¤ Mint ahogy mindenki más, te is nagyon jól tudod, hogy a srác egy kész FŐNYEREMÉNY... minimum!
¤ Már a kezdetekkor is határozottan, mégis végtelenül kedvesen közelít hozzád, ami azonnal levesz a lábadról.
¤ Hihetetlenül figyelmes és gondoskodó... néha egészen olyan, mintha a gondolataidban olvasna.
¤ Gyakran lep meg vacsorával egy hosszú, fárasztó nap után, amin minden alakalommal meghatódsz és csak hálásan bújsz a karjaiba.
¤ De imádja a közös relaxáló, hosszú, forró fürdőket is, amik alkalmával csak halkan beszélgetve élvezitek egymás társaságát és a habok alatti lágy érintéseket.
¤ Tényleg úgy érzed magad mellette, mint egy Hercegnő, amiért ő mindent meg is tesz állandóan.
¤ - Teljesen elkényeztetsz – simulsz hozzá hálásan a kádban egy kifejezetten hideg téli nap után, ami után átfagyva érsz haza, ő pedig azonnal orvosolja a problémát.
¤ - Csak tudom, hogy nem lehet egyszerű velem egy kapcsolatban – cirógatja finoman a bőröd. – És szeretném valahogy meghálálni, hogy minden őrület ellenére is kitartasz mellettem – csókol finoman a válladra az édes vallomás után.
¤ Éttermes randik helyett inkább otthon főzőcskéztek kettesben, ahol senki sem lát és ahol kedvére kóstolhat bele mindenbe, amibe nem kéne neki.
¤ Szeret veled valódi minőségi időt eltölteni, így amikor veled van, még a telefonját is kikapcsolja, hogy senki se zavarhasson meg titeket.
¤ Örül annak, hogy jó kapcsolatot ápolsz a fiúkkal és megbíznak benned, így gyakran tudja a te véleményedet is kikérni velük kapcsolatban, hogy együtt tudjatok segíteni Shownunak. Aki ezért mérhetetlenül hálás mindekettőtöknek.
¤ Nagyon ritkán vitatkoztok és többnyire akkor is csak azért tör ki a balhé, mert ő kissé túlreagálja a dolgokat.
¤ - Kihyun, nyugi – simítasz az arcára gyengéden. – Jól vagyok. Nem történt semmi baj – mosolyodsz el.
¤ - Nem történt semmi?! – szinte tajtékzik. – Azok a lányok kis híján megvertek, T/N... miattam – temeti a kezébe az arcát, majd remegve ölel magához, te pedig csak finoman cirógatod a hátát, hogy megnyugodjon, miközben te is csak nyeled a könnyeid.
¤ Igyekszik megóvni a médiától és rettenetesen ki is borul, amikor napvilágot lát a kapcsolatotokat leleplező cikk.
¤ - Ezt nem teszi zsebre a Dispatch – sziszegi, miközben remeg a dühtől. – Lehet, hogy azt hiszik, hogy nekik mindent lehet, de majd én megmutatom, hogy tévednek – csap az asztalra tőle szokatlanul indulatosan és még a levegő is szikrázik
¤ Képes bárkivel szembe menni, ha rólad van szó. És se a Kiadó, se a közvélemény nem különösebben érdekli. A fanok meg aztán végképp nem.
¤ Miután lehiggadnak a kedélyek, képes kicsit felengedni, de még akkor is mérhetetlenül dühös, ha a kapcsolatotokat firtatja valaki.
¤ Amikor pedig kiderül, hogy kisbabátok lesz... szíve szerint a világ elől is elrejtene, hogy senki ne bánthasson még véletlenül sem.
¤ De persze nem állja meg, hogy ne dicsekedjen el a dologgal... úgy nagyjából mindenhol... aztán visszatér minden a rendes kerékvágásba és se a baba neme, se a születési ideje nem kerül nyilvánosságra, amíg meg nem születik.
¤ ParaPapa level9000, ami egyébként kifejezetten édes, de a végén már az agyadra megy a felesleges aggodalmaival.
¤ Nemhogy a koncertekre nem enged terhesen, de még arról is rendesen győzködni kell néha, hogy a boltba elmehess egyedül.
¤ A nyolcadik hónap körül már egyszerűen nem tudod eldönteni, hogy melyikőtök viseli rosszabbul a terhességed. Főleg, hogy az utolsó néhány hétre rendkívüli szabadságot kap a Kiadótól, amit te próbálsz megakadályozni, de ők legalább annyira kivannak már tőle, így esélyed sincs. A te szerelmes, viseld te.
¤ Végig ott van veled, amikor világra jön a baba és leírhatatlan boldogság költözik az arcára, amikor először pillantja meg.
¤ Hosszú percekig csak elérzékenyülve könnyektől csillogó szemekkel gyönyörködik a kislányotokban.
¤ - Ti vagytok az életem értelmei – mosolyodik el és egy gyengéd csókot nyom az ajkaidra, majd a szuszogó babátok kopasz kis fejecskéjére.