¤ Amikor rájön, hogy beléd esett, határozottan és kétséget nem hagyva a szándékai felől kezd el közeledni hozzád.
¤ Sokszor meghív a próbáikra, hogy ezzel is lenyűgözzön és a koreoikat is szívesen tanítja meg neked, hogy minél több időt tölthessen veled.
¤ Senki előtt sem titkolja, hogy mennyire odavan érted, sőt szereti az emberek tudtára adni, hogy bizony vele kell megküzdeni, ha téged akar valaki.
¤ Állandóan ölelget, puszilgat és az ölébe ültet. Szeret a közelében tudni és megérinteni, ezzel is kimutatva másoknak, hogy az övé vagy.
¤ Imád veled táncolni, kirándulni vagy épp vásárolni. Igazából teljesen mindegy is neki, hogy mit csináltok, csak veled lehessen.
¤ Bár nagyon sokat kell nyaggatni és a megfelelő köszönetnyilvánítási módszert is meg kell találnod, hajlandó neked aláírást kérni a BTS tagoktól.
¤ - Te vagy a legjobb – ugrasz a nyakába, amikor egyik nap személyre szóló autogramokkal állít haza, miután már hosszú ideig könyörögsz neki.
¤ - Na szép... csak ezért? – duzzogja magasba emelve a borítékot, hogy ne érd el, de ahogy az ajkaira tapadsz, hogy köszöntet mondj, abban a pillanatban száll el minden mérge és csak lelkesen fogadja a köszöneted.
¤ De örömmel fordítja valami mássá ezeket a köszönő csókokat és hamar eléri, hogy szinte könyörögj neki.
¤ Szenvedélyes és tökéletes minden alkalom... pontosan tudja, hogy hol és hogyan kell hozzád érnie ahhoz, hogy elvegye az eszed.
¤ Néha versenyezned kell a cicáival a figyelméért, néha pedig magával Jisunggal kell megküzdened.
¤ - Most melyiket is bízod rám? – vonod fel kérdően a szemöldököd, mikor egy turnéra indulás előtt korán reggel beállít Jisunggal az oldalán.
¤ - Csak Dorit – nyom egy puszit az ajkaidra, miközben a cica ott sündörög körülöttetek. – Ezt viszem magammal – ragadja meg a fiatalabb karját és egy utolsó búcsúcsók után rohanva indulnak el, hogy ne késsenek... még többet.
¤ A turnék alatt minden áldott este felhív, sőt, ha tud még a koncertről is bejelentkezik, de legalábbis tonnányi képet küld.
¤ Szeret veled együtt vagy neked főzőcskézni és örül, amikor sikerül lenyűgöznie egy-egy főztjével.
¤ Féltékeny... nagyjából mindenkire, aki él, mozog és a közeledbe megy. És még csak eltitkolni sem hajlandó ezt sosem.
¤ Nem tűri el, hogy bárki flörtöljön veled, de még azt sem, hogy a kelleténél jobban megbámuljon egyetlen pasi is.
¤ - Valami gond van, Haver? – öleli át a derekad egy buli alkalmával és elég morcosan mered a veled szemben álló srácra, aki már nem józan és már nem érti a nemet. – Esetleg nem látod, hogy már foglalt? – teszi fel mosolyogva a kérdést, de a szemei szikrákat szórnak, mire a srác tovább áll.
¤ Minden este álomba cirógat. Imád a hajaddal játszani és apró puszikkal borítani a bőröd, miközben egy játszi dallamot dúdol halkan.
¤ Imád veled flörtölni, bár hihetetlenül béna benne, így minden alkalommal nevetésbe fullad a próbálkozása.
¤ - Szia, Cica – vetődik rád, miközben csendesen olvasgatsz a kanapén. – Lehetek ma estére a gazdád? – röhögi el a végét, te pedig nemes egyszerűséggel lerúgod magadról.
¤ Rengeteg játékos birkózást kezdeményezel, aminek általában minden alkalommal ugyanaz a vége.
¤ - Lenyomtalak – vigyorogsz a képébe elégedetten, miközben a kezeit a feje mellé szorítva nézel le rá a derekán fészkelődve.
¤ - Ebben egészen biztos vagy, Baby? – vonja fel a szemöldökét, majd fordít a helyzeten egyetlen pillanat alatt
¤ Ártatlannak tűnik, de nem az... nagyon-nagyon nem az... és erről éjjelente igen kellemes tanúbizonyságot is ad neked
¤ Hihetetlenül édes módon vállalja fel a kapcsolatotokat egy műsorban, aminek a végén egy kedves, rövid üzenetet is küldd neked elolvasztva nem csak a te, de a Stayek szívét is.