¤ Hosszú-hosszú évekig vagytok barátok, mielőtt a többiek megunják vezetőjük – szerintük – látványos szenvedését, és elkotyogják neked, hogy Leader Kwang bizony évek óta szerelmes beléd.
¤ - Esküszöm, hogy egyszer tényleg megölöm őket – mondja, amikor szembesíted ezzel, de egy pillanatig sem tagadja a dolgot előtted.
¤ Lehetetlen mellette akár csak egyetlen pillanatig is búslakodni. Azonnal kiszúrja, ha van valami bajod és addig nem is hagy békén, amíg el nem mondod neki, hogy mi bánt.
¤ - Hidd el, Kincsem, hogy könnyebb lesz, ha megosztod velem – húz az ölébe és csak csendes hallgatásba burkolózik, amíg megtörik a makacsságod és elmeséled neki, hogy mi a gond.
¤ Hiába hiszik azt, hogy képtelen a komolyságra, valójában nagyon is felelősségteljes és tudja, hogy mikor kell abbahagyni a viccelődést.
¤ Hosszú idő telik el, mire hajlandó belemenni, hogy hozzák nyilvánosságra a kapcsolatotokat. Igazából ő maga az, aki bejelenti a Melodyknak, hogy szerelmes.
¤ A közlékenysége azonban csak egy alkalomra szól. A bejelentés után pontosan ugyanolyan privátban tartja az egészet, mint előtte évekig. Néha napján megoszt egy-egy fotót, de az is ritkaságszámba megy.
¤ Szíve szerint örökre eltiltana a fiúktól, és komoly szabályrendszert állít fel, mielőtt először találkozol velük.
¤ - Hyung az mondta, hogy nem érhetünk hozzád – árulja be Changsub, miközben szorosan magához ölel. – Meg azt is, hogy ne meséljünk neked ciki sztorikat róla – kacsint rád, majd a másik öt jómadárral közösen kezd bele a viccesebbnél viccesebb történetekbe, miközben Eunkwang csak fenyegetőzik.
¤ - Ugyan, aranyszíved van – mondod neki és egy apró csókot nyomsz a duzzogó ajkaira. – Én így is szeretlek – súgod és a karjaiba bújsz, miközben a fiúk csak hangosan húúú-gatnak.
¤ Nem féltékeny típus, a kapcsolatotok a bizalomra épül, de persze szereti tudni, hogy kikkel vagy, amikor ő nincs veled.
¤ Meglehetősen rosszul viseled, amíg a seregben van, amit ő egy rettenetesen édes gesztussal igyekszik orvosolni. Készít neked egy lemezt minden egyes külön töltött héten, amikre a kedvenc dalaidat énekli fel vagy csak pár gondolatot oszt meg veled.
¤ Rendszeresen tartotok Harry Potter maratonokat, amikről kettőtökön kívül mindenki ki van tiltva. És ezen a szabályon senki kedvéért nem hajlandó változtatni.
¤ Szereti a négy fal között töltött randikat, amikor nem kell váratlan meglepetésektől tartania, hanem csak veled foglalkozhat.
¤ - Látod, milyen jó, hogy nem moziba mentünk – támaszkodik föléd egy unalmas film közben –, így legalább izgalmasan is tölthetjük az időt, ha már pocsék a film – vigyorog, majd az ajkaid után kapva módosít a programon.
¤ Szereti nézni, amikor a konyhában forgolódsz. Olyankor csak egy ábrándos mosollyal az ajkain figyeli minden mozdulatod.
¤ - Alig várom, hogy a feleségem legyél – mondja egyszer, mire mindketten meglepődtök az őszinte vallomástól, de egyikőtök sem érzi, hogy ne lenne már helyénvaló.
¤ Egy neked írt dallal kéri meg a kezed, amiből persze a teljes BtoB kiveszi a részét... bármennyire is tiltakozik ellene a Leaderük.
¤ - Tulajdonképpen ebben a kapcsolatban nyolcan vagyunk – pillant rád bocsánatkérően, miközben a fiúk csak örömtáncot járnak, hogy "esküvőjük lesz".
¤ Rengeteget jártok biliárdozni, amire szívesen megtanít és imád is veled játszani... néha még nyerni is hagy.
¤ - Ügyes vagy, Jagi – nyom egy puszit az orrodra, te pedig csak dünnyögsz, amiért szerinted csalt. – De egy profi, az mégis csak egy profi – szerénykedik.
¤ Nagyon kreatív ajándékokkal képes meglepni, és ezekhez általában alkalom sem kell neki, gyakran érkeznek csak úgy.
¤ Ha turnén vannak, le sem lehet robbantani a telefonról. Még a koncertről is képes rád csörögni, hogy élőben halld, ahogy neked énekel.
¤ - Most egy egész stadionnyi Melody irigy rád, Jagiya – neveti – Látod, kész főnyeremény vagyok! – fűzi hozzá. – Szeretlek! – dob egy puszit, majd bontja a vonalat.
¤ Pontosan tudja, hogy csináljon bármit is, nem tudsz rá haragudni... ezzel az információval pedig minden alkalommal csúnyán vissza is él.
¤ - Tudod, hogy szeretlek – flörtöl veled egy vlive alatt, amit a Melodyk imádnak, te pedig csak a szemeid forgatva vigyorogsz.