𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙 ~ Yeosang

3K 273 17
                                    


¤ Imád hozzád érni. Tulajdonképpen így is mutatja ki már az elején, hogy tetszel neki, csak te akkor még nem igazán érted. Már csak azért sem, mert a szavai sokszor totál ellentmondanak a tetteinek.

¤ Az első közösen töltött estétek után, amit te egyáltalán nem gondolsz randinak, csak egyetlen szó nélkül hajol az ajkaidra és csókol meg. Ezzel pedig letudottnak is tekinti a vallomást.

¤ - Innentől az enyém vagy – közli veled, majd mosolyogva hajol vissza hozzád egy újabb csókra, amit ezúttal már gondolkodás nélkül viszonozol is.

¤ Utálja, amikor másvalakit ölelsz át vagy egyáltalán rajta kívül más fiú csak hozzád ér. Igazából már azt sem szereti, ha beszélgetni próbálnak veled.

¤ És még csak tagadni se nagyon tudja, hogy féltékeny. De valójában nem is próbálkozik meg  azzal, hogy eltitkolja.

¤ Vitatkoztok is emiatt elég sokat. Főleg azért, mert hajlamos jelenetet is rendezni, amikor úgy ítéli meg, hogy a helyzet megkívánja.

¤ - Ne taperolja az én barátnőmet, ennyi az egész – sziszegi, amikor kiakadsz, hogy kis híján képes volt kirúgatni az egyik gyakornokot, mert az éppen szóba állt veled és egyetlen egyszer köszönetképp megölelt. – Tanulni jött ide a vakarcs, nem nőzni.

¤ Egyébként is elég forrófejű, ha rólad van szó, így gyakran össze tudtok kapni akár a semmin is.  Bocsánatkéréskor viszont lehetetlen neki ellenállni, és ezt tudja is magáról.

¤ Amikor haragszol rá, csak szorosan átölel és ott puszilgat, ahol csak ér bármennyire is ficánkolsz a karjaiba.

¤ Végül pedig ellenkezést nem hagyva csókol meg. És nem adja fel, amíg nem viszonozod. Amikor ez megtörténik, csak belemosolyog a csókba és elmélyítve tér rá a valódi békülésre.

¤ - Szeretlek – súgja a füledbe, miközben szép lassan szabadít meg a ruháidtól, végig csókolva a tested minden pontját.

¤ Sokszor visz randizni. Viszont ezek megszervezésében nem kifejezetten kreatív. De talán pont ettől olyan jó mind. Legyen akár egy vacsora vagy egy összebújós este a kanapén.

¤ - Ezek a kedvenc estéim – fekszik el a kanapén veled a karjaiban, miközben valami nézhető film után kutat, de általában az sem zavarja, ha egy-egy ilyen este film nélkül maradtok és csak beszélgettek mindenféléről. 

¤ Szívesen tanít meg gördeszkázni. És halálra rémül, mikor hanyatt esel a rámpán. Utána csak aggodalmaskodva méreget napokig ezerszer is megkérdezve, hogy jól vagy-e.

¤ - Biztos nem fáj semmid? – simít végig lágyan a hátadon és a derekadon az esés másnapján. – Nem szédülsz? Nincs hányingered? – bombáz kérdésekkel.

¤ - Jól vagyok, Yeosang – simítod a kezeid az arcára mosolyogva, és felpipiskedve nyomsz egy csókot az ajkaira. – Ne aggódj! – bújsz a mellkasába, de megmelengeti a szíved az aggodalma.

¤ Általában becéz, és csak ritkán szólít a rendes neveden. Többnyire inkább csak akkor teszi, amikor mérges rád valami miatt.

¤ - T/N – szűri a fogai között dühösen, amikor egy nem tervezett csajos estéd kicsit görbébbre sikerül, mint kellene. – Ha holnap veled lesz tele a net, én esküszöm, hogy kitekerem a csinos kis nyakadat – fektet le az ágyra, miközben megszabadít a ruháidtól, hogy valami kényelmesebbet húzzon rád.

¤ - Ó, csak nem megbüntetni szeretnél? – incselkedsz vele, mire csak hatalmasat nyel, de nagy nehezen visszafogja magát és csak egy lesújtó pillantással büntet. 

¤ Valójában imádja, amikor te kezdeményezel. Vagy amikor kimondod nyíltan, hogy mit is szeretnél. 

¤ - Hallani akarom, Baby! – morogja, amikor csak akaratosan húzod magadhoz pár izgató érintése után, amikkel elvette az eszed. – Mondd ki, hogy mit szeretnél – húzódnak egy perverz mosolyra az ajkai, és addig nem is tesz semmit, amíg hangosan ki nem mondod a vágyaid.

¤ Szeret csak úgy meglepni valamivel. Legyen az egy csokor virág, a kedvenc csokid vagy épp egy hamarabbi hazaérkezés egy turnéról.

¤ - Yeosang! – veted magad boldogan a karjaiba, amikor egy este váratlanul állít haza, miközben te csak másnapra várod. – Tényleg te vagy? – pillantasz fel rá, mire ő csak az ajkaidra marva bizonyítja, hogy ő az.

¤ Amikor távol vagytok egymástól, ha csak egy perce is van, felhív, hogy megtudakolja, hogy mennyire hiányzik neked. Meg persze, hogy elmondja, hogy te mennyire hiányzol neki.

¤ - Alig várom, hogy újra lássalak, Szerelemem – mosolyog a kamerába, majd újabb édes kívánságokkal búcsúzik el tőled. – Szeretlek!

 – Szeretlek!

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora