𝐒𝐅𝟗 ~ Dawon

1K 184 3
                                    


¤ Eleinte sokkal inkább megölni szeretnéd, mintsem közeli kapcsolatot kialakítani vele... gyakorlatilag az őrületbe kerget.

¤ Egyszerűen imád bosszantani... és addig megy kitartóan az agyadra, amíg végül igent nem mondasz neki a nagyon sokadig meghívásra.

¤ - Oké, jó, elmegyek veled arra a randira! – rángatod fel a földről, ahol a lábaid előtt térdel. – Csak állj már fel, mindenki minket bámul – egy elégedett vigyorral felpattan és egy apró csókot lop, majd mielőtt lecsaphatnád nevetve elszalad.

¤ Ez a játékossága pedig azután is megmarad, hogy a kapcsolatotok hivatalossá válik mindenki számára.

¤ Nincs egyetlen egy átlagos randitok sem, minden alkalommal igyekszik lenyűgözni téged és a legtöbb esetben sikerül is neki.

¤ Hol vadvízi evezésre visz, máskor bungee jumping a program. A lényeg számára az, hogy minél több közös élményetek legyen.

¤ Imád téged és ezt nem is rejti el senki elől sem, bár olykor túlzásba esik, amit néha meg is jegyzel neki, de persze nem igazán törődik ezzel.

¤ Egy kissé őrült, de imádni való. Néha viszont nehéz eldönteni, hogy komolyan beszél vagy épp csak poénkodik.

¤ Állandóan ölelget és nincs olyan pillanat, amikor ne csókolna meg, ha teheti... és az sem zavarja, ha vannak körülöttetek. Sőt kifejezetten szereti, ha az emberek látják, hogy mi a helyzet kettőtökkel kapcsolatban.

¤ De szívesen adja mindenki tudtára más módokon is, hogy hozzá tartozol... például egy "Dawoné" feliratú pólóval, amit ha nem hordasz, még rendesen  meg is sértődik.

¤ Állandóan gonoszkodik veled, de sosem bántana meg... sőt ha valaki megsért, előkerül a nem túl cuki Dawon...

¤ Kissé túlvédelmez és sokszor túlzásba is esik, ha rólad van szó, ami miatt olykor igencsak ki tudsz rá akadni, de hosszútávon képtelen vagy haragudni... megvannak ugyanis a tökéletes módszerei arra, hogy hamar elűzze minden bosszúságod. 

¤ - Sanghyuk, ne már – duzzogod, mikor egy csajos estére indulás előtt gyakorlatilag bezár a lakásba, mert nem akarja, hogy nélküle menj bulizni.

¤ - De, de – vigyorogja és átöleli a derekad. – Ebben a szerelésben csak én láthatlak – simít végig a hátadon, miközben lehúzza a ruha cipzárját – És amúgy is, én sokkal jobb estét tudok neked varázsolni – csókolja végig a nyakad szemtelenül vigyorogva.

¤ Bár bolondos és olyan néha, mintha egy gyerek veszett volna el benne, az ágyban férfi... de még milyen.

¤ Természetesen a játékos énjét ilyenkor sem tudja levetkőzni, így sokszor szórakozik és űz veled igencsak gonosz játékot.

¤ - Hyuk – nyögöd szinte már hisztisen, amikor az éjszaka folyamán újra csak nem hagy elélvezni.

¤ - Jajj, Baby – morogja a nyakadba, miközben piszkosul élvezi, hogy ennyire vágysz rá –, jó móka, nem? – kapcsol újra egy heves ritmusra.

¤ Imádja a bőrödön hagyott nyomait nézegetni, de azt is csak vigyorogva tűri, amikor a fiúk a hátát borító karmolásokkal szívatják.

¤ - Végül is, ha a ti nőtök lenne, én is irigy lennék – vonja meg a vállát szórakozottan és nem foglalkozik velük tovább egy pillanatig sem.

¤ Borzalmasan kétségbe tud esni, amikor beteg leszel... ilyenkor még főzni is próbál... a hangsúly a próbál-on van.

¤ - Sanghyuk – köhögöd majd' leszakadó tüdővel, de muszáj vagy ellenőrizni, ha nem akarsz hajléktalan lenni rövid úton. – Ég a konyha!

¤ - Baby, neked pihenned kell! – próbál meg finoman kitaszigálni a helyiségből és folyton hajtogatja közben, hogy ura a helyzetnek, amit te nem igazán hiszel el, de nem firtatod.

¤ A kapcsolatotokat hivatalosan nem hozzák nyilvánosságra, de igazából már mindenki tudja és a fanok imádnak titeket.

¤ Hihetetlenül édes, meglepően romantikus módon kéri meg a kezed és szinte elsírja magát, amikor igent mondasz neki.

¤ Őrülten féltékeny gyakorlatilag mindenkire, de balhé helyett sokkal inkább az a fajta pasi, aki eléri, hogy ne akarj mást...

¤ Őrülten féltékeny gyakorlatilag mindenkire, de balhé helyett sokkal inkább az a fajta pasi, aki eléri, hogy ne akarj mást

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Onde histórias criam vida. Descubra agora