¤ Rettentően édes. Azt hiszi, hogy tudja titkolni, hogy tetszel neki, de igazából már az első pillanatokban lebukik mindenki előtt, hogy teljesen odavan érted. Már az árulkodó, ahogy rád néz.
¤ Állandóan mosolyog, amikor a közelében vagy. Amikor pedig rajtakapod, elpirul, amitől csak még aranyosabbá válik.
¤ Nagyon védelmező... kissé talán már túlságosan is. Óvni akar téged mindentől, ami a kapcsolatotok elején okoz némi feszültséget köztetek.
¤ Szereti tudni, hogy hol jársz, mit csinálsz, kikkel vagy, amikor nincs veled. Nem ellenőrizni akar, hanem tényleg egyszerűen csak érdeklődik.
¤ Nem az ok nélkül féltékenykedős típus, de kifejezetten birtoklóvá válik, ha feltűnik egy fiú a közeledben, akit nem ismer és még flörtölni is kezd veled.
¤ Átöleli a derekad, váratlan puszikat nyom az arcodra, mikor pedig végképp nem veszi a srác a lapot, határozottan megcsókol, hogy tisztázza a helyzetet.
¤ - Azt hittem, már sosem kopik le rólad – dönti a homlokát a tiédnek, miközben újra az ajkaidra hajol, te pedig csak belenevetsz a csókba.
¤ Imád a karjaiban tartani. Mindegy neki, hogy séta közben az utcán karolja át a derekad vagy épp otthon a kanapén bújtok össze egy filmet bámulva.
¤ Képes eldugni a pulcsijaid, hogy kölcsönvedd az övét. Egyszerűen rajong a látványért, amikor az ő ruhái vannak rajtad.
¤ Szereti ha gondoskodsz róla és néha egy kissé körberajongod. Ezért hajlamos eljátszani a hattyú halálát, de sosem árulod el neki, hogy pontosan tudod, hogy ilyenkor igazából mire vágyik.
¤ Imád veled totál átlagos randikra menni. És igyekszik teljesen hétköznapi életet élni a hírneve ellenére is.
¤ Szereti, ahogy a Monbebékhez viszonyulsz és teljesen odavan azért, hogy a rajongók szeretnek téged.
¤ - Azért az nem semmi, hogy a csajomat lassan jobban bírják, mint engem – tesz le egy csomó ajándékot eléd, amiket a fanok adtak neki a fansign-on és a lelkére kötötték, hogy adja át neked.
¤ - Irigy vagy, Hyunwoo – nyújtod rá a nyelved, miközben lelkesen bontogatni kezded a kis csomagokat.
¤ Nyíltan vállalja a kapcsolatotokat, de nem igazán nyilatkozik róla sehol. Nem szeretné a kirakatba tenni a mindennapjaitokat, és elvárja, hogy ezt tiszteletben is tartsák. Akár a fanok, akár a Kiadó.
¤ Hihetetlenül kedves és türelmes. Akkor is tisztelettel bánik veled, amikor csak kettesben vagytok.
¤ És a fiúktól is megköveteli, hogy úgy viszonyuljanak hozzád, ahogy illik. De igazából mindenkitől. Isten irgalmazzon annak az újságírónak, aki nem a megfelelő hangnemben szól hozzád.
¤ Megöli a méreg, egyszerűen majd' felrobban a feje, amikor Changkyunt babusgatod. Amire a kisebb természetesen már csak azért is rájátszik olykor, hogy bosszantsa.
¤ - Kyun, tűnés! – küldi el a Maknaet, mikor az az öledben elfekve bámulja a tévét és közben úgy tesz, mintha nem látná őt.
¤ - Most ezt miért? – vonod fel a szemöldököd, mikor addig piszkálja a másikat, amíg az végül feladja és elmegy. Majd mikor egy kisfiús grimasszal az arcán ő fekszik a combodra, csak felnevetve kezded el cirógatni a haját.
¤ Az első évfordulótokon egy igen szexi, de ízléses fotósorozattal vállalja fel hivatalosan is a kapcsolatotokat.
¤ Évek után is randikra visz. Minden hónapban van legalább egy randi este, ami csak a tiétek és amin senki más nem érdekli rajtad kívül.
¤ Tejesen odavan a gyerek témáért és gyakran célozgat is rá, hogy szeretne egy babát. Lehetőleg minél hamarabb és természetesen nem csak egyet.
¤ Imádja a reakcióidat, amit a meztelen felsőteste vált ki belőled, így gyakran flangál póló nélkül... egy szemtelenül édes vigyorral az ajkain.
¤ - Hozzám érhetsz – sétál eléd vigyorogva, majd a kezedet a mellkasára simítva húz magához, amikor már percek óta bámulod valószínűleg igencsak érdekes ábrázattal.
¤ De ő is szívesen felejti rajtad a szemeit és a kezeit is, amikor egy meleg nyári napon te vetkőzöl falatnyi ruhácskákba.