𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙 ~ Yunho

3.2K 270 24
                                    


¤ Mivel kifejezetten romantikus alkat, vagy legalábbis te előhozod belőle azt az oldalát, miután rájön, hogy tetszel neki,aprólékosan megtervezi, hogy hogyan is vallja meg az érzéseit neked.

¤ De természetesen semmi sem úgy sül el, ahogy ő azt eltervezte, hanem egyszerűen csak egy közös filmnézés közben nyögi ki a semmiből, hogy totál beléd zúgott.

¤ - Azt hiszem, szerelmes vagyok beléd, T/N! – fordul feléd váratlanul egy horror film kellős közepénél, ami azért némiképp meglep, és pár pillanatig csak döbbenten meredsz rá, miközben a háttérben épp ölnek valakit. #romantikalevel9000

¤ Először iszonyatosan zavarba jön, ahogy leesik neki, hogy mi is csúszott ki a száján, de amikor elmondod neki, hogy te is hasonlóan érzel, kissé hevesen esik az ajkaidnak.

¤ Ez a hevessége pedig megmarad a kapcsolatotok kezdete után is, csak társul még mellé egy hihetetlen mennyiségű pimaszság is, amit képes olyan édes körítésbe csomagolni, hogy lehetetlen rá haragudni... és ezt ő tudja. Mi több, ki is használja... maximálisan. 

¤  Imádja húzni az agyad. Ártatlan villantások, finom harapások, apró csapások a fenekedre, véletlen simítások a bőrödön. És az az elmaradhatatlan pimasz vigyor a fején minden alkalommal.

¤ - Csak nem gond van, Baby? – morogja a bőrödbe, amikor egy filmezős estén a takaró alatt a testeden táncoló kezeinek hála egy apró nyögés csúszik ki az ajkaid közül, ami természetesen nem kerüli el a figyelmét, és igyekszik egyre többet és hangosabbat előcsalogatni.

¤ Hülye beceneveket aggat rád, amiket néha igazán utálsz. Ő meg már csak azért is ezeken nevez, jót kacagva a grimaszaidon.

¤ - Jesszusom, Yunho! Könyörgöm, állj le! – temeted az arcod a tenyereidbe, amikor egy kimondottan borzalmassal áll elő. Amíg te alig hiszel a fülednek, ő csak nevetve terül el a kanapén magára rántva téged is.

¤ Mindegy neki, hogy milyen formában, csak hozzád érhessen. Megölel, miközben főzőcskézel vagy az ölébe húz, amikor filmet néztek, esetleg csak nekidőlsz, miközben a boltban a polc előtt álldogáltok, mindegy neki

¤ Imád a kezeiddel játszani. Az ujjaitokat összefonni vagy csak a kézfejedet cirógatni. Gyakran veszi az ölébe a kezed már teljesen tudattalanul, miközben beszélgettek, és csak lágyan masszírozza, simogatja. 

¤ Szeret hátulról megölelni, és apró csókokat nyomni a fedetlen válladra, vagy épp aranyosan a füledbe suttogni, miközben a konyhában sürögsz.

¤ - Ezt egy életen át is nagyon szívesen nézném minden egyes nap – fonódnak a karjai köréd, és egy apró csókot nyom a nyakadba, majd mikor nem figyelsz belekóstol a kajába, ami után természetesen kihessegeted a konyhából egy fakanál segítségével.

¤ Szívesen felejti rajtad a szemeit, amikor az ő cuccaiban mászkálsz a lakásban. De igazából akkor is, amikor a saját ruhatáradból kerül elő egy-egy szexibb ruhadarab, ami egy kicsit többet mutat belőled, mint azok, amiket a hétköznapokon viselsz.

¤ Imád zavarba hozni a megjegyzéseivel, és gyakran meg is teszi, hogy lássa szép lassan vörösre gyulladni az arcod.

¤ - Kicsit lehetnél magasabb – vezeti végig rajtad a tekintetét, cseppet sem titkolva, hogy tetszik neki, amit lát.  Főleg mivel újra az ő pólója van rajtad egyetlen bugyival alatta.

¤ - Mi bajod a magasságommal? – vonod fel a szemöldököd, miközben visszanézel rá, de a szemeiben felcsillanó huncutság sok jót nem ígér.

¤ - Túl sokat takar a pólóm – vigyorog, mire te csak elvörösödsz majd mikor már épp reklamálnál, az ölébe ránt, megcsókol, és jó sokáig el sem ereszti az ajkaid.

¤ Imádja a tested minden apró porcikáját, és ebből titkot sem csinál sosem. Minden egyes átszeretkezett éjszakán a tudtodra adja.

¤ - Gyönyörű vagy, Hercegnőm – néz végig a meztelen testeden szinte már rajongással teli szemekkel, mielőtt az ajkaival végigjárja a bőröd minden apró centijét tettekkel bizonyítva a szavait. 

¤ Rosszul viseli, amikor sokáig vagytok távol egymástól. Napközben gyakran felhív ha csak rövid időre is, és szinte egész nap írogattok egymásnak. Este pedig lehetetlen lerobbantani a telefont a füléről.

¤ Bár ő maga nem igazán szeret olvasni, téged sokszor néz, ahogy elmerülsz egy-egy könyvben, miközben ő csak nyugodtan az öledbe hajtja a fejét és csendesen ejtőzik.

¤ Igazából teljesen mindegy neki, hogy mit csinálsz, képtelen levenni a szemeit rólad, és csak mosolyogva figyeli minden mozdulatod.

¤ Igazából teljesen mindegy neki, hogy mit csinálsz, képtelen levenni a szemeit rólad, és csak mosolyogva figyeli minden mozdulatod

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora