¤ Nagyon egyszerű észrevenni, hogy tetszel neki. A megismerkedésetek idején egyszerűen nem hagy élni. Állandóan piszkál és mindig van valami megjegyzése. Bármit megteszannak érdekében, hogy csak vele foglalkozz.
¤ - Mi lenne, ha csak egy nap, csak egyetlenegy nap nem mennél az agyamra? – kérdezed tőle dühösen.
¤ - Csoda? – húzza fel a szemöldökét, és egy pimasz vigyor költözik az ajkaira. – Valld be inkább, hogy imádsz engem, T/N – ránt magához, te pedig kénytelen vagy beismerni, hogy igaza van.
¤ Állandóan szívat, de csak édes stílusban... mondjuk attól néha még kedved támad megverni. De valahogy mindig kimagyarázza magát. Vagy tesz valamit, amitől minden mérged egy pillanat alatt elszáll.
¤ Reggelente imád veled összebújva lustálkodni, aminek az a vége, hogy mindig elkéstek mindketten. De még sosem tűnt úgy, hogy őt ez egy percig is zavarná vagy egyáltalán érdekelné.
¤ - Egyszer miattad fognak kirúgni – dünnyögöd az orrod alatt, miközben egyszerre vagy kénytelen a fogadat mosni és a nadrágodat magadra cibálni.
¤ - Akkor majd eltartalak – vigyorogja, és lustán visszadől az ágyba, mondván már úgyis mindegy, és csak elégedetten csillogó szemmel figyeli, ahogy öltözöl-vetkőzöl.
¤ Imád megcsókolni, és random puszikat osztogatni. Ha elsétálsz előtte, lefekvés előtt, beszélgetés közben... mindegy neki.
¤ Szereti, amikor egy hosszú próba után csak helyet foglalsz a derekán, és végig masszírozod a testét mindenhol, miközben beszélgettek... ő pedig olykor jajgat mellé.
¤ Hihetetlen ajándékokkal képes néha meglepni. A szó legszorosabb értelmében hihetetlenekkel.
¤ - Ez... öhm... hmm? – döntöd oldalra a fejed, amikor a lakásba belépve egy életnagyságú karton Byeongkwan néz vissza rád.
¤ - Gondoltam jól jön majd, ha turnén leszek, és hiányozni fogok – vigyorog, majd egy gombot benyomva ráveszi a karton mását, hogy puszit dobjon. Te pedig képtelen vagy elhinni, hogy ezt komolyan gondolja.
¤ Szeret veled mozgolódós randikra menni. Egy délután a táncterembe, egy kibérelt focipálya, vagy épp két bicikli elég neki egy jó randihoz.
¤ Nem sok unalmas perc van mellette. Ő maga is utál unatkozni, így állandóan van valami ötlete, hogy mit csináljatok.
¤ Bár tény, hogy sokszor van, hogy nem terjednek ezek az ötletek a kanapén túlra, amikor húzós heteken van túl.
¤ - Olyan jó idő van, nem megyünk el valahova? – telepedsz mellé a kanapéra elhelyezkedve a mellkasán.
¤ - Olyan tökéletes pozíciót találtál, hogy nincs kedvem kigabalyodni belőle – ölel magához és a nyakadba dünnyögi a választ.
¤ Nem szereti, amikor sokat lógsz más srácokkal, vagy sokat emlegetsz általa nem ismert fiúkat. Nem kifejezetten féltékeny, inkább csak az önérzetét bántja a dolog.
¤ Videóüzenetek százait küldi, és viszonzást is vár, amikor távol van, és képesek vagytok órákon át a telefonon lógni.
¤ Sokszor kér tőled divattanácsokat, amiket még számodra is meglepően sokszor fogad meg, és szereti, amikor összeöltöztök.
¤ Teljesen természetesen kezeli a kapcsolatotokat nyilvánosan is. Gyakorlatilag nem érti, hogy ezen mégis mit kellene hivatalos közleményben bejelenteni.
¤ - Fogom a kezét minden helyen, ahol velem van – vonja fel a szemöldökét, amikor a manager megjegyzi, hogy ideje lenne annak a bejelentésnek már. – Szerintem, ebből már levágták, hogy mi a helyzet – magyarázza, és soha nem készül el az a közlemény.
¤ Képes kiakadni, amikor a rajongói többet foglalkoznak veled, mint vele. Valójában iszonyú hálás, amiért elfogadtak, és támogatják a kapcsolatotokat. És megvédenek téged is, amikor valaki betámad.
¤ - Cöh, ez is a tied – ad a kezedbe egy ajándékot, amit neked küldtek, és csak sértődötten méreget, ahogy boldogan bontogatod. De egy szeretetteljes mosolyt képtelen elnyomni, bárhogy is próbálkozik vele.
¤ Számtalanszor elmondja, hogy szeret téged, és semmi más nem számít neki csak az, hogy te boldog legyél mellette.
¤ Van az édes Byeongkwan, és a nem is annyira édes Byeongkwan... a két végletet pedig szinte pillanatonként tudja változtatni... főleg a színpadon. Főleg, amikor te is ott vagy.