𝐒𝐄𝐕𝐄𝐍𝐓𝐄𝐄𝐍 ~ Joshua

1.7K 210 11
                                    


¤ Nagyon édesen és udvariasan közelít hozzád. Több randi telik el, mire egyáltalán a kezedet megfogja és mindig törekszik arra, hogy neked ne legyen kényelmetlen mellette egyetlen percig sem.

¤ Pontosan ezért teljesen privát a kapcsolatotok. Nemhogy a személyedet nem fedi fel, de még magát a kapcsolat tényét sem hajlandó nyilvánosságra hozni.

¤ - Nem szeretném ennek kitenni T/N-t – magyarázza a CEOnak. – Engem választott és velem együtt jár a hírnév, de amíg képes vagyok ettől megvédeni, addig meg fogom óvni – mondja határozottan minden alkalommal, amikor a Kiadó mégiscsak bepróbálkozik a témával.

¤ Nem csak társaságban, de amikor kettesben vagytok, akkor is nagyon tiszteletteljes, eleinte igazából nem tud mit kezdeni a helyzettel. Nem tudja, hogy mit engedhet meg magának és mit nem.

¤ - Nem haraplak meg, ha hozzámérsz – neveted, amikor már nagyon kínos a helyzet. Ő pedig onnantól sokkal-sokkal bátrabb lesz. Olykor talán már túlságosan is bátor. 

¤ Szeret a karjaiban tartani és csak nyugodtan összebújva létezni veled. Semmire se vágyik jobban egy hosszú nap után, mint a kanapén összegabalyodva feltöltődni veled.

¤ Rengeteg hétvége telik el pihentető anime nézéssel. A hideg téli estéken ennél tökéletesebbet el sem tudna képzelni. Már csak azért sem, mert egyikőtök sem hajlandó elhagyni a lakást a téli fagyban. 

¤ De gyakran néztek horrorfilmet is, amit aztán végül te az esetek nagyon nagy többségében megbánsz.

¤ - Nem hiszem el, hogy ebbe belementem – dünnyögöd a mellkasába egy kifejezetten undorító jelenet láttán.

¤ Sokszor gitározik vagy énekel neked és szereti, amikor ebbe te is bekapcsolódsz.

¤ Gyakran mentek együtt EXO koncertre, ahol aztán együtt tomboltok.

¤ Szeret veled főzőcskézni és közben mindenféléről beszélgetni. Előszeretettel próbáltok ki új recepteket.

¤ - Hmm – hümmögi egy új étel kóstolásánál, majd szinte rögtön el is fintorodik. – Indítványozom a pizza-vacsit – íveli meg a kuka felé az egészet. – Ezt még azt hiszem, hogy gyakorolni kell – neveti.

¤ Gyakorlatilag lehetetlen vele összeveszni. Minden hisztidet olyan türelemmel viseli, hogy az még téged is rendesen meg tud lepni.

¤ - Oké, ezt majd megbeszéljük akkor, ha lehiggadtál, Szerelmem – mondja nyugodtan és valóban nem hajlandó aznap már több szót fecsérelni a témára.

¤ Nem féltékeny. Viszont azt nem szereti, amikor más fiúk körülötted legyeskednek, de igazából azt sem, ha hozzád érnek. És ezt a tudtodra is adja.

¤ - Nem tetszik, amikor valaki alá adod a lovat – mondja komoran. – Ha látod, hogy flörtöl veled, ne bátorítsd, kérlek!

¤ Szereted elcsórni a cuccait, ő meg szereti a látványt, ahogy kinézel bennük. Olyankor sosem bírja ki, hogy ne szeretgessen meg. 

¤ - Édes vagy – mosolyodik el és össze-vissza ölelget, puszilgat és jó sokáig nem is hagy szabadulni.

¤ Sokat utaztok és kirándultok együtt. Szereti az aktív tartalmas randikat, ezekre pedig úgy is mehettek, hogy nem buktok le.

¤ Olykor mégis felreppennek pletykák, amiket határozottan csírájában fojt el. És a hivatalos jogi lépések sem állnak tőle messze, így az újságírók egy idő után leállnak.

¤ Sokféleképpen becéz és iszonyatosan édesen tud szerelmet vallani. Van, amikor szóban és van olyan is, hogy dalban.

¤ Ettől függetlenül nem hangoztatja túl sokszor, inkább bizonyítani szeretné.

¤ - Azt szeretném, ha éreznéd és szavak nélkül is tudnád – fúrja a fejét  nyakadba és lágy csókokkal hinti be a bőröd.

¤ Nagyon-nagyon tud szenvedni, amikor távol vagy tőle. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint a csillagászati összegeket verő telefonszámlák, ami azért a managert ki tudja akasztani elég rendesen.

¤ Képes magának igen előkelő helyet csinálni az "El ne hidd, hogy ártatlan" listán... és erre főként akkor érez késztetést, amikor meglát a koncerten a közönség soraiban vagy épp megleped egy fotózáson... bűnhődj, ha nem árultad el neki, hogy ott leszel.

 bűnhődj, ha nem árultad el neki, hogy ott leszel

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang