𝐌𝐎𝐍𝐒𝐓𝐀 𝐗 ~ Changkyun

2.3K 245 46
                                    


¤ Kezdetben igencsak visszahúzódó és nem nagyon kezdeményez... bár a szemeit nem veszi le rólad egy pillanatra sem, amikor egy helyen vagytok valahol.

¤ Tulajdonképpen Minhyuk kényszeríti vallomásra azzal, hogy "rád hajt", mikor már nem bírja nézni a Chanhkyun kínlódását.

¤ Társaságban egyébként is elég visszahúzódó, de ha kettesben vagytok előszeretettel bújik ki belőle a kisördög.

¤ Képes bemászni az ablakodon, miután a szüleid elaludtak. De egy táncpróbáról is megszökik azért, hogy lásson. Aminek Shownu annyira nem örül.

¤ - Megnevelhetnéd – sóhajtja egy alkalommal a Leader, mikor találkoztok és kipanaszkodja magát a szemtelen Maknaéra.

¤ - Megnevelni?! – csendül fel Changkyun hangja felháborodottan. – De hát ő ront meg, Hyung! – vigyorog rád, mire te csak felvonod a szemöldököd.

¤ Nem igazán a szavak embere ebben a tekintetben, így ritkán mondja ki, hogy szeret, de szavak nélkül nap, mint nap bizonyítja.

¤ Néha olyan, mint egy óriásbébi, akit babusgatni kell. Bizonyos esetekben pedig annyira férfi, hogy az még téged is meglep.

¤ - Szóval, Kedvesem, hogy is folytatódik az a mai, mindent megteszek neked, Changkyun kezdetű mondat? – csókol végig a nyakadon, miközben lassan szabadít meg a ruháidtól lépésről lépésre szítva fel benned a vágyat iránta.

¤ Lazán kezeli a kapcsolatotok körüli őrületet. Egyértelműen a fanok és a Cég tudtára adja, hogy nem tűr beleszólást semmibe.

¤ - Szeretem őt – mondja egy Vlive alkalmával. – És boldoggá tenne, ha ti is elfogadnátok a kapcsolatunkat – mosolyodik el. – Ám ha nem, azzal sem változik majd semmi... szeretem őt – nyom egy apró puszit az arcodra, amit csak pironkodva fogadsz félve a fanok reakciótól.

¤ Eleinte természetesen hatalmas indulatok tombolnak, de végül lenyugszik a fandom és beletörődnek. Sőt egy idő után, amikor látják a rajongók, hogy boldog veled, ők maguk védenek meg, ha egy-egy újság vagy antifan betámad titeket.

¤ A fiúk támogatják a kapcsolatotokat és bár néha duzzog, rendkívül fontos neki, hogy jó kapcsolatban legyél a Hyungjaival.

¤ Ő talán jobban izgult, mielőtt találkoztál a családjával, mint te. Ahogyan a te szüleiddel való találkozás előtt sem volt túlságosan nyugodt.

¤ Lehetetlen vele vitatkozni, ami nem mindig jó. Ahelyett, hogy megbeszélné veled, hogy mi a baja, sokszor inkább csak napokig duzzog.

¤ Egy egész albumnyi dalt ír rólad, amiből egyet-kettőt enged a Kiadónak nyilvánosságra hozni, ám a legtöbbet rajtad kívül nem sokan hallják.

¤ Nagyon stílusos módon, amikor eljön a megfelelő idő, hogy megtegye, egy dallal kéri meg a kezed.

¤ Fontos neki, hogy támogasd és mellette legyél, ám meglehetősen szégyellős előtted, amikor szereplésről van szó. És valamiért frusztrálja is, ha tudja, hogy ott vagy a koncerten.

¤ Ellenben imád sokkolni azzal, mikor totál természetesen, mintha ez lenne a normális, ruha nélkül flangál a lakásban.

¤ - Megtennéd, hogy felöltözöl? – takarod el a szemed, amikor egyszer csak szembe találod magad vele a folyosón.

¤ - Mi lenne, ha inkább te vetkőznél, Baby? – ránt magához, hogy neki álljon megszabadítani a ruháidtól.

¤ Játékos és pimasz. A leglehetetlenebb helyeken és helyzetekben képes kezdeményezni és természetesen mindig eléri, amit akar.

¤ Szereti, hogy gondoskodsz róla, amikor ő maga elfelejt enni és aludni. Bár ezt sosem fogja hangosan kimondani. De nincs is rá szükség.

¤  Ha koreai műsorban faggatják a kapcsolatotokról, akkor meglepően szűkszavú a témával kapcsolatban. Viszont nyílt őszinteséggel beszél, amikor angolul kapja a kérdést.

¤ - Na és, Kyun – fordul felé a műsorvezető. – Mi volt az első gondolatod, amikor megláttad T/N-t?

¤ - Hát, a legelsőt inkább nem mondanám hangosan – vigyorog pimaszul. – De tudtam, hogy látnom kell, hogy mit takar el a világ elől az a szexi piros ruha, ami épp rajta volt akkor – vigyorog az MC-re. – Úristen, ezért meg fog ölni – gesztikulál a kamerába.

 – Úristen, ezért meg fog ölni – gesztikulál a kamerába

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Where stories live. Discover now