó Jenot.
¤ Persze azért annyira csak pasiból van ő is, hogy a jutalmát várja érte minden egyes alkalommal.
¤ Bárhol, bármikor megcsókol. Nem zavarja a közönség vagy, hogy ki látja. És a következmények sem, amivel az őrületbe kergeti Taeyongot is és a managert is.
¤ Imád mások számára is jól látható foltokat hagyni rajtad itt-ott. Aztán meg persze teszi az ártatlant.
¤ - Jeno! – dühöngsz egy átszeretkezett éjszaka után, miközben kritikusan szemléled a lila foltokat a testeden. – Miért nézek ki úgy mint, akit megvertek?
¤ - Miért fáj a hajam? – kérdez vissza egy pimasz mosollyal, mire elvörösödsz. – Jó vagyok na, nincs mit tenni – tárja szét a karjait és nevetve ölel át, mire te csak a vállát püfölöd.
¤ Nagyon sok páros cuccotok van. Pólók, pulcsit, telefontok és ezeket szívesen viseli, használja is.
¤ Egy alvós kép rólad a háttere, amit te utálsz, ő meg imád és gyakran még mutogatja is, már csak azért is, hogy bosszantson.
¤ Állandóan mosolyog, amikor rád néz, amivel minden alkalommal képes zavarba hozni, hiába nem új keletű ez a szokása-
¤ - Van valami a arcomon? – kérdezed tőle, miközben az arcodat piszkálod, és szép lassan elvörösödsz.
¤ - Nincs – közli veled mosolyogva, majd magához rántva finoman az ajkaidra hajolva csókol meg.