Ingoványos talaj, de egyszerű a megoldás: aki nem szeretné, nem olvassa, és komment nélkül hagyja! Aki olvassa, annak remélem tetszeni fog!
¤ Öntudatos és határozott. Tudja, hogy mit akar, és ennek megfelelően határozottan is közeledik feléd, miután egy buliban megismerkedtek.
¤ Bár először elutasítod, nem hagyja magát lerázni, végül pedig látva, hogy tényleg komolyan gondolja, beleegyezel az első randiba.
¤ Meglepve tapasztalod, hogy hiába a hírnév, jobban kedveli a hagyományos, egyszerű randikat, amik mindenféle sallangtól mentesek, és amik alkalmával tényleg ti ketten vagytok a lényeg.
¤ És ez a későbbiekben sincs másképp. Habár néha szereti kiereszteni a gőzt egy vadabb bulival, az esetek nagy részében inkább otthon maradtok, és másképp vezetitek le a fölös energiáit.
¤ Őszinte rajongója a felnőttfilmeknek, és azt sem titkolja, hogy szívesen látná újra és újra a ti verziótokat is.
¤ - Eszedbe se jusson! – figyelmezteted, amikor először megemlíti neked a dolgot. Habár beletörődik a nembe, sokszor próbálkozik még... hátha.
¤ Kifejezetten féltékeny és olyankor kissé agresszív is, amit utólag persze megbán mindig, de ha rólad van szó, képtelen kordában tartani a dühét.
¤ - Ha még egyszer csak a közelébe mész, nem úszod meg ennyivel – fenyegeti meg a veled flörtölő részeg srácot, akit már így is félájultra vert.
¤ A botrány megtöri. Előtte is szerette, amikor támogatólag álltál ki mellette, de ez idő alatt a lételemévé válik, hogy mellette legyél. Retteg attól, hogy elveszít téged.
¤ - Nem vagyok szent, T/N – néz rád kétségbeesetten. – De akkora féreg sem, mint ahogy most beállítanak – borul a nyakadba, és képtelen visszafogni a könnyeit.
¤ Szeret veled edzeni. Gyakran segít, hogy hogyan lehetnél még hatékonyabb, de olyan is akad, amikor az edzőterem helyett a táncparketten találod magad.
¤ - Ez izgalmasabb – villant rád egy huncut mosolyt a tükrön keresztül. – Hajrá! – adja meg a parancsot, és egy igen izzasztó edzésben van részed Bigbang koreókat táncolva.
¤ Meglepődsz, amikor megtudod, hogy imád kertészkedni. Amikor pedig először mutatja meg a virágait, elképedsz.
¤ - Ezek gyönyörűek – csodálod a valóban álomszép, igen különleges virágokat, amikkel gyakran lep meg reggelente.
¤ Tipikus pasi. Szereti, amikor elkényezteted, és mondjuk a kedvencével várod haza egy-egy fárasztó nap után. De tőle sem állnak távol az apró meglepetések.
¤ Szereti, amikor a nap végén a kanapén összebújva, egy-egy pohár borral a kezetekben beszélitek át a napotokat, és tervezitek meg a következőt.
¤ Bár szeret viccelődni, és imádja a nevetésed, komoly dolgokról is lehet vele beszélgetni. Sőt nagyon örül annak, ha vele beszéled meg a problémáid.
¤ Őszinte, és elég sok dolgot látott már, hogy jó tanácsokat tudjon adni. Szeret téged, ezt mindig elmondja, de pontosan ezért is mindig azt mondja, amit valójában gondol. Akkor is, ha tudja, hogy nem azt akarod hallani.
¤ - Szeretlek – csókol meg. – És nem akarom, hogy későn jöjj rá olyanra, amire jobb ha hamarabb felkészülsz – cirógatja meg az arcod.
¤ Mielőtt turnéra indul telepakolja a lakást panda plüssökkel, aminek a miértjére meglehetősen sajátos magyarázata van.
¤ - Így mindenhonnan én nézek rád – vigyorogja. – Egy pillanatra sem megyek ki a fejedből – ölel magához nevetve.
¤ A kapcsolatotokat sosem ismeri el hivatalosan, de egyetlen egy felröppenő pletykát sem cáfol meg. Így végül is a VIP tudnak rólad, de nem sejtik, hogy ki vagy.
¤ Képes órákig lógni a telefonon veled, amikor távol vagytok egymástól. Még az sem zavarja, ha csak csendben teszed a dolgod a vonal másik végén. A lényeg, hogy majdnem olyan, mintha ott lennél vele.
¤ Hajlamos ajándékokkal elhalmozni. Olykor édes apróságokkal, de van, hogy szinte vagyonokat érő dolgokkal. Ezen pedig hajlamosak vagytok kissé összekapni. De igazából nem érdekli a tiltakozásod.
¤ Néha nehéz követni a személyiségét. Egyszer talpig férfi, máskor egy csintalan öt éves elbújhatna mellette.
¤ Sokszor egyszerűen inkább csak nem akarod tudni, hogy pontosan mi is zajlik kicsi Szerelmed fejében...