¤ Egy One Ok Rock koncerten találkoztok először, ahol a nagy csápolásban egymás mellé keveredtek, majd együtt bulizzátok végig az estét.
¤ Pár hétre rá, amikor egy Epik High fantalálkozón botlotok egymásba, már ismerősként üdvözöl és egy laza mosollyal lép eléd.
¤ - Azt hiszem, kész vagyok feleségül venni téged – vigyorog rád. Te pedig csak nevetve fogadod el a nem mindennapi ajánlatot.
¤ Szereti a totál átlagos randikat és próbálja teljesen átlagossá is tenni, bár olykor sajnos a fanok keresztülhúzzák a számításait.
¤ - Végül is az éjjeli vetítés romantikusabb – vigyorog kínosan, mikor valahogyan kitudódik a mozis randitok és esélyetek sincs elmenni rá. Te csak mosolyogva bújsz hozzá biztosítva róla, hogy neked aztán mindegy, csak vele lehess.
¤ Nagyon figyelmes és gondoskodó. Nem mellesleg nagyon jó hallgatóság és szuper tanácsai vannak szinte mindenre.
¤ Kissé talán túlságosan is óv, de hihetetlenül édesen teszi. Reggelente elvisz munkába, délutánonként pedig ha tud, érted megy. Főleg, amikor túlórázol. De nap közben is sokszor érdeklődik, hogy milyen napod van vagy épp mit csinálsz.
¤ Imádja a skinshipet, így biztos lehetsz abban, hogy ha kartávolságon belül vagy hozzá, a kezei egész biztosan rajtad vannak. Mindegy neki, hogy a kezed fogja, a derekad öleli vagy épp a hajad birizgálja, a lényeg, hogy hozzád érhessen valahogy.
¤ Kifejezetten nyugodt személyiség, ami rád is jó hatással van. Olykor elegendő csak egyetlen ölelés, hogy megnyugodj. De szívesen végighallgatja, amikor eget verő hisztiben törsz ki. Olyankor csak megvárja, amíg kitombolod magad, majd a karjaiba vesz és igyekszik elterelni a figyelmed.
¤ - Gyere, Méregzsák! – kap az ölébe és elterülve veled a kanapén kapcsol be egy filmet, hogy inkább azzal foglalkozz... vagy éppen vele... ehhez a testeden táncoló ujjai pedig nagy segítségére vannak.
¤ Komoly srác, komoly szándékokkal és ebből titkot sem csinál. Éppen ezért nem tiltakozik, amikor a Kiadó nyilvánosságra akarja hozni a kapcsolatotokat, de van pár kikötése.
¤ - Nem fog érdekelni, ha a Fantasyk kiakadnak – mondja komolyan a CEO-nak. – Szeretem a fanokat, de ez a lány az életem – fűzi hozzá. – Ha választanom kell, őt választom. Ennek tudatában hozzák nyilvánosságra a dolgot.
¤ Ő maga azonban ritkán, sőt szinte sosem beszél kettőtökről. A tényt nem tagadja, de kerüli a témát minden alkalommal.
¤ Gyakran beszéli meg veled a banda ügyeit és kéri ki a te véleményedet is a fiúké mellett. Örül annak, hogy a srácokkal is megtaláltad a közös hangot és elfogadják a te segítségedet is, amikor esetleg neki nincs ideje rájuk.
¤ Reggelente felébreszteni kisebb fajta kihívás... de inkább már szinte lehetetlen vállalkozásnak tűnik olykor.
¤ - Youngbin! – csókolsz finoman az arcára. – Ébresztő! – cirógatod meg a bőrét, mire ő csak édesen összehúzza az orrát. – El fogsz késni – hámozod ki a takaróból és igyekszel jobb belátásra bírni.
¤ - Nem érdekel – közli csukott szemmel és egy mozdulattal beránt maga mellé az ágyba. – Így most sokkal jobb – dünnyögi a nyakadba, te pedig csak nevetve kezded el bökdösni, hogy vissza ne aludjon.
¤ Szerettek céltalanul kocsikázni fel-alá a városban, miközben mindenféléről beszélgettek és gyorskaját tömtök magatokba.
¤ Nem kifejezetten féltékeny, de szereti tudni, hogy kikkel vagy. Főleg, ha azok fiúk és ő nem ismeri őket. Az exedet mondjuk gyűlöli és ennek hangot is ad.
¤ - A kis vakarcs – sziszegi, amikor a srác az ő jelenlétében próbálkozik be újra. Te csak egy mosollyal az ajkaidon simítasz az arcára és egy csókkal adod a tudtára, hogy rajta kívül senki más nem érdekel téged.
¤ Sokat beszélgettek a jövőről. És ezeket a beszélgetéseket általában ő kezdeményezi, mikor összebújva fekszetek a takaró alatt.
¤ - Lassan be kell vonulnom – cirógatja a derekad. – Leszerelés után jöhet a házasság – vigyorog. – A gyerekek – gördül föléd és a fejed mellett támaszkodik meg – Arra gyakorolhatnánk lassan, nem? – csókol végig a nyakadon.
¤ - Átlátok rajtad, Kim Youngbin – figyelmezteted egy sóhaj után, mire ő csak a bőrödbe mosolyog... és persze eléri, amit akar... mindig.
¤ Imádja a hasát és a látványt, amikor az ő kedvéért sürögsz a konyhába. Olyankor képtelen ellenállni annak, hogy sok-sok csókkal mondjon köszönetet a törődésért.
¤ Viszont van valami, ami Youngbin számára fontosabb, mint a kaja. Ez pedig te vagy. És ebből titkot sem csinál sosem, a fiúk nagy felháborodására.
¤ - Szeretlek, Jagiya! – mondja, miközben épp evés közben tolod az arcába a kamerát. A többiek pedig morognak, hogy őket bezzeg ilyenkor már rég elhajtja a búsba.