¤ Egy nyílt táncórán találkozol vele először, ahol hamar felfigyel rád, és nem is hagyja elúszni a lehetőséget, hogy randira hívjon.
¤ Hihetetlenül édesen, de kifejezetten határozottan közeledik hozzád, és nem is nagyon hagyja magát lerázni amíg igent nem mondasz a meghívásra.
¤ Iszonyatosan édes és játékos srác, de mellette nagyon céltudatos és határozott. Személyiségének ezen kettőssége nyűgöz le igazán.
¤ Meg persze az az édes, tipikus Minghao mosolya, amitől mindig elpirulsz, ő pedig előszeretettel húzza vele az agyad.
¤ - Sosem tudom, Jagi, hogy ilyenkor mi jár abban a csinos kis fejedben – válik pimasszá az előbb még édes mosolya. – De mindig úgy érzem, hogy tudni akarom – dönt végig a kanapén, és sok-sok csókkal igyekszik kiszedni belőled minden gondolatod.
¤ Nem igazán képes felengedni, amikor társaságban vagytok. Pontosan úgy viselkedik veled is, mint másokkal. Ennek hála legelőször a fiúk el sem hiszik, hogy együtt vagytok.
¤ - Legalább a kezét fogd már meg! – fakad ki Mingyu. – Hát erre tanítottalak? – temeti arcát a kezei közé, mire te csak nevetve bújsz Minghao karjaiba, elég bizonyítékot szolgáltatva a viháncoló társaságnak.
¤ De bezzeg, mikor kettesben vagytok, a kezei egy pillanatra sem szakadnak le rólad. Minden éjjel álomba cirógat, és reggelente szintén lágy simogatásra ébredsz.
¤ Imád veled vásárolni, és kifejezetten hasznos társaság is. Irtó édesen tudja elmondani, ha valami nem áll jól.
¤ - Tudod, Baby, én mindenhogy imádlak – öleli át a derekad a próbafülkében, és közben a tükörben alaposan végigmér a felpróbált virágos ruhában. – De mi lenne, ha ezt is felpróbálnád? – ad a kezedbe egy stílusában hasonló ruhát. A kettő közül pedig egyértelműen a második a nyerő.
¤ Imádja az otthon eltöltött kanapén összebújós, filmnézős randikat, ahol kedvére ölelhet, csókolhat.
¤ Szívesen tanít kínaiul, és imádja az akcentusod. Emellett pedig végtelenül boldog, hogy csak az ő kedvéért képes vagy bevállalni egy újabb nyelv megtanulását.
¤ - Annyira édes vagy – vesz kezei közé az arcod és össze-vissza puszilgat. – És én annyira szeretlek!
¤ Szeret veled együtt táncolni, de igazából semmilyen közös testmozgás ellen nincs kifogása... főleg az ellen nincs, ami a hálószoba négy fala között zajlik... főleg akkor, amikor te kezdeményezel.
¤ Habár némiképp szégyellős, lehetetlen időkben képes rád mozdulni, és imádja, amikor ezzel zavarba tud hozni.
¤ Nem hagyja nyilvánosságra hozni a kapcsolatotokat nagyon sokáig. Egy idő után a kapcsolat tényét elismeri, de a személyedet nem hagyja nyilvánosságra kerülni.
¤ Nem féltékeny, de szereti tudni, hogy milyen emberekkel lógsz és mit csinálsz akkor, amikor ő nincs veled.
¤ Imádja a gyerekeket, 100% husband material. És gyakran célozgat arra, hogy saját focicsapatot szeretne majd idővel.
¤ De azért a kislány rajongóinak tett ígéreteivel ki tud akasztani néha. Főleg, hogy mindenre megvan a tökéletes válasza.
¤ - Te komolyan megígérted neki, hogy elveszed? – játszod a felháborodottat egy – egyébként iszonyatosan édes – youtube videó után.
¤ - Hát, gondolnom kell azokra az időkre is, amikor te már öreg leszel, Jagi – öleli át a derekad, és nevetve csókol meg, mielőtt felháborodásod szavakra válthatnád.
¤ Önvédelemre tanít, hogy akkor is meg tudd védeni magad ha kell, amikor ő nincs melletted.
¤ Órákat vagytok képesek a telefonon lógni, amikor külön töltötök egy kis időt, nem számít ha csupán egyetlen napról is van szó.
¤ Rengeteg fotója van rólad, és a telefonjának háttere természetesen a legrosszabb képek egyike.
¤ - Akármit kérhetsz, csak cseréld le! – könyörögsz neki, de ahogy megpillantod a szemeiben felvillanó pimasz csillogást, máris megbánod a kijelentésed.
¤ Bármilyen helyzetben képes zavarba hozni... és bármikor sétálsz el előtte, mindig tudatja veled, hogy mit gondol, miután alaposan kilegelteti a szemeit rajtad.