𝐄𝐗𝐎 ~ Xiumin

1.2K 187 7
                                    


¤ Senki sem lepődik meg azon, hogy egy kávézóban találkoztok először, ahova aztán előszeretettel jár vissza sokkal gyakrabban, mint előtte. Mint ahogy később bevallja, csakis miattad.

¤ Heteken keresztül szinte mindennapos vendég, ahogy te is és rengeteget beszélgettek, mire összeszedi a bátorságát, hogy végre randira hívjon.

¤ Nagyon törődő és figyelmes veled, lesi minden apró kívánságod. Tényleg úgy kezel, ahogy egy hercegnőt szokás.

¤ Reggelente kávéval ébreszt. És eléri, hogy életcélod legyen, hogy egyszer legalább hamarabb ébredj, mint ő. #lehetetlen

¤ Rengeteg kávés randitok van és még egy barista tanfolyamot is bevállaltok együtt, aminek minden percét imádjátok, és ami az egyik kedvenc közös emléketek. 

¤ Az Ügynökséget nagyon hamar, ám a fanokat annál később avatja be a kapcsolatotok létezésébe.

¤ - Nem szeretnék semmilyen hírverést – magyarázza a managernek. – Ha a Húgomat meg lehetett óvni éveken át, akkor azt hiszem, hogy T/N-t sem lesz gond.

¤ Ha valaki képes teljesen normális, abszolút átlagos és hétköznapi életet élni a hírneve ellenére is, az Minseok.

¤ Imádja, hogy jó kapcsolatod van a húgával és az egész családjával. És ő is mindent megtesz azért, hogy a te családod befogadja.

¤ Konkrét takarítási haditervei vannak, amire ugyan néha téged nehéz rávenni, de nem az a fajta, aki könyörületet ismer, ha takarításról van szó.

¤ - Egy letörölt apróság, egy puszi – ajánl egy igazán aljas alkut szombat reggel, és csak vigyorogva nyomja a törlőrongyot a kezedbe.

¤ Gyakran és szívesen segít be neked a konyhában. De a diétás időszak mindkettőtöknek egy kegyetlen tortúra.

¤ - Nem bírom tovább – hanyatlik az asztalra és tovább rág egy sárgarépát. – Ez a diéta kibírhatatlan – puffog.

¤ - Minseok – nevetsz fel. – Nincs egész nyolc órája, hogy elkezdted – kacagod, ő pedig csak sértődötten rád nyújtja a nyelvét.

¤ Szeret veled beszélgetni. Komolyabb dolgokról is és a nappali felújításáról is. Minden este elalvás előtt jókat beszélgettek a már sötét szobában a takaró alatt összebújva.

¤ Nem egy ölelgetős pasi. Persze szereti, amikor hozzá bújsz vagy az ölébe ülsz, és ő is szívesen ölel meg, de képes úgy is végig nézni egy filmet akár, hogy te a fotelben kucorodva bámulod a képernyőt, amíg ő a kanapét bitorolja. 

¤ Ritkán mutatkoztok együtt társaságban még a nyilvánosságra kerülés után is. A bandatagokkal szívesen "összehoz", de még a Kiadó fejeseivel sem sűrűn találkozol.

¤ - Nem szeretem a meglepetéseket – válaszolja, amikor megkérdezed tőle, hogy miért nem mehetsz a zártkörű SM partyk nagy részére. – Sok mindent láttam már tőlük és sok mindent ki is nézek belőlük. Bízz bennem, mindenkinek így lesz a legjobb – nyom egy puszit az orrodra. És az ilyen estéken igyekszik is hamar hazaérni, hogy ne legyél egyedül.

¤ Borzalmasan sokat képes tollászkodni, ami néha, amikor sietnél vagy fáradt vagy idegesítő tud lenni.

¤ - Kim Minseok! – püfölöd a fürdőszoba ajtaját idegesen. – Ha két perc múlva nem jössz ki, elzárom a főcsapot! – fenyegetőzöl.

¤ - Miért nem jössz te be? – dugja ki a fejét, majd egy pillanattal később már a zuhany alatt találod magad... ruhákban. De a Kedvesed segít hamar megszabadulni tőlük, hogy aztán még jó sokáig zuhanyozzatok együtt...

¤ Gyakran sportoltok együtt. Főleg fociztok, amiben meglepően jó vagy, amit meg is jegyez.

¤ - Nocsak, nocsak – mosolyogja büszkén. – Micsoda tehetség. Ez bizony jutalmat érdemel – öleli körbe a derekad és lágyan megcsókol. Te pedig tökéletesen tudatában vagy annak, hogy végig hagyta magát.

¤ Igyekszik megtanítani néhány küzdősport trükköt, hogy akkor is meg tudd magad védeni, amikor ő nincs veled.

¤ Nem egy féltékeny fajta. Helyén tudja kezelni azt, hogy rajta kívül is ismersz férfiakat és még jóban is vagy velük.

¤ Azt viszont képtelen tolerálni és elviselni, amikor valaki egy koncertjükön flörtöl veled, ő pedig kénytelen a színpadról végignézni...

¤ Azt viszont képtelen tolerálni és elviselni, amikor valaki egy koncertjükön flörtöl veled, ő pedig kénytelen a színpadról végignézni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Where stories live. Discover now