𝐕𝐈𝐗𝐗 ~ Hongbin

1.1K 162 38
                                    


¤ Nagyon kedves, de határozott fiú, aki egyértelműen a tudtodra adja a szándékait már az ismeretségetek legelején.

¤ Néha kissé félénk, főleg a kapcsolatotok elején, de ahogy egyre több idő telik el, úgy oldódik fel és kerül előtérbe a pimaszabbik, játékos énje.

¤ Imád rólad fotókat készíteni. Rengeteg albumot pakol tele általa készített képekkel, amiket aztán szívesen nézeget is később is.

¤ - Te vagy a kedvenc modellem – emel le a faágról, ahová egy fotó kedvéért másztál fel, majd egy apró csókot nyom az ajkaidra. Miután elváltok egymástól, megmutatja a szerinte fantasztikus fotókat, amik valóban kifejezetten jól sikerültek.

¤ Szereti az "elbújós" randikat, amikor csak megszöktök pár napra a világ végére és senki sem tudja, hogy merre is vagytok pontosan. Se telefon, se manager, se a srácok. Csak te meg ő. És hazatérve egy kissé kiakadt Leader, de az már mellékes.

¤ Minden évfordulótokra kapsz egy fényképalbumot, amikben az eltelt évetek fontos eseményeiről vannak fotók.

¤ Fontos neki, hogy jó kapcsolatban legyél a családjával, így gyakran látogattok el együtt hozzájuk. 

¤ Elvisz abba a kolostorba, ahol gyerekkorában élt és rengeteget mesél neked az ott töltött időkről. 

¤ Imádod a Hyoshin iránti rajongását. Egyszerűen hihetetlenül édes, amikor előtör belőle a fanboy énje és totálisan bepörög.

¤ Nagyon tud örülni, amikor megleped egy-egy forgatáson vagy a turné egyik állomásán, hogy együtt töltsetek egy kis időt.

¤ Nem igazán mutatja ki az érzelmeit. Azt se, ha dühös és azt sem, ha boldog, így néha nehéz eldönteni, hogy miről mit gondol.

¤ És emiatt jó pár alkalommal esel teljesen kétségbe, hogy már nem szeret téged úgy, mint azelőtt. 

¤ - Bolond vagy, Jagi – ölel magához szorosan, mikor pityeregve megosztod vele ezt a félelmed. – Te vagy számomra a legfontosabb ember a világon és mindennél jobban szeretlek – veszi a kezei közé az arcod és egy lágy csókot nyom az ajkaidra.

¤ Rendkívül figyelmes és gyengéd, minden alkalommal képes elérni, hogy csak remegj a karjaiban. 

¤ Habár tényleg nehezen mutatja ki az érzelmeit, hihetetlenül romantikus megmozdulásai vannak néha, amikkel rendszerint teljesen elbűvöl és levesz a lábáról. 

¤ Minden kívánságodat teljesíti, amit csak tud. Néha még többet is, mint kellene és amennyi szerinted szükséges. 

¤ - Hongbin, ezt nem gondolhatod komolyan! – pislogsz döbbenten az előtted parkoló autóra. Éppenséggel tényleg szükséged van egyre, amit meg is említettél a fiúnak, de eszedbe sem jutott, hogy ő meg is veszi. – Ezt nem fogadhatom el. Ez egy vagyon.

¤ - Jagi! - nevet fel és hátulról ölel magához. – Ez a tiéd. Te magad mondtad, hogy szükséged van rá, én pedig megtehetem, hogy megvegyem. Szóval semmi ellenkezés! Majd leháljuk – fűzi hozzá vigyorogva egy kacsintás kíséretében.

¤ Szeret veled együtt sportolni. Igazából mindegy neki, hogy mit, csak ott legyél vele és egy kicsit megmutathassa, hogy tényleg ő a legtökéletesebb férfi a számodra.

¤ Sokszor gitározik és énekel neked csak úgy kész mini koncertet tartva otthon a kanapé előtt a szőnyegen üldögélve.

¤ Imádja, amikor féltékenykedsz, sőt olykor képes csak azért is bosszantani ezzel a tulajdonságoddal. 

¤ - Csak a tiéd vagyok, Baby – tárja szét nevetve a karjait, miközben te csak duzzogsz, amiért képes volt így jásztani veled.

¤ - Utállak – bújsz bele az ölelésébe továbbra is duzzogva, ő pedig csak engesztelő csókok sokaságával borítja be a bőröd. 

¤ A kapcsolatotok nyilvánosságra hozása komoly dilemma volt mindkettőtöknek, de végül elég sok győzködés után belement.

¤ Sőt, azóta ő maga látja el infókkal a fanokat. Nincs olyan videó, amiben ne kapnál egy rövidke üzenetet tőle... a Starlight-ok pedig imádják a párosotokat.

¤ - Ez a tiéd, Szerelmem! Szeretlek! – dob egy csókot a kamerába egy édes mosollyal kiegészítve.

¤ - Ez a tiéd, Szerelmem! Szeretlek! – dob egy csókot a kamerába egy édes mosollyal kiegészítve

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora