𝐁𝐓𝐒 ~ Yoongi

10.1K 422 20
                                    


¤ Minden áldott reggel neked kell felébreszteni őt, ami nem kis feladatnak számít - nem véletlenül hárul rád már akkor is, amikor még nem is éltek együtt  -, de olykor téged is próbára tesz a dolog.

¤ De legalább egy félórányi "még öt perc", kisebb könyörgések hada, és számtalan reggeli puszi után általában azért sikerül ébredésre bírni.

¤ Viszont hajlamos egy-egy reggeli menet indítványozására. – Így jobban indul a reggel kacsint rád, és magával von a fürdőbe egy közös reggeli zuhanyra, ami szerinte motiválóbb és hatásosabb minden fajta ébresztőnél

¤ Bár nem beszél könnyen az érzelmeiről, tökéletesen kimutatja őket feléd főként a hétköznapi dolgokban. Úgy gondolja, hogy ezt kimutatni és nem ismételgetni kell.

¤ Figyel rád, még, ha néha nem is úgy tűnik, és mindig szakít időt arra, hogy meghallgasson, ha hozzá fordulsz, legyen bármilyen elfoglalt is épp. Sőt szinte elvárja, hogy megoszd vele, ha valami problémád van.

¤ Egyetlen pillantásból meg tudja állapítani, ha van valami bajod és addig nem is tágít, amíg el nem mondod neki, hogy mi az. Nem hagy semmit megbeszéletlenül. Akkor sem, ha épp nem tud tanácsot adni. Vallja, hogy kibeszélni magadból a problémákat a legjobb megoldás mindig.

¤ Amikor fáradt és nyűgös, egy édes bújós kisfiúvá válik, akit ölelgetni kell, amíg jobb kedve nem lesz.

¤ Gyakran lep meg csak úgy apróságokkal, ha meglát valamit, amiről eszébe jutsz. Néha hajlamos túlzásba is esni ebben a dologban.

¤ Nem egy túl romantikus alkat, de vannak édes megmozdulásai, amikkel megmelengeti a szíved. És vannak dolgok, amiknek kifejezetten megadja a módját.

¤ Imádja az otthon összebújós randikat, amikor csak veled kell foglalkoznia és a kanapén lustulnia. Semmi pucc, semmi hivalkodás, csak te és ő és elég kaja. Neki csak ennyi kell a tökéletes estéhez.

¤ Több, mint egy év telik el, mire egyáltalán azt hajlandó nyilvánosságra hozni, hogy randiztok. És ezt is szinte már kizsarolja belőle a Kiadó nagy kínkeservek és elég sok vita árán.

¤ Azon az egy alkalmon kívül viszont sosem beszél róla. Se egy kép, se egy megjegyzés, semmi. Teljesen privátban tartja a magánéletét és minden érdeklődő kérdést határozottan hárít.

¤ Minden munkáját neked mutatja meg először, ahogyan a stúdióba is szívesen visz magával, hogy elmond a véleményed a legújabb albumról.

¤ Ellenben a koncertekre nem engedi, hogy vele tarts, bármilyen kitartóan is kérleled sokszor. Nem tartja biztonságosnak és ki is tart emellett a véleménye mellett.

¤ – Féltelek – nyom egy bocsánatkérő csókot az ajkaidra, miközben szorosan magához ölel. – Nem akarom, hogy bántsanak.

¤ Sokszor veszed észre, hogy nem csinál semmit, csak mosolyogva néz téged, bármit is csinálsz, és élvezi, amikor ettől zavarba jössz.

¤ Imád ölelgetni, főleg egy kis délutáni szundi közben a kanapén, ami az egyik kedvenc elfoglaltsága.

¤ Sosem veszekedtek. Illetve ő maga sosem hagyja veszekedésig fajulni a nézeteltéréseket, már csak azért sem, mert nem akar megbántani még véletlenül sem.

¤ Ha mérges rád, hűvösen viselkedik és inkább nem szól hozzád - ha úgy hozza az élet, akár napokig -, amíg mindketten le nem higgadtok.

¤ Kifejezetten birtokló típus, de feleslegesen nem féltékenykedik. Bízik benned és tudja, hogy sosem bántanád meg így, bár vannak olyan emberek, akiket nem szeret a közeledben, de ennek hangot is ad.

¤ Ám mikor nagy ritkán okot érez rá, hogy féltékeny legyen, ott az Isten irgalmazzon mindenkinek. Főleg annak a pasinak, akire féltékeny. Viszont mindig másokon tölti ki a dühét olyankor. Hozzád inkább nem is szól napokig, ami talán nagyobb büntetés neked, mintha veszekedne.

¤ Bárhova mentek, bárki van körülöttetek, mindig fogja a kezed, ám ennél intimebb dolgot nem kezdeményez mások előtt sosem.

¤ – Ez a dolog csak a miénk. Senki másnak nincs köze hozzá – magyarázza, amikor valaki rákérdez erre a szokására.

 Senki másnak nincs köze hozzá – magyarázza, amikor valaki rákérdez erre a szokására

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang