𝐏𝐄𝐍𝐓𝐀𝐆𝐎𝐍 ~ Kino

1.2K 176 10
                                    


¤ A kapcsolatotok kissé döcögősen indul, de végül nem tudtok ellenállni egymásnak, pedig Hyunggu komoly energiákat mozgat meg, hogy elijesszen magától.

¤ Eleinte nagyon nehezen tudod eldönteni, hogy mit is szeretne tőled igazából, ez pedig sok vitát szül kettőtök között.

¤ - Csak meg akarlak védeni – ölel magához egy újabb vitátok után, ami szinte sírásig fajul a részedről, ami némiképp észhez téríti

¤ - Úgy, hogy ellöksz magadtól?! – pillantasz rá haragosan könnyekkel a szemeidben, de végül türelmetlenül megcsókolva ad választ az addigi kérdésekre.

¤ A félelme nem múlik el persze, így nem hajlandó nyilvánosságra hozni, hogy veled jár. Tulajdonképp még csak azt sem ismeri el konkrétan, hogy jár valakivel.

¤ Semmilyen nyilvános eseményre nem mész vele, de a koncerteken igyekszel meglepni, ami azért jól esik neki.

¤ - Bolond vagy – zár boldogan a karjaiba a backstageben, amikor felfedezi a fellépés után, hogy ott vagy.

¤ - Bolondulok érted – kacagod és szorosan öleled magadhoz, miközben felpipiskedve nyomsz egy apró csókot az ajkaira.

¤ Igyekszik teljesen átlagos kapcsolatban élni veled, amennyire csak a hírneve engedi. Nem akarja, hogy az ő élete miatt legyen neked bármi is kellemetlen.

¤ Amikor épp nem turnén vannak, minden szabad percét veled tölti és igyekszik kárpótolni azokért a hosszú-hosszú hetekért, amiket kénytelenek vagytok külön tölteni a munkája miatt. 

¤ A bujkálása ellenére sokszor randiztok, bár sosem a hagyományos módon. Mindig kitalál valamit, amikkel izgalmassá és felejthetetlenné teheti ezeket az alkalmakat.

¤ Képtelen úgy a közeledben lenni, hogy ne érjen hozzád. Vagy a kezeddel játszik, vagy a hajad piszkálja, vagy az ölébe húz. Mindegy neki, csak fizikai kontaktus legyen köztetek.

¤ Nem igazán féltékeny, bízik benned és örül annak, hogy jól kijössz a fiúkkal, bár az idegen pasikat mindig szemmel tartja. És gyakran kérdezget is az újonnan melletted felbukkanó srácokról. 

¤ Eléggé megviselte Hyojong botránya, ami után még paranoiásabb lett a kapcsolatotokat illetően... már ha ez lehetséges.

¤ - Nem tudnék közted és a banda között választanai – suttogja a nyakadban, miközben szorosan hozzád bújik és hosszú hallgatás után végre kiböki, hogy mi nyomja a lelkét már hetek óta.

¤ Szereti, amikor babusgatod, bár meglehetősen ritkán hagyja. De, amikor épp igényli, ki sem mászik a karjaid közül.

¤ Imád zavarba hozni. Rengeteget bókol neked, mert tudja, hogy pár őszinte szó és máris egy érett paradicsom színéhez hasonlít az arcod. Ennél édesebb látványt pedig nem nagyon tud megnevezni.

¤ Nem rejti el, hogy mennyit jelentesz neki, sőt szavakkal sem fél kifejezni. Számtalanszor ismétli el, hogy szeret és, hogy te vagy neki a világon a legfontosabb.

¤ Szeret veled táncolni. Akár koreokat tanítani, akár csak csendesen ringatózni valami lágy dallamra a nappali közepén egy romantikus vacsora után.

¤ Szívesen vásárol neked ruhákat és meglepően ügyesen is teszi. Az ízlésedet is tökéletesen ismeri és valahogy a méretet is sikerül minden alkalommal pontosan eltalálnia.

¤ Bár azt is imádja, amikor az ő cuccai vannak rajtad. Olyankor csak büszkén csillogó szemekkel vigyorog és egy pillanatra sem szakad le rólad a tekintete, amikor elsétálsz előle egy-egy ruhadarabjában.

¤ - Ez nem az én ingem? – néz végig rajtad leplezetlen huncutsággal, miközben alsó ajkába harap.

¤ - Maximum csak volt – vigyorogsz rá, mire hirtelen az ölébe ránt, te pedig csak halkan felsikkantva öleled át szorosan.

¤ - Visszaszerzem – suttogja elégedetten, majd az ajkaidra mar, az ing pedig hamar a padlón végzi.

¤ Végtelenül gyengéd és figyelmes szerető. Szinte remegsz a karjaiban minden egyes vele töltött éjszakán.

¤ Kivéve azon ritka alkalmakat, amikor féltékeny... olyankor egy egészen új Hyunggu kerül elő, bár sem te, sem ő nem bánjátok azokat az éjszakákat sem.

 olyankor egy egészen új Hyunggu kerül elő, bár sem te, sem ő nem bánjátok azokat az éjszakákat sem

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora