¤ Eleinte leginkább messzire elkerül, mintsem megpróbálna a közeledbe férkőzni, amivel a Hyungjai igencsak sokáig szekálják gyakorlatilag rákényszerítve, hogy lépjen már valamit, mert a fejére van írva, hogy odavan érted... ahogyan te is érte.
¤ Aztán valahogy mégiscsak sikerül összeszednie magát és randira hív mindenki legnagyobb örömére.
¤ Minden érzelme a fejére van írva, így hamar lebukik a nyilvánosság előtt is, hogy bizony változás állt be az életébe.
¤ Azonban sokáig kell győzködni, amíg belemegy abba, hogy hivatalosan is nyilvánosságra kerüljön a kapcsolatotok.
¤ Ám a rajongói meglepően jól fogadják, amiért mérhetetlenül hálás és megkönnyebbül. És számtalanszor mond nekik köszönetet ezért.
¤ Hihetetlenül figyelmes srác, akinek valóban te vagy az első és csak addig dicsekszik a kapcsolatotokkal, amíg az neked nem okoz kényelmetlenséget. Minden poszt előtt kikéri a véleményed és egyetlen interjúban sem hagyja, hogy váratlanul feléd terelődjön a szó.
¤ Nem igazán a szavak embere, sokkal inkább a zene az ő nyelve. Ennek hála pedig rengeteg közös dalotok van, amit rajtatok kívül senki más nem hall, a rengeteg napvilágra kerülő mellertt.
¤ Szeret elkényeztetni és gyakran túlzásba is esik, de tagadhatatlanul minden alkalommal levesz a lábadról egy-egy édes megmozdulásával.
¤ - Woong, ne már – figyeled elhűlve a lakást, ami a születésnapodon a kedvenc virágaiddal van telepakolva.
¤ - Tetszik? – ölel át hátulról és egy apró csókot nyom a nyakadra, miközben finoman simul hozzád.
¤ - Szeretlek – fordulsz meg a karjai között és öleled át szorosan a nyakát, hogy aztán jó sok csókkal biztosítsd arról, hogy imádod ezt a meglepetést.
¤ Habár nem feltűnősködik, nyilvános helyen is mindig úgy intézi, hogy megérinthessen. Biztonságot ad neki, ha hozzád érhet.
¤ Nyugodt, édes srác, de kifejezetten féltékeny és még leplezni sem tudja. Meg valójában nem is nagyon törekszik rá, hogy eltitkolja előled, ha valami nem tetszik neki.
¤ - Ez meg ki? – bök fejével kissé ellenségesen a srác felé, akivel éppen a lakásotok előtt beszélgetsz.
¤ - Woong – simítasz a karjára mosolyogva, kissé fejed csóválva. – Ő egy futár. Csak meghozta a rendelésed.
¤ - Szuper, köszi – villant felé egy nem túl őszinte mosolyt. – Mehetsz is – küldi el, te pedig a szemeid forgatod. Kifejezetten édes, amikor féltékeny.
¤ Ti vagytok Popó tiszteletbeli Keresztszülei, még ha ez rád és az idegrendszeredre nézve nem is mindig jó.
¤ - Mondd meg Wonshiknak, hogy nevelje meg, különben lábtörlőt csinálok belőle – sziszeged idegesen a telefonba, miközben a szemtelen kutyus vígan rágja az egyik kedvenc cipőd.
¤ Apró üzeneteket hagy a hűtőn reggelente, mikor előtted indul el a stúdióba és gyakran kapod ágyba a kávéd is, amikor sokkal előtted ébred.
¤ Mindig érted megy, ha hamarabb végez, mint te, hogy addig is veled lehessen. Ha kell, képes órákat is várni rád.
¤ Sokat jelentenek neki az esti kis beszélgetéseitek, ami alatt rendszerint összebújva, egymást cirógatva mesélitek el a napotokat a másiknak... és amiket előszeretettel fordít át valami egészen mássá, amikor csak alkalma van rá.
¤ - Hmm, talán ennyi felesleges szó épp elég volt – kalandoznak el az ajkai a bőrödön, hogy a szavaidat halk sóhajok váltsák fel szép lassan.
¤ Bár édes és kifejezetten ártatlannak néz ki első látásra, valójában nem teljesen az... Sőt olykor már csak a szarvacskák látványa hiányzik a fejéről.
¤ - Szeretem ezeket – simít végig egy jól látható szívásnyomon, ami az előző éjszakai hevességének tökéletes bizonyítéka.
¤ Gyakran dúdolgat álomba, miközben lágyan cirógat és pontosan úgy néz rád, mintha élete legnagyobb kincse lenne a karjaiban.
¤ Szokása dalokban szerelmet vallani, nyilvánosan... amiért utána számtalan irigykedő üzenetet hagynak neked a rajongói és kérnek, hogy vigyázz rá.
(ezért a GIFért feltúrtam a Tumblr-t, muszáj leszek Shikit ráállítani a témára xD)