𝐏𝐄𝐍𝐓𝐀𝐆𝐎𝐍 ~ Yanan

1.1K 178 9
                                    


¤ Édespofa, de azért egyáltalán nem kell őt félteni. Van egy igazán pimasz oldala is, amit csak kevesen néznének ki belőle.

¤ Ismeretségetek elején sokáig csak szemeztek és inkább csak a távolból figyelitek egymást. Kell egy kis idő, hogy meg merjen szólítani.

¤ Tulajdonképpen azt a beszélgetést is Kino kezdeményezi, bármennyire is bizonygatja, hogy egyedül is meg tudja tenni az első lépést.

¤ - Nyugi, tud beszélni – vigyorogja a fiatalabb, amikor bemutat titeket egymásnak, mire csak egy lesújtó pillantás a jutalma.

¤ Kezdetben tényleg elég kínos a dolog, de ahogy közelebb kerültök egymáshoz, úgy lesz Yanan is egyre felszabadultabb, a végén pedig már le sem lehet lőni.

¤ Hihetetlenül édes vallomásai vannak és mindig tudja, hogy mikor kell a lelkednek egy aranyos bók.

¤ - Gyönyörű vagy, Jagi – simít a kissé felduzzadt arcodra egy fájdalmas fogorvosi kezelés után végtelen szeretettel.

¤ - Úgy nézek ki, mint egy mókus, akinek tele van a szája – duzzogod a mellkasába bújva és igyekszel elrejteni előle - és tulajdonképpen a világ elől is - a feldagadt képedet.

¤ - A mókusok cukik – zárja le a beszélgetést egy apró puszival, amit a fájó arcodra nyom.

¤ Szeret ölelgetni és gyakran zár a karjaiba teljesen spontán, ami a kezdeti visszahúzódása miatt igencsak meglep, de örülsz neki és minden alkalommal boldogan simulsz hozzá.

¤ Viszont ennél messzebbre társaságban sosem megy. A fiúk előtt még egy puszit is csak hosszú könyörgések, szinte már fenyegetések árán ad.

¤ - Nem hiszem el, hogy együtt vagytok – akadékoskodik Wooseok. – Legalább egy puszit adj már neki – fogja könyörgőre szinte – Vagy adhatok én? – csillannak fel a Maknae szemei.

¤ - El a kezekkel – áll eléd Yanan, majd egy futó csókot nyom az ajkaidra, amit üdvrivalgás kísér. Ő pedig csak morogva húz magával a szobájába az orra alatt szidva a barátait.

¤ Amikor viszont kettesben vagytok ennek szinte a totális ellentéte. Szeret veled flörtölni és egészen olyan néha, mint egy bújós kismacska.

¤ Különösen sokat jelent neki, hogy gondoskodsz róla, hogy mellette vagy mindig, és ezt igyekszik is meghálálni a maga módján.

¤ Nem csinál titkot az érzelmeiből, gyakran elmondja, hogy mennyire szeret téged és mennyire örül annak, hogy az élete része vagy.

¤ - Igazából totál nyálasan hangzik – kezd bele egyik este, amikor összefonódva pihentek a kanapén. – De fogalmam sincs, hogy hol tartanék most nélküled – mosolyog le rád, majd egy hihetetlenül édes csókot kezdeményez.

¤ Nem kifejezetten féltékeny típus, de azt szereti tudni, hogy hol és kikkel vagy, amikor nincs veled. 

¤ Bohókás természete könnyen feledteti el veled egy-egy rosszabb nap nehézségeit, amikor pedig látja, hogy szomorú vagy ideges vagy, csak még inkább igyekszik felvidítani.

¤ Gyakran indultok neki éjszaka a városnak csak úgy, mindenféle cél nélkül, miközben beszélgettek vagy csak kézen fogva andalogtok a csendes utcákon.

¤ A fiúk állandóan piszkálják veled, de örülnek annak, hogy mellette vagy. Yanan pedig annak, hogy jó kapcsolatban vagy a srácokkal... bármennyire is mennek az agyára néha.

¤ Szeret veled kirándulni erre-arra. Egy-egy szabadnap alkalmával csak autóba pattantok és irány egy barátságos kisváros. Igyekszik százszorosan kárpótolni azokért az időkért, amiket nem tudtok együtt tölteni.

¤ Még ha épp turnén is van, rengeteget gondol rád. Erről árulkodnak a futárral küldött virágok, vagy épp a lakásban elrejtett apró, édes levélkék, amik minden alkalommal mosolyt csalnak az ajkaidra.

¤ Nagyon ideges, amikor szóba kerül a kapcsolatotok nyilvánosságra hozása a Cégen belül.

¤ Hiába vagytok évek óta egy pár, retteg, hogy egy Hyojong-féle botrány kerekedik ki az egészből és hihetetlenül boldog, amikor a fanok jól fogadják a hírt.

¤ A kapcsolatotok kiderülése utáni első Vlive viszont élete egyik legkínosabb félórája... a srácok tesznek róla...

 a srácok tesznek róla

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora