¤ A szülei éttermében találkoztok először, ahol te már régóta törzsvendég vagy, és ahogy erre rájön, ő is gyakrabban fordul meg a helyen.
¤ Egy ideig csak szemeztek és édes szalvéta-üzeneteket küld neked, azonban aznap, amikor az egyik pincérfiú bepróbálkozik nálad, ő is színre lép.
¤ - Ha holnap is melózni akarsz, Haver, húzz innen – sziszegi a srác arcába, majd egy sugárzó mosollyal hív el randira, ami ellen döbbenetedben még tiltakozni is elfelejtesz.
¤ Az első randitokon hihetetlenül édesen kér bocsánatot a kissé furcsa meghívásért és ő maga ismeri el, hogy sajnos kifejezetten féltékeny.
¤ - Nem szeretek osztozkodni – öleli át a derekad a randi végén mosolyogva. – Főleg olyan dolgokon, amik fontosak nekem – hajol az ajkaidra és egy lágy csókkal pecsételi meg a kapcsolatotokat.
¤ Szereti az otthoni összebújós estéket, de gyakran rabol el néhány napra a világvégére egy kis aktívabb kikapcsolódásra is.
¤ Az egyetlen ember vagy a Földön, akivel hajlandó megosztani az ajakbalzsam készletét... mondjuk egynél többet te sem választhatsz.
¤ - Egyet kaphatsz – megy bele nagy nehezen. – De kóstolót a többiből is adok – vigyorodik el pimaszul, majd mielőtt bármit is szólhatnál egy pár puha ajkat érzel meg a sajátjaidon.
¤ Hihetetlenül nehéz néha még neked is kiigazodni rajta. Egyszerűen lehetetlen eldönteni, hogy mikor beszél komolyan, és mikor viccel.
¤ - Annyira tudlak ilyenkor utálni – duzzogod, amikor egy apróbb félreértés után ő csak a hasát fogva nevet a kanapén. De egy idő után te is csatlakozol a hahotához.
¤ Nincs mellette egyetlen egy szomorú pillanat sem. Egyszerűen képtelen elviselni, amikor rosszkedved van és igyekszik minél hamarabb változtatni rajta mindig.
¤ - Annyira gyönyörű vagy, amikor mosolyogsz – cirógatja meg az arcod, amikor egy nehezebb nap után végre megjelenik az első mosoly az ajkaidon. – Máskor is – kuncog –, de ilyenkor különösen – dörgöli össze az orrotokat, te pedig belepirulsz az édes vallomásba.
¤ Gyakran főz neked, de az egyik kedvenc programja, amikor együtt forgolódtok a konyhában, miközben mindenféléről beszélgettek.
¤ Egy ideig ragaszkodik a kapcsolatotok titokban tartásához, de a Daisy-botrány után – ami téged látványosan megviselt – ő maga kéri a YG-t, hogy hozzák nyilvánosságra.
¤ - Soha többé nem akarlak így látni – ölel magához és simogat lágyan, amikor veled is megosztja a döntését. – Azt akarom, hogy mindenki tudja, hogy kié a szívem – csókol a nyakadba.
¤ A fanok meglepően jól fogadják a dolgot, de ennek ellenére is igyekszik óvni a magánéletét a nyilvánosságtól. Időről időre posztol valamit rólatok, hogy tudassa a rajongókkal, hogy minden rendben, de inkább visszavonultan él.
¤ - Az, hogy tudják, hogy vagy nekem, egy dolog – dől el veled a kanapén. – De ennél több részlethez nincs közük – magyarázza.
¤ Rendkívül aggodalmaskodó. Amikor megbetegszel ágyba kényszerít és még pisilni is csak nehezen enged ki. Arról álmodni sem hagy, hogy az ágyból kikel.
¤ - Beteg vagy, pihenned kell – nyom vissza az ágyba és ha kell még rád is fekszik, hogy ne tudj menekülni.
¤ Egy hosszú nap után semmi másra nem vágyik csak, hogy a karjaidban panaszkodhassa ki magát.
¤ - Erre vágytam egész nap – sóhajtja a nyakadba, miközben élvezi, ahogy a hajával játszol és csak dünnyög magában.
¤ Gyakran énekel neked. Valójában állandóan énekel, amit imádsz és rajongva hallgatod, amit persze sosem bír megjegyezés nélkül hagyni.
¤ - Azért ismerd el, hogy te vagy a legszerencsésebb rajongó – dönt hanyatt az egyik magánkoncertje után. – Hány embernek van szerencséje egy ágyban aludni azzal, akiért rajong? – vigyorog, mire te csak fejbe vered egy párnával.
¤ Szeret rólad titokban fotókat készíteni. És rendszerint ezeket állítja be a telefonján háttérnek, hogy mindig lássa.
¤ Nehezen viseli a turnékat és azt, ha sokáig távol kell lennie tőled. De be nem ismerné a világ minden kincséért sem még neked sem. Nyilatkozni meg aztán végképp nem hajlandó. Sőt, bármilyen műsorban is kerül terítékre a kapcsolatotok, igyekszik hűvösen felelni a kérdésekre.
¤ De igazából bármennyire is igyekszik titkolni, minden érzelme az arcára van írva. Bárki, bárhol csak megemlíti a neved, egy széles vigyor terül el az arcán és képtelen levakarni onnan. Ezt pedig a fanok rém édesnek találják.