𝐍𝐂𝐓 ~ Mark

2.4K 243 24
                                    


¤ Kezdetben próbál veled hűvösen viselkedni, de nem tudja sokáig tagadni, hogy odavan érted, ami persze a fiúknak is köszönhető, akik nem is hagyják, hogy  túl sokáig tagadja.

¤ Borzalmasan frusztrálja az ismertsége, de leginkább a rád gyakorolt hatásától tart és attól, hogy téged fognak bántani a rajongók.

¤ Hallani sem akar arról, hogy nyilvánosságra kerüljön a kapcsolatotok. Esze ágában sincs kitenni téged annak a pokolnak, amit egy-egy ilyen bejelentés von maga után.

¤ Édes üzeneteket ír minden reggel a hűtőre vagy tükörre, vagy csak egy apró levelet csempész a táskádba, amit napközben megtalálva rögtön mosolyogsz.

¤ Egyetlen vitafaktor van köztetek, az pedig a rengeteg munka, ami miatt te sokszor sajnos csak a második helyre szorulsz.

¤ - Jé, Mark Lee, haza találtál? – kérdezed tőle egy kissé élesen, szinte már sértetten, amikor az éjszaka közepén ér haza egy újabb próbáról.

¤ - Baby, kérlek ne – nyögi fájdalmasan és fáradtan nyúlik el melletted az ágyon, majd szorosan magához húzva merül mély álomba pillanatok alatt, ami miatt szinte mindig neked kell kényelmes ruhára vetkőztetni... nem mintha annyira bánnád a dolgot.

¤ Minden vitátok után ő az, aki kezdeményezi a békülést, akkor is, ha épp te voltál a makacsabbik fél és neked nem volt igazad... a módszerei pedig lenyűgözőek.

¤ - Te akarsz valamit – jelented ki gyanakvóan, amikor az egyik komolyabb vitátok másnapjának reggelén ágyba kapod a reggelit.

¤ - Csupán vezekelni – mosolyodik el édesen. – Hagyod, hogy kényeztesselek ma? – dörmögi a füledbe, miközben finoman végigdönt az ágyon és lassan föléd kerekedik, totálisan megfeledkezve a tálcáról és a reggeliről.

¤ Hihetetlenül gyengéd szerető, de emellett igen szenvedélyes is. Pillanatok alatt képes elcsavarni a fejed minden egyes alkalommal. 

¤ Nem féltékeny, bízik benned. És egyébként is egy nyugis fickó. De szereti tudni, hogy milyen fiúkkal vagy szorosabb kapcsolatban rajta és a bandán kívül.

¤ Rengeteg dalhoz ad neki inspirációt a kapcsolatotok, de ezt sosem veri nagy dobra, helyette inkább csak jókat szórakozik az olykor hajmeresztő találgatásokon.

¤ - Egyszerűen imádom, hogy fogalmuk sincs, hogy tényleg szólnak valakiről a dalaim – vigyorogja fejcsóválva, mikor egy-egy kritikát olvas a zenéiről.

¤ Szereti, amikor csak a mellkasán fekve ejtőzöl meghitt csendben, miközben a hajaddal játszik és csak csendesen beszélgettek.

¤ Próbálja ugyan mindig letagadni, de valójában imádja, amikor aggódsz érte és gondoskodsz róla.

¤ - Hazajössz magadtól vagy vigyelek? – csapod ki a próbaterem ajtaját, hogy hazakényszerítsd, mikor már tényleg túlzásba viszi a munkát.

¤ - Bocsi, erősítést kellett hívnom – emeli fel a kezeit védekezően Taeyong, mikor Mark egy megsemmisítő pillantást küld felé jelezve, hogy tudja, hogy a Leader értesített megint.

¤ Néha beszabadul a konyhába... ami az esetek nagyon nagy többségében igazi katasztrófába torkollik.

¤ - Sütöttem tojást – vigyorogja boldogan, mikor a fura szag miatt megnézed, hogy mit is művel életed párja.

¤ - Megolvadt a serpenyő – motyogod döbbenten. Tudod, hogy nem egy konyhatündér, de ezzel még téged is sikerült meglepnie.

¤ Imád neked kézzel készített ajándékokat adni. És rengeteg időt is tölt ezeknek az apróságoknak az elkészítésével. Azt pedig különösen szereti, amikor egy-egy ékszert például hordasz is a mindennapokban. 

¤ Iszonyatosan édes vallomásai vannak néha, amikkel mindig megdobogtatja a szíved, de sosem nyálas... ahhoz ő túl cool (szerinte).

¤ Egy dallal kéri meg a kezed, ami sosem kerül nyilvánosságra. Sőt, kettőtökön kívül soha senki sem hallja, bármennyire is könyörögnek neki a srácok, hogy legalább csak egy demot mutasson belőle nekik. 

¤ Mindig megpróbál magával csábítani a turnékra és mindig nagyon szomorú lesz, amikor nemet mondasz a lehetőségre.

¤ Amikor pedig meglepetésként mégis megjelensz, teljesen megváltozik még az aurája is. Láthatóan fülig szerelmes, és már tagadni sem akarja senki előtt... Nem mintha tudná...

 Nem mintha tudná

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Where stories live. Discover now