𝐆𝐎𝐓𝟕 ~ Mark

2.3K 228 20
                                    


¤ Édes pasi.  Ez az első dolog, ami eszedbe jut róla, amikor egy közös barátotok bemutat titeket egymásnak.

¤ Végtelenül kedvesen, figyelmesen, de meglehetősen határozottan közeledik hozzád nem titkolva, hogy mik a szándékai.

¤ Az első randitok után a lakásod előtt türelmetlen mohósággal csókol meg ezzel hivatalosan is megpecsételve a kapcsolatotokat.

¤ Nem igazán a szavak embere, így nem túl sűrűn ismételgeti, hogy mit érez, de a tettei nagyon is árulkodóak és kétséget sem hagy afelől, hogy mit jelentesz számára.

¤ - Ugye tudod, Szerelmem? – kérdezi édesen, miközben csak ölel magához szorosan, mikor  meghatódva pityeregsz a karjaiban, amikor elintézi, hogy hosszú idő után végre újra meglátogassanak titeket a szüleid.

¤ Lényegtelen, hogy milyen apróságról is van szó, ha tudja, leveszi a terhet a válladról. Segít ahol csak tud.

¤ Imád ölelgetni. Vannak olyan szabadnapok, amik gyakorlatilag a kanapén összefonódva telnek el egy jó film társaságában Mark karjai között.

¤ Nagyon-nagyon fontos neki, hogy jó kapcsolatot ápolj a családjával és gyakran találkoztok is velük. Imádnak téged, ahogy te is nagyon szereted őket. Támogatnak titeket mindenben és ez a világot jelenti nektek.

¤ Zavarba tud hozni már csak azzal is, ahogyan rád néz és ezzel teljes mértékben tisztában is van. És elég sűrűn meg is teszi.

¤ Odavan azokért az alkalmakért, amikor hatalmas hajnali sétákat tesztek a folyóparton Coco társaságában, miközben mindenféléről beszélgettek.

¤ Sok önvédelmi technikát és fogást tanít neked, hogy akkor is meg tudd védeni magad, amikor ő nincs melletted és nem tud megvédeni, ha történik valami.

¤ Imád veled horror filmet nézetni, habár tudja, hogy utálod. Egyszerűen imádja, amikor a mellkasába fúrt fejjel dünnyögsz egy-egy undorítóbb jelenet láttán.

¤ Bár alapvetően csendes típus, ha rólad van szó felemeli a hangját és nem fél akár PJY-val is szembemenni. 

¤ Tényleg ritkán mondja ki, hogy szeret. Ám amikor megteszi, akkor a legváratlanabb helyzetekben vall szerelmet.

¤ - Szeretlek – néz rád mosolyogva, miközben te az orrodig húzott takaró alatt fekszel már negyedik napja totál betegen. – Gyönyörű vagy – nyom egy apró csókot a forró homlokodra.

¤ - Te meg vak, Tuan – morgod mély, rekedt hangon, mire csak felnevet és melléd fekve babusgat.

¤ Nagyon gondoskodó és meglehetősen rosszul viseli, ha nem lehet melletted, amikor valami baj van.

¤ Elhatározta, hogy megtanít gördeszkázni, de látva a bénaságod, hamar feladja. Élve és egyben jobban tetszel neki.

¤ - Jobban szeretem, amikor minden csontod egyben van, Baby – nyom egy puszit az orrodra nevetve, mikor megkérdezed, hogy miért nem tanít tovább.

¤ Ugyanígy szakad vége viszonylag rövid idő után az általad szorgalmazott snowboard oktatásnak is.

¤ - Legalább a kosárpályán nem vagy ön- és közveszélyes – kacsint rád, mikor sikerül új közös sportot találnotok. – Visszaszívtam! – neveti, mikor véletlenül fejbe dobod a labdával. 

¤ Néhány pillantásból is tudja, ha van valami bajod és addig noszogat, amíg el nem mondod neki, hogy mi bánt.

¤ Makacs és önfejű, amikből akad néhány vitátok... néha igen komolyak is, amikor a kelleténél messzebbre megy és lehetetlen kiállítani a magéból akkor is, ha baromira nincs igaza, és csak feleslegesen vergődik a semmin.

¤ Ezek után azonban általában ő az, aki először bocsánatot kér és sosem hagyja megbeszélés nélkül az ilyen összezörrenéseiteket. Nem szeret úgy lefeküdni, hogy haragban váltok el egymástól. Egyszer még egy másik városból is képes egy koncert után haza vezetni hozzád egy komolyabb vitátok után.

¤ Imád veled kettesben elszökni a világ elől egy kicsit, ahol se telefonnak, se internetnek, se a srácoknak, se a managernek, se a rajongóknak semmi nyoma, csak te és ő. 

¤ Olyankor egészen olyan, mint egy édes kisfiú, aki végre megkapja azt, amire mindennél jobban vágyott. Az ő esetében ez te magad vagy és a veled töltött szabadidő.

 Az ő esetében ez te magad vagy és a veled töltött szabadidő

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Where stories live. Discover now