𝐁𝐓𝐒 ~ Jimin

3.8K 326 24
                                    


¤ Egy közös barátotok mutat be titeket egymásnak és eleinte irtó kínosan viselkedtek a másik közelében, ami nem kevés vicces szituációt szül. És amin a barátaitok nem kicsit kiakadnak olykor.

¤ Végül jó pár hét eszméletlen bénázás után aztán meghív egy koncertre, ami után el is csattan az első csók.

¤ Hihetetlenül édes srác, de olykor nagyon béna bókjai vannak. Amiket egyébként megmagyarázhatatlan módon imádsz.

¤ - Te vagy a kedvenc Jagim! – ölel magához szorosan egyik este, mikor már alvásra készen fekszetek az ágyban egymás mellett.

¤ - Miért, hány Jagid van még rajtam kívül? – nézel rá felhúzott szemöldökkel nevetve, mire csak duzzogva felfújja az arcát.

¤ Imád ölelgetni, bárhol, bármikor, bárhogyan. De azt szereti, amikor te öleled meg őt, miközben beszélget valakivel. 

¤ Kicsit nehezen viseli, hogy nem mehettek el nyilvánosan randizni, de határozottan elutasítja, hogy a Kiadó nyilvánosságra hozza a kapcsolatotokat. Pontosan tudja, hogy milyen indulatokat váltana ki, ha kiderülne, hogy együtt van valakivel.

¤ - Inkább bujkálok veled a lakásban, minthogy bármit is tegyenek veled – ölel magához és egy csókot nyom a nyakadba.

¤ Habár a randijaitok nagy része valóban a lakásra korlátozódik, de még így is hihetetlenül édes, romantikus dolgokat tud összehozni. Minden alkalom egy igazi csoda vele. Sokszor szó szerint is, mert annyira kevés ideje van rá.

¤ Imád veled hosszú fürdőket venni vagy közösen zuhanyozni, amik aztán olykor egészen mássá fordulnak át, de ezeket az alkalmakat egyikőtök sem bánja egy pillanatig sem.

¤ Gyönyörűnek talál mindenhogy és ezt el is mondja. Mindegy neki, hogy épp hulla betegen vagy az edzéstől izzadtan, ziláltan létezel.

¤ Sokszor jártok együtt edzeni, de azt is szereti, amikor egy-egy tánc gyakorlásra csatlakozol hozzá.

¤ Van egy fura szokása. Vannak alkalmak, mikor veled szemben ül és nem csinál semmit, csak téged néz mosolyogva.

¤ - Van az arcomon valami? – kérdezed nevetve, amikor már hosszú idő óta pislogás nélkül egy széles mosollyal az ajkain figyel.

¤ - Nincs. Csak elmélkedem, hogy milyen szerencsés fickó vagyok – mosolyodik el és előrehajolva csókol meg lágyan.

¤ Imád veled játszani, felpiszkálni és az agyad húzni... aztán pedig sajátos módszerekkel elcsábítani.

¤ Az ágyban nyoma sincs az édességnek. Határozott, domináns és imád irányítani. Odavan a tudattól, hogy bizonyos tekintetben behódolsz neki.

¤ Gyakran hagy rajtad látható nyomokat, de csak olyan helyen, ahol csak ő látja. Azért ahhoz önző, hogy másnak is engedje látni.

¤ Édes vallomásokat suttog a füledbe és lágyan cirógatja a bőröd, miközben az aktus után a karjaiban tart.

¤ Pontosan úgy bánik veled, mint a legértékesebb kincsével. Elkényeztet, lesi minden kívánságot és igyekszik még a csillagokat is levarázsolni az égről, hogy boldognak lásson.

¤ Bár bízik benned, kifejezetten féltékeny és nem igazán szereti, amikor valaki flörtöl veled. De valójában azt sem, ha valaki csak megemlíti, hogy felkeltetted az érdeklődését.

¤ - Bocs Haver, de ő már foglalt – öleli át a derekad birtoklóan, mikor az új koreográfus srác nyíltan flörtölni kezd veled a szeme láttára.

¤ Ritkán vitatkoztok. Amikor viszont mégis veszekedéssé fajul egy dolog, azt meglehetősen rosszul kezeli.

¤ "Te vagy a mindenem, akkor is, ha most épp utálsz."  Ilyen és ehhez hasonló üzenetek tömkelegét írja egy-egy vita után, még ha hozzászólni nem is vagy hajlandó.

¤ Ha végképp nem boldogul, rád küldi Taehyungot, aki igen sajátos módszerrel békít meg titeket. Gyakorlatilag addig idegesít minden egyes alkalommal, amíg végül fel nem hívod Jimint, hogy hívja haza V-t, mert már megőrülsz tőle. Aztán persze hamar megbeszélitek a ti problémátokat is.

¤ Amikor turnén van, minden nap videónaplót készít, hogy egyetlen pillanatról se maradj le. És aztán nagyon lelkesen mesél is mindenről, amikor végre újra otthon van veled.

 És aztán nagyon lelkesen mesél is mindenről, amikor végre újra otthon van veled

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Where stories live. Discover now