¤ Egy edzőteremben találkoztok először, ahol azonnal megakad rajta a szemed. Sokszor visszajársz, mire egy alkalommal megszólít és hihetetlenül édesen hív el egy randira.
¤ Kifejezetten kreatív randikra visz, és egyetlen alkalommal sem sajnálja az időt, hogy minden tökéletes legyen, amikor vele vagy.
¤ Nagyon megörül, amikor rájön, hogy nem tudod, hogy idol, és igyekszik is a végletekig eltitkolni előled. Ám, amikor rájössz, az kis híján véget vet a kapcsolatotoknak.
¤ - Téged akartalak védeni, T/N – ránt magához, amikor egy kiadós veszekedés után el akarod hagyni a lakását. – Minket. Hogy ne szóljon ebbe bele senki, hogy szabadon szerethesselek. Hogy ne essen bántódásod – sorolja az érveit, te pedig szép lassan könnyek formájában adod ki magadból a feszültséget. – Annyira szeretlek – ölel magához, és egy apró csókot nyom a homlokodra.
¤ Bár a Kiadót beavatja a vita után, hogy együtt vagytok, nyilvánosságra hozni nem hajlandó a kapcsolatotokat. És ezzel te is teljesen egyetértesz.
¤ Éppen ezért teljesen nyugodtan, a lebukás félelme nélkül leped meg egy-egy koncerten, persze a fiúk hathatós segítségével.
¤ – Boldog szülinapot, Hyung! – taszít Ilhoon a döbbent Minhyuk elé. – Bocsi, a masni lemaradt róla – vigyorog pimaszul, mire te csak nevetve öleled magadhoz a még mindig igencsak lefagyott Kedvesed.
¤ Képesek vagytok akár órákat is eltölteni egy-egy drogériában különböző arcápolók között válogatva.
¤ – Ennek jó illata van! – vigyorodik el egy tégelyt fogva, majd nevetve ken egy csíkot a homlokod közepére.
¤ Ölelgetős, bújós, és totálisan odavan azokért az estékért, amikor a karjaiban tarthat és kibeszélgetheti veled a nap történéseit anélkül, hogy bárhova is rohannia kelljen.
¤ Eunkwang bevonulása után még inkább szüksége van a támogatásotokra, és hirtelen megtanulja mélységesen tisztelni a Leadert.
¤ – Ezek Pokolfajzatok – nyögi elcsigázottan, miközben szabályszerűen bezuhan az ágyba, és egy mozdulattal magához rántva ölel át, hogy elmesélhesse, hogy milyen tortúrán ment keresztül a fiuk miatt. – Minden tiszteletem Eunkwang hyungé. Most ment el, de alig várom, hogy visszajöjjön – dünnyögi.
¤ Szeret elkényeztetni téged. Amikor csak teheti ágyba kapod a reggelit, és imád apró ajándékokkal meglepni mindenféle különösebb ok nélkül.
¤ Dalt ír neked, amit gondosan elrejt előled. Az összes többi munkáját neked mutatja meg először, de ezt az egyet már csak a megjelenés után hallod tőle először. Élőben.
¤ – Annyira szeretlek, Minhyuk – borulsz a nyakába sírva a backstageben az édes színpadi vallomás után. – Köszönöm – pillantasz fel rá, és egy hálás csókot nyomsz az ajkaira.
¤ Gyakran jártok moziba, odavan az éjjeli vetítésekért és azért, amikor csak ketten vagytok a moziteremben. Olyankor sosem képes parancsolni magának.
¤ – Minhyuk – sóhajtod. – A film a vásznon megy, nem a nyakamba – nyögöd el a mondat végét, amikor lágyan a bőrödbe harap és szép lassan megtöri az ellenállásod.
¤ Képes iszonyatosan hülye játékokat kitalálni, amire mindig rávesz és, amiknél mindig csak nagyon későn jössz rá, hogy hátsó szándékai vannak... és a csalástól sem riad vissza.
¤ – Te csaltál! – vágod csípőre a kezed, amikor már csak bugyiban és melltartóban ülsz előtte az elvesztett videojáték meccseknek hála. – Képes lennél megfagyasztani – morgod és igyekszel magad köré tekerni egy plédet.
¤ – Majd én felmelegítelek – vigyorogva veszi el a plédet tőled, majd az ajkaidra tapadva kap fel a karjaiba, hogy a hálószobába vigyen, és valóban felmelegítsen.
¤ Amikor ideges, szinte rappel, te pedig egy idő után csak nevetve hallgatod, ahogy ömlik belőle a szó.
¤ – Te kinevetsz engem? – kérdezi felvont szemöldökkel, mikor nem bírod tovább és hangosan kibukik belőled a kacagás. Nevetve öleled át, miközben egy bocsánatkérő csókkal fojtod belé a reklamálást.
¤ Őszinte rajongója a fenekednek, amivel gyakran teljesen kiakaszt, de egyszerűen imádja. Képtelen úgy elsétálni melletted, hogy ne simítana végig rajta vagy ne csapna rá finoman.
¤ – Lee Minhyuk – szűröd a fogaid között, amikor a vacsora készítése közben csak átölel és egy pillanatra sem veszi le a kezeit a hátsódról.
¤ Alapvetően egy kifejezetten romantikus pasi még, ha igyekszik is titkolni. Hihetetlenül édes megnyilvánulásai vannak feléd, amikkel rendszerint elolvasztja a szíved.
¤ Képes minden este, amikor csak teheti álomba cirógatni és végig nézni, ahogy elalszol, miközben ő csak csendesen gyönyörködi benned és százezerszer tudatosítja magában, hogy milyen szerencsés is, hogy vagy neki.