¤ Hihetetlenül attraktív srác és nem is telik sok időbe, hogy elcsavarja a fejed. Főleg, hogy ennek érdekében mindent meg is tesz.
¤ Határozott jellem, viszont amikor vannak körülöttetek mások is, egyetlen egy pillanat alatt alakul át shy boy-já, ami legalább ugyanolyan édes.
¤ Bújós, szeret megölelni, szereti, ha megöleled, de ha vannak mások is a társaságotokban, nem teszi, sőt olyankor szinte már hűvös. Ez pedig gyakran teszi céltáblává a többiek előtt és eleinte te is nehezen kezeled ezt a kettősséget.
¤ - Lassan el sem hiszem, hogy veled jár – kötekedik vele Ten minden alkalommal, amikor hiába kéri a thai, nem hajlandó megcsókolni téged a többiek előtt.
¤ A kapcsolatotokat nem engedi nyilvánosságra hozni nagyon sokáig és ennek minden előnyét ki is használja... szinte minden randitok a négy fal között telik.
¤ Gyakran ír neked dalokat és imád énekelve szerelmet vallani. Vagy csak simán dúdolgatni, miközben csinál valami.
¤ Szeret megnevettetni és sosem titkolja el, hogy totálisan szerelmes a mosolyodba és a nevetésedbe.
¤ - Imádom, amikor nevetsz – zár a karjaiba egy játékos harc után kissé kifulladva. – Ez azt jelenti, hogy boldog vagy velem – nyom egy aprócska puszit az orrodra, majd szorosan magához ölelve piheni ki a játék fáradalmait.
¤ Többször látogatjátok meg Párizst együtt. Egyszerűen nem képes megunni azt a várost és előbb vagy utóbb mindig ott kötöttök ki. Az pedig, hogy te is vele vagy... az neki a legnagyobb boldogság.
¤ Szerettek együtt olvasni a kanapén, ami az ő oldaláról gyakran fordul át felolvasásba. Amit talán még inkább szeretsz, mint csak csendben olvasni mellette.
¤ Gyakorlatilag nincs olyan dolog, amiről nem te jutsz eszébe és erről mindig roppant édes stílusban értesít is.
¤ " Lucas most hozott kávét, és egyből te jutottál eszembe. Szeretlek!" érkezik az üzenet, te pedig csak boldog mosollyal küldesz vissza pár szívecskét.
¤ Szeret mindenféle különösebb ok nélkül is meglepni. Gyakran meg is teszi és mindig képes a tökéletes ajándékot megtalálni számodra.
¤ Csak úgy képes elaludni, ha szorosan a karjaiba zár. És egész éjjel nem is hagy kikászálódni onnan.
¤ Örül, amikor csak úgy megleped próba közben, de nem igazán szereti, amikor a többiek is lecsapnak rád.
¤ Nem különösebben féltékeny, sokkal inkább csak zavarja az, ha olyanokkal lógsz, akiket ő nem ismer. És ezt előled sem titkolja el.
¤ Imád enni, ám a konyha nem kifejezetten az ő terepe... hacsak nem a III. világháborút szeretnéd látni megelevenedni pár lábas és serpenyő segítségével.
¤ - Inkább csak nézlek, jó? – kérdezi kínosan nevetve, amikor egyetlen mozdulata után egy fél tucat tojás végzi a padolón összetörve. Te pedig csak nehezen hiszed el, amit láttál.
¤ Óriási hétvégi film maratonokat szoktatok tartani a fiúk társaságában. Összkomfortos mozivá alakítva a nappalit.
¤ Nem szereti, amikor sok sminket viselsz és ezt gyakran meg is jegyzi, sőt képes eldugni a cuccaidat is akár.
¤ - Ez nem kell – ölel át reggel a fürdőben, miközben épp a sminkcuccaid után nyúlsz. – Gyönyörű vagy nélkülük is.
¤ Állandóan bókol és becéz. Ám amikor te dicséred őt, képes mérhetetlenül zavarba jönni és elvörösödni.
¤ Ritkán veszekedtek, bár azok akkor kétségtelenül nagyot szólnak és sokáig el is tudnak húzódni. Változó, hogy melyikőtök kezdi a békülést, de általában ő az, aki hamarabb feladja.
¤ - Szeretlek – fekszik le melléd, szorosan magához ölel és addig el sem ereszt, amíg meg nem beszélitek a vitás kérdést.
¤ A csókjai játékosak, de észveszejtőek és egy percig sem gondolkozik azon, hogy kihasználja-e ezt, amikor épp a szükség úgy hozza szerinte.
¤ Egy egyszerű nyugisnak induló délután sem lesz mellette sosem csak egy egyszerű nyugis délután.