𝐍𝐂𝐓 ~ Yangyang

1.3K 177 27
                                    


¤ Egy gokart versenyen találkoztok először, amin ugyan te másnak szurkolsz, mégis utána elmentek az első randitokra, amit aztán még számtalan másik követ.

¤  Szívesen jártok vissza a pályára azután is, hogy  hivatalosan is egy pár lesztek. Sőt egy idő után gokartozni is megtanít.

¤ - A pillanat, amikor a tanítvány túlnövi a mesterét – nyom egy puszit a szádra, amikor először legyőzöd... bár azt nem árulja el, hogy hagyta magát.

¤ Általában te beszéled le a versenyeken való indulásról, amikor egy-egy hosszabb szabadidejében azt tervezi.

¤ - Kun meg fog ölni, ha összetöröd magad – mutatsz rá a tényre, mire ő csak kelletlenül bólogat és csak látogatóként nézi sóvárogva a versenyt.

¤ A kapcsolatotok nem nyilvános. Bár az SM nagy nehezen elfogadja, titokban kell tartanotok, de ezt igazából egyikőtök sem bánja.

¤ Imádja az otthon maradós, filmnézős, összebújós randikat, amikre azonnal sort is kerít, amikor akad egy szabad estéje.

¤ - Birizgáld a hajam – mereszt rád édes szemeket az öledben fekve és csak jólesően felszusszant, amikor ujjaidat tincsei közé vezeted. És általában nem is kell hozzá sok idő, hogy elaludjon.

¤ Nem titkolja, hogy odavan érted. A kezei állandóan rajtad vannak és imád játékos csókokat hagyni rajtad, ám társaságban sosem teszi. Ha van veletek valaki, csak a kezedet fogja meg, esetleg egy-egy apró puszit nyom az arcodra.

¤ Nem csak a szerelmed, de a legjobb barátod is. Nincs olyan dolog, amit ne lehetne vele megbeszélni, vagy amiben ne támogatna. Sőt kifejezetten meg tud bántódni, ha valamit nem mondasz el neki.

¤ Gyakran lep meg virággal. Általában rózsával, de nem feltétlenül a klasszikus jelentése miatt... sokkal inkább egy Yangyangos magyarázat az oka ennek.

¤ - Ez az én kedvencem – vigyorogja. – És így mindig csak én jutok eszedbe róla – magyarázza. – Meg persze bárkinek letörném a kicsi kezét, aki rózsát adna neked – fűzi hozzá továbbra is vigyorogva, de tudod, hogy komolyan gondolja.

¤ Kifejezetten féltékeny típus. Bár szelíden tűri, ha a Hyungjai szórakoznak vele, azt már nem igazán szereti, amikor a te társaságodat keresik túl sokszor.

¤ Odavan a couple cuccokért és nem is tudja megállni, hogy ne vegyen, amikor lát valamit, ami megtetszik neki.

¤ - Ugye tudod, hogy ezeket nyilvánosan nem hordhatjuk? – kérdezed tőle egy pár pulcsi láttán, amik egyébként neked is tetszenek.

¤ - Eljön majd az ideje annak is, Szerelmem – bölcselkedik. – Amúgy sem vehetek mindig pizsit – utal a legalább négy pár szekrényben pihenő pizsamára, amiket természetesen szintén ő vett.

¤ Gyakran utazgattok együtt. Szívesen mutatja meg a helyeket, ahol gyerekkorában élt. Azt pedig külön imádja, hogy hajlandó vagy a kedvéért németül tanulni. Sőt, szívesen segít is benne.

¤ - Megtanítom neked a legfontosabb mondatot – mondja az egyik német lecke alkalmával. – Mondd utánam – vigyorog. – Ich liebe Yangyang – te pedig csak vigyorogva ismétled utána, amit egy csókkal hálál meg.

¤ Olykor végtelenül gyerekes és lelőni szinte lehetetlen. Ez egyébként édes, csak mikor hajnal háromkor jön rá, nehezen tudod aranyosnak találni.

¤ - Menjünk el a vidámparkba! – pattan ki az ágyból és mire te észhez térsz annyira, hogy legalább az egyik szemed kinyisd, ő már a szekrényben turkál megfelelő ruhák után. 

¤ Gyakran vall szerelmet rappelve. De a rap battle sem áll messze tőle, amikben gyakran igen lovagiasan hagy nyerni.

¤ A telefonja háttérképe egy kettőtökről készült cseppet sem előnyös fotó, amit hiába könyörögsz, nem hajlandó lecserélni. 

¤ - Ezen senki nem ismer fel minket – nyom egy puszit az orrodra. – De én tudom, hogy mi vagyunk. És nem akarok lemondani arról, hogy egy veled közös pillanatom lássam mindig, csak mert titokban kell tartani az egészet – magyarázza, te pedig egy pillanat alatt békélsz meg a fotóval.

¤ Hamar le lehet kenyerezni fagyival. Így amikor valami olyat teszel, aminek tudod, hogy nem fog örülni, csak megleped néhány dobozzal.

¤ - Na, ki vele! Mit csináltál? – néz rád az édesség láttán, de mielőtt belekezdenél, magához vesz egy kanalat  és fagyin nyammogva figyel minden szavadra.

¤ Imádja, amikor megleped egy-egy koncerten. Sosem bírja ki, hogy ne jelezze, hogy észrevett, aztán meg végtelenül jókat szórakozik azon, hogy a fanok napokig találgatják, hogy vajon kinek szólt a kacsintás.

 Sosem bírja ki, hogy ne jelezze, hogy észrevett, aztán meg végtelenül jókat szórakozik azon, hogy a fanok napokig találgatják, hogy vajon kinek szólt a kacsintás

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Onde histórias criam vida. Descubra agora