¤ Egy Onewe fansign alkalmával találkoztok először, ahol szinte felragyognak a szemei, amikor megmondod, hogy Dongmyeong a kedvenced.
¤ - Ó, hát eléggé hasonlítok rá – kacsint rád, te pedig csak nevetve mondasz igent a kijelentéshez fűzött randi meghívásra.
¤ A randiig viszont jó pár hét eltelik. Addig azonban édesebbnél édesebb üzenetekkel halmoz el. Igyekszik még jobban megismerni és persze kiengesztelni, amiért miatta kell minden egyes alkalommal tovább tolni a randevút.
¤ Amikor újra találkoztok személyesen, hihetetlenül zavarban van, amit te iszonyatosan édesnek találsz... ő pedig leginkább kínosnak.
¤ - Ez a tiéd – nyújt feléd egy szálat a kedvenc virágodból. – Alig tudtam meggyőzni a virágárus nénit, hogy ne vörös rózsacsokrot akarjon adni – grimaszol édesen, mire felkuncogsz.
¤ Jó pár randi kell, amíg összeszedi a bátorságát, hogy megcsókoljon. Viszont amint ez megtörténik, már egy sokkal bátrabb Dongjuval kell szembenézned... aki olykor igencsak pimasszá válik.
¤ - Son Dongju! – csattansz fel, amikor rejtélyes módon zuhanyzás közben a ruháid köddé válnak. Ő pedig csak nevetgélve igyekszik egyezkedni veled.
¤ - Három csók és visszaadom – énekli, miközben te meztelenül csikorgatod a fogaid a fürdő közepén.
¤ Rengeteg édes gesztusa van feléd a mindennapokban. Gyakran lep meg valami kis aprósággal, segít a mosogatásban és magától is észreveszi, ha van valami tennivaló a lakásban.
¤ Kajával bármire rávehető. Imád enni, de a konyhában való segédkezés sem áll távol tőle, sőt. Kifejezetten élvezi, amikor együtt főzőcskéztek valamit ahelyett, hogy étterembe mennétek.
¤ Szereti, amikor az ő cuccaiban járkálsz... főleg, ha mások is látják. Nem kifejezetten féltékeny, de megnyugtatja, ha az emberek rájönnek, hogy mi a helyzet.
¤ A kapcsolatotok nyilvános, bár a Kiadó csak a kapcsolat tényét ismeri el, a kilétedet hét lakat alatt őrzik. És Dongju hallani sem akar arról, hogy kiderüljön.
¤ - Már így is jóval többet tudnak, mint amennyit kellene – morogja az orra alatt. Igazából sosem díjazta az ötletet, hogy a fanok tudtára hozzák a kapcsolatotokat.
¤ Örül annak, hogy jóban vagy a Hyungjaival, de Dongmyungot előszeretettel igyekszik tőled minél távolabb tartani. Amikor pedig Cya társaságában nevetgélsz, rendesen megsértődik és nehéz kiengesztelni.
¤ Odavan a skinshipért. Mindegy neki, hogy társaságban vagytok vagy kettesben, a kezei egész biztosan rajtad vannak.
¤ Imád veled szorosan összebújva aludni, reggel pedig hosszasan csak mosolyogva figyeli, ahogy alszol, majd néhány apró csókkal ébreszt fel.
¤ - Jó reggelt, Hercegnőm – cirógat finoman és csak egy ellágyult mosollyal nézi, ahogy szép lassan magadhoz térsz.
¤ Kedvencei az otthonülős, nyugodt, filmet bámulós randik. Ezek nagy része azonban sokszor nem csak filmnézésben merülnek ki.
¤ - Dongju! – figyelmezteted, amikor néhány kutakodó ujjat érzel meg a felsőd alá siklani és az ajkai már a nyakad bőrét csókolják.
¤ Sosem hagy nyomokat a bőrödön... legalábbis ott nem, ahol másoknak is feltűnhetnek. Azok túl látványos támadófelületet adnak a Hyungjainak, akik egyébként is előszeretettel piszkálják, amikor csak lehetőségük nyílik rá..
¤ - Csak irigyek vagytok – nyújtja rájuk a nyelvét, majd a kezedet megfogva ránt be az öltözőbe, ahol azonnal az ajkaidra tapad.
¤ Szereti, amikor ott vagy a koncerten és csak őt figyeled. Viszont biztos lehetsz benne, hogy azonnal feltűnik neki, ha a tekinteted elkalandozik valamerre.
¤ Szívesen zongorázik neked és különösen élvezi, amikor ketten együtt zenéltek egy semmittevős délutánon.
¤ Nem szereti és nehezen is viseli, amikor sokáig nem tudtok találkozni. A turnék kifejezetten nehezek mindkettőtök számára, de igyekeztek a legjobbat kihozni belőle mindig, amiben sokszor a Hyungjai is nagy segítségetekre vannak, hogy feldobják a legkisebb hangulatát.
¤ Gyakran küld neked videóüzeneteket, ha a szoros időbeosztás miatt nincs időtök beszélgetni. Sőt, a hazaérkezéséig való visszaszámlálásnak már hagyománya van nálatok.
¤ - Szeretlek, T/N! – vigyorog a kamerába. – Már csak kettő nap és újra otthon leszek. Kitartás, Baby!