𝐒𝐄𝐕𝐄𝐍𝐓𝐄𝐄𝐍 ~ Hoshi

2K 196 26
                                    


¤ Eleinte kifejezetten idegesítőnek találod, hogy állandóan pörög és, hogy sosem bír nyugton maradni.

¤ Ő pedig a megismerkedésetek elejétől kifejezetten szeret az agyadra menni, mert úgy van vele, hogy amíg vele veszekszel, addig sem foglalkozol más fiúkkal.

¤ Egyszer egy vitátok azonban kissé elfajul. Azon is meglepődsz, amilyen határozottsággal a falnak présel, hát még a mohó csókon, amivel teljesen levesz a lábadról.

¤ - Az enyém vagy – jelenti ki és bár ellenkeznél, egy újabb csókkal fojt el mindenféle tiltakozást és nem is kell sok idő neked sem, hogy megadd magad az akaratának. Amikor visszacsókolsz, egy elégedett vigyorral veszi még hevesebbre a tempót.

¤ Borzalmasan féltékeny, sokszor ész nélkül és teljesen feleslegesen, amit valójában ő is pontosan tud, csak egyszerűen képtelen magát kontrollálni, amikor rólad van szó.

¤ - Ki volt ma veled az a fekete hajú srác a plázában? – mered rád számonkérő tekintettel, amikor este végre mindketten otthon vagytok.

¤ - Az unokatesóm, aki amúgy a haverod,  Sherlock – morgod vissza, mire csak elvigyorodva ölel magához és puszik ezreivel igyekszik csillapítani a mérgedet, ami persze minden alkalommal össze is jön neki.

¤ Felelősségteljes Leader és ehhez nagyon is szüksége van a támogatásodra. Cserébe ő is minden dologban melletted áll és támogat.

¤ Először mindig veled beszéli meg a Unit körül felmerülő problémákat és figyelmesen meghallgatja a tanácsaidat is.

¤ De veled osztja meg először a munkáit is, amikre mindig őszinte választ vár még akkor is, ha az negatív.

¤ - Szükségem van valakire, aki őszintén elmondja a véleményét a munkámról – ölel magához szorosan. – A te negatív kritikáid valóban a hibákra hívják fel a figyelmet, nem pedig megalázni akarsz – nyom egy puszit az orrodra.

¤ Szívesen tanítja meg a saját koreográfiáikat neked. De attól is totál bepörög, ha egy Shinee koreot akarsz megtanulni.

¤ - Benne vagyok! – vigyorodik el lelkesen, amikor megemlíted neki, hogy kedved kaptál egy kis táncoláshoz.

¤ A fanboy énje hihetetlen édes. És igazából, ahogy Taemin megjelenik vele egy légtérbe, te megszűnsz létezni.

¤ - Már megszoktam, hogy ellenetek nincs esélyem – mondod nevetve Minhonak, aki egy koncert után veled együtt nézi a kisfiúvá redukálódott Soonyoungot, aki épp Taeminnel beszélget.

¤ Állandóan csokikkal és virágokkal halmoz el... cserébe meg vár ezt-azt, de meg kell hagyni, hogy nagyon kreatívan hozza ezt mindig a tudtodra.

¤ - Soonyoung – mondod morcosan, miközben egy újabb bonbont dobsz a szádba. – El fogok hízni – csóválod a fejed és egy másik kocka csokoládé után nyúlsz.

¤ - Ó, hát tudok egy jó módszert az elhízás ellen – kúszik egy végtelenül perverz mosoly az ajkaira, majd a karjaiba kapva a hálószoba felé veszi az irányt.

¤ Remek táncos remek csípőmozgással, amit nagyon sok módon képes kamatoztatni mindkettőtök legnagyobb elégedettségére.

¤ Teljesen odáig van attól a látványtól, amikor a cuccaiban mászkálsz... főleg, ha mások is látják és egyértelművé válik számukra is, hogy kihez tartozol.

¤ Megharcol a kiadóval a kapcsolatotokért és nem is hagy beleszólást, határozottan szembeszáll bárkivel.

¤ - Akkor lesz nyilvánosságra hozva, amikor T/N és én úgy döntünk – mered dühösen a CEOra. – Azt hiszem, semmilyen formában sem befolyásolja a munkámat a magánéletem. Egy botrány meg senkinek sem hiányzik szerintem – közli keményen, majd kézen fogva téged elhagyja az irodát.

¤ Munkamániás, néha határozottan pihenésre kell kényszeríteni és erre te vagy a legalkalmasabb személy.

¤ - Szerintem mára elég lesz – lépsz be a próbaterembe hajnali háromkor. – Épp ideje, hogy pihenj egy kicsit.

¤ Kifejezetten szereti, amikor gondoskodsz róla, bár sosem lehet tudni, hogy mikor van valami meglehetősen huncut hátsó szándéka...

¤ Ami egészen hamar nyilvánvalóvá vált számodra: NEM ÁRTATLAN! Bármennyire is igyekszik ezt eladni a nyilvánosságnak. Édesnek édes, de közel sem ártatlan.

 Édesnek édes, de közel sem ártatlan

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora