𝐒𝐅𝟗 ~ Chani

1.4K 180 5
                                    


¤ Igazából egy túlpörgött, édes mókus, akit egyetlen egy szóval is mélységes zavarba lehet hozni minden alkalommal, amikor a közelében vagy.

¤ Amit Rowoon meg is tesz minden alkalommal... te pedig lelkesen asszisztálsz hozzá, mert imádod, ahogy édesen elvörösödik, mikor valami olyasmit mondasz neki.

¤ Kezdetben iszonyúan félénk, amikor a közelben vagy, magától nem igazán kezdeményez veled beszélgetést és igazából Hwiyoung hív el randira helyette, amikor megunja a Maknae nagyon látványos szenvedését.

¤ Egy idő után azonban ellazul és előtérbe kerül a játékos, vidám oldala, amivel gyakran megnevettet és felvidít.

¤ Néha pontosan olyan, mint egy gyerek, de imádod az energiáját, a gondolatait és azt, hogy nem lehet mellette egy pillanatig sem unatkozni.

¤ Ölelget és puszilgat állandóan, le se veszi rólad a kezeit, amikor olyanja van és imád rajtad feküdni.

¤ - Chani, szállj le rólam! – nyögöd ki nagy nehezen, mikor egyszer csak elterül rajtad – Összenyomsz.

¤ - Csak szeretgetlek, Jagi – vigyorodik el, majd fordít a pozíciótokon és a te tested húzza a sajátjára, így végre újra kapsz levegőt.

¤ A tökéletes program számára az összebújós filmmaratonok otthon a négy fal között, amikor rossz idő van egy meleg takaróval és egy-egy pohár borral.

¤ Vagy éjszakába nyúló táncórák, ahol lelkesen tanítja a banda koreoit és mutat pár extra lépést is, amiket csak a kiváltságosak láthatnak.

¤ Gyakran vigyáztok együtt az öccsére. Olyankor pedig csak mosolyogva nézi, ahogy a testvérével foglalkozol.

¤ - Min mosolyogsz? – pillantasz fel rá, miközben az öccse csak édesen nevetve simul hozzád szorosan ölelve téged.

¤ - Csak elképzeltem, hogy milyen csodás anyuka leszel – csókol a homlokodra, te pedig a füledig vörösödsz a kedves szavakra.

¤ Bár valóban kissé félénk, van egy nagyon is határozott énje, amit többnyire akkor vesz elő, ha valaki bánt téged.

¤ Habár imád ölelgetni és a karjaiban tartani, nyilvánosság előtt nem igazán ér hozzád, sőt szinte már hűvös veled. 

¤ Főleg azelőtt, hogy a kapcsolatotok kitudódik. Minél tovább szeretné titokban tartani, így minden olyan dolgot kerül, ami akárcsak véletlenül is, de lebuktathat titeket a nyilvánosság előtt vagy bármilyen pletykát is elindíthat.

¤ Persze hiába óvatos, nem tudjátok elkerülni, hogy nyilvánosságra kerüljön, de miután ez megtörténik, akkor is csak az ujjaitokat fűzi össze, ha nyilvánosan jelentek meg valahol együtt vagy van körülöttetek valaki idegen.

¤ Ha nagy ritkán összevesztek valami butaságon, Inseongot küldi rád, hogy az idősebb rábeszéljen, hogy megbocsáss neki.

¤ Az egyik szülinapi ajándékod egy általa készített rajz kettőtökről, ami azonnal az ágyatok fölé kerül és ami az egyik legkedvesebb számodra a tőle kapott millió meglepetés közül.

¤ Képes az éjszaka közepén zongorázni neked, ha nem tudsz elaludni, mikor pedig a kanapén érnek utol az álmok, mosolyogva vesz a karjaiba, hogy a hálószobába vigyen.

¤ - Nők – motyogja maga elé édesen, mikor észreveszi, hogy a lágy dallamtól elaludtál. Mikor pedig lefektet az ágyba, csak szorosan hozzád simul és ő is álomba merül.

¤ Végtelenül kedves és gyengéd veled mindig. Kivéve akkor, amikor féltékeny. Olyankor dühös, akaratos és birtokló.

¤ A szüleid imádják, ahogyan az ő szülei is téged, ami mindkettőtöknek rengeteget jelent. Eleinte féltetek attól, hogy hogyan is fogadják majd a családjaitok a kapcsolatotokat.

¤ Nem engedi, hogy megnézd azokat a doramákat, amikben gyerekként szerepelt, mert utálja, mikor lecukizod. De persze csak próbálkozik, amikor épp turnén van, megnézed őket, de csak magadban fanolsz a tényleg iszonyatosan édes kicsi Chanira és nem vallod be neki a hazajövetele után se, hogy megnézted őket.

¤ - Nem cuki vagyok – kerekedik föléd, mikor először nézitek meg a Balloons-t, te pedig cukinak nevezed.

¤ - Hát akkor mi vagy, Chanhee? – meredsz kihívóan a szemeibe, ő pedig egy huncut vigyorral áll neki megmutatni, hogy mi is...

¤ - Hát akkor mi vagy, Chanhee? – meredsz kihívóan a szemeibe, ő pedig egy huncut vigyorral áll neki megmutatni, hogy mi is

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Where stories live. Discover now