𝐍𝐂𝐓 ~ Renjun

1.9K 211 10
                                    


¤ Egy igazi két lábon járó angyallal van dolgod és erre nagyon hamar rá is jössz. Gondoskodik róla.

¤ Kedves, figyelmes és nagyon előzékeny veled mindig, amivel hamar képes meghódítani a szívedet.

¤ Pontosan olyan, mintha számára te lennél a világ közepe... és bevallása szerint ez így is van, amit sokszor el is mond neked.

¤ Édes és visszafogott, de emellett nagyon határozott is, ami kifejezetten izgalmassá teszi a személyiségét. Te pedig imádod ezt.

¤ A kapcsolatotokat és téged is foggal-körömmel véd a médiától. A tényt, hogy kapcsolatban van ugyan hajlandó elismerni nyilvánosan is, de a többiből nem enged. És eddig eljutni sem volt kevés idő.

¤ Viszont szívesen beszél rólad a fanoknak egészen addig, amíg nem érzi úgy, hogy bántanak téged vagy, hogy neked terhes ez a dolog.

¤ Helyén tudja kezelni a negatív kritikákat, de ha eldurvul a dolog ő maga lép közbe és visszavonulót fújva teljesen eltűntök a rajongók elől is.

¤ Kifejezetten bújós és igényli az érintéseket és azt, hogy a közelében legyél... lehetőleg mindig. És ő is szeret téged megérinteni, megsimogatni, amikor csak kartávolságon belülre kerülsz a közelébe.

¤ A Moomin mániája tagadhatatlanul édes, de néha már őrjítő szintet tud ölteni, ami azért már az agyadra megy.

¤ - Kitaláltam egy jó kis helyszínt a randinknak – pattan melléd vigyorogva, csillogó szemeiből pedig már tudod is, hogy mit talált kis... újra.

¤ - Be nem teszem a lábam abba a kávézóba még egyszer, Renjun! – duzzogod, mire ő csak felkacag. És természetesen elmentek arra a randira... pontosan abba a kávézóba.

¤ Teljesen odavan azért, amikor angolul beszélsz, de lelkesen segít csiszolni a koreaid és kínaiul is szívesen tanít... bár ezeknek mindig megvan a maga áruk.

¤ Tudja jól, hogy mennyire régóta vágytál már Kínába, így az első évfordulótok alkalmával el is visz... mindezt összekötve egy családlátogatással, így téve hivatalossá a kapcsolatotokat a szülei előtt is.

¤ Szeret veled nyugodtan, csendesen időt tölteni, amikor csak egymásra figyeltek és senki sem zavarhat meg titeket.

¤ Így jóval több kanapén összebújós, filmet nézős, beszélgetős randitok van, mint a városban mászkálós, emberek közé menős.

¤ Nem igazán egy feltűnősködős figura, de bárhová mentek fogja a kezed vagy épp a derekadnál fogva ölel magához. Egyszerűen nem bírja ki, hogy ne érjen hozzád, amikor a közelében vagy.

¤ Kifejezetten jó hallgatóság és meglehetősen bölcs meglátásai vannak, így bármikor, bármivel fordulhatsz hozzá. Baromi jó tanácsai vannak és képes őket úgy tálalni, hogy meg is akard fogadni mindet.

¤ Nagyon támogató. Bármibe belefogsz, ő ott áll melletted még akkor is, ha épp nem ért egyet a döntéseddel és hatalmas baromságnak látja.

¤ Ha belebuksz, kedvesen vigasztal, de nem a lelked simogatja, helyette inkább őszintén elmondja, hogy szerinte hol és miben hibáztál. Mert vallja, hogy ezzel többet tud segíteni.

¤ Teljesen elveszi az eszét, amikor nyaranta bikiniben vagy egy rövidnadrágban mászkálsz körülötte. Te pedig ezt szereted kihasználni.

¤ Tagadhatatlanul odavan a fenekedért, épp ezért lehetetlen dolog úgy elsétálni előtte, hogy finoman ne csapjon rá.

¤ Mindezt olyan természetes huncutsággal a szemeiben és pimasz vigyorral az ajkain, hogy egyszerűen lehetetlen nem imádni. Ő pedig ezt szereti kihasználni.

¤ Végtelenül gyengéd. Minden alkalommal, amikor a karjaiban tart, pontosan úgy bánik veled, mintha porcelánból lennél.

¤ Szeret apró, felismerhetetlen mintákat rajzolni a meztelen bőrödre, miközben szorosan magához ölel, az arcát a nyakadba fúrja és lágy csókokkal kényeztet.

¤ Mindig ő ébred hamarabb és csak egy ábrándos mosollyal figyeli, ahogy lassan ébredezve térsz magadhoz. Elképzelni sem tud ennél édesebb látványt.

¤ - Jó reggelt, Hercegnőm! – könyököl fel veled szemben és mosolyogva tűr el egy szemedbe lógó tincset, mielőtt egy édes reggeli csókot nyom az ajkaidra, amit te csak készségesen viszonozol és odaadóan simulsz az ölelésébe.

¤ - Jó reggelt, Hercegnőm! – könyököl fel veled szemben és mosolyogva tűr el egy szemedbe lógó tincset, mielőtt egy édes reggeli csókot nyom az ajkaidra, amit te csak készségesen viszonozol és odaadóan simulsz az ölelésébe

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.



𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora