𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙 ~ Hongjoong

3.9K 304 20
                                    


¤ Mindig azt mondja, amikor valahol előkerül a kapcsolatotok témája, hogy részéről ez szerelem volt első látásra.

¤ Nagyon szereti a mosolyod, és azt ha nevetsz. Azért pedig mindent megtesz, hogy gyakran lássa.

¤ - Ilyenkor vagy a legszebb, Jagiya! – nyom egy puszit az arcodra, miközben te továbbra is csak kacagsz. – Amikor mosolyogsz – lágyul el a tekintete.  

¤ Édes, játékos természete miatt folyton piszkál és incselkedik veled, így nem sok unalmas, nyugodt pillanat van mellette.

¤ Ellenben, ha valaki bánt, nagyon is félelmetessé válik. Senki ellen nem fél felemelni a szavát, aki oktalanul bánt téged, vagy tesz rád olyan megjegyzést, ami neki nem tetszik. Nem érdekli, hogy rajongóktól vagy újságíróktól kell megvédenie... meg fog védeni.

¤ - Felőlem játszhatunk más eszközökkel is – sziszegi egy napok óta utánad koslató riporter arcába, amikor az többszöri kérés után sem hajlandó békén hagyni téged. – Bármeddig hajlandó vagyok elmenni, Pajtás, hogy őt megvédjem – veregeti vállon egy nem túl barátságos mosollyal a férfit.

¤ Szeret váratlanul puszikat nyomni az arcodra, orrodra, füledre, mindegy neki, csak hallja azt az apró kuncogást, amit ezek kiváltanak belőled.

¤ Imád megölelni és a karjaiban tartani. Érezni, ahogy a tested hozzád simul, ahogy az illatod lassan az orrába kúszik elbódítva minden érzékét és megnyugtatva a gondolatait minden alkalommal. Rengeteget jelent neki, hogy mellette vagy mindenben, és ezt igyekszik viszonozni is.

¤ Szereti, amikor egy közös filmnézés közben a srácok előtt magadtól az ölében ülsz. Vagy, amikor te kezdeményezel mások előtt olyan dolgokat, amiből látszik, hogy egy pár vagytok, hogy összetartoztok.

¤ Egyetlen alkalmat sem szalaszt el, hogy megcsókoljon, és ebben az sem akadályozza meg, ha vannak körülöttetek mások. Olyankor maximum visszafogja magát, és csak egy rövid puszit nyom az ajkaidra.

¤ Szereti, amikor a haját piszkálod és az arcát pedig a hasadba fúrhatja, miközben az öledben fekszik és csak csendesen élvezitek egymás társaságát egy hosszú és kemény nap után.

¤ Nem sokszor van ideje a klasszikus értelemben vett randikra, így gyakran visz magával a stúdióba, hogy aztán a szünetekben összebújva beszélgethessetek vagy legalább együtt tudjatok ebédelni két próba, felvétel vagy fellépés között.

¤ Viszont, amikor van ideje, biztosan valami mókás, különleges randi helyszínt talál, ahol még egyikőtök sem járt, és amiket együtt próbáltok ki először, olykor megbánva még azt is, hogy a hely közelébe mentetek.

¤ Temérdek fotója és videója van, amiket rendszerint titokban csinált rólad egy-egy randitok alatt, és amikkel bizonyos esetekben még zsarolni sem fél.

¤ És hidd el, sokkal-sokkal több van, mint amennyit bevall és megmutat neked. Kitörölni pedig egyetlen egyet sem hajlandó még akkor sem, ha neked tényleg nem tetszik az ominózus kép.

¤ - Nekem tetszik, Jagi, az a lényeg – zárja rövidre a témát, amikor egyszer nagyon rá akarod venni, hogy tüntessen el egy fotót rólad a telefonjából.

¤ Amikor távol van tőled, és nagyon hiányzol neki, de valami miatt épp nincs lehetőségetek beszélni egymással, állandóan azokat nézegeti, de kínosan ügyel rá, hogy rajta kívül senki se lássa őket még akkor sem, ha igazából semmi olyasmi nincs a képeken, amik miatt akár a srácok ne láthatnák. Egyszerűen csak azok a képek az övéi.

¤ A turnék alatt az esti hosszúra elhúzódott koncertek után is képes veled akár órákat is telefonálni. Csak azért, hogy a napod minden percét elmeséld neki és mindenről tudjon, ami veled történt addig, amíg ő nem volt melletted.

¤ Utál veled veszekedni, épp ezért nem is sűrűn fordul elő. Sokkal inkább preferálja a nyugodt megbeszéléseket, mint azt, hogy egymással üvöltözzetek mindenféle olyan dolgot vágva a másikhoz, amiket egyébként nem gondoltok komolyan, de jól megbántjátok vele egymást.

¤ Szeret vicces ajándékokkal meglepni. És olykor hajmeresztő meglepetésekkel sikerül hazaállítania egy-egy turnéról, amiket a világ ki tudja melyik pontján vásárolt.

¤ Az egyik kedvence a "Nekem van a világon a legjobb pasim" feliratú póló, amivel az egyik szülinapodon lep meg, és amit ha nem hordasz, még jól meg is sértődik. Kiengesztelni pedig elég sajátos, bár kétségtelenül élvezetes módon lehet általában.

¤ Ha akar tőled valamit, csak finoman, lassan közelít hozzád mindig, és pontosan úgy bánik veled, mintha csak porcelánból lennél.

¤ - Te vagy a legnagyobb kincsem – suttogja a bőrödbe egy éjjel akár százszor is, miközben újra és újra a magáévá tesz. 

 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Where stories live. Discover now