¤ Kezdetben nagyon félénk és leginkább csak távolról figyel téged. Aztán, ahogy az lenni szokott valaki bátrabb nála és rád hajt... ezzel pedig előkerül a nem túl cuki Soobin. Amikor pedig kiderül, hogy a fiú csak szórakozik veled... hát az Isten irgalmazzon neki, mert Soobin nem valószínű, hogy fog.
¤ - Takarodj a közeléből – löki el tőled a srácot. – Tegnap még más lánnyal enyelegtél a parkban – szorítja a szekrénynek. – Meg ne lássalak még egyszer T/N közelében! Világos?
¤ Eleinte nem akarsz neki hinni, de mikor a saját szemeddel látod összetörsz, ő pedig vigasztal... nagyon is hatásos módszerekkel.
¤ - Tudom, hogy nehéz bárkiben is megbíznod egy ilyen után, de én várok amennyit csak kell – simít finoman az arcodra, és egy pillekönnyű csókot nyom az ajkaidra. – És mindent megteszek azért, hogy boldog legyél... velem.
¤ És teljesíti is az ígéretét, aminek hála hamar elcsavarja a fejed és félretéve minden ellenérzésed, hivatalosan is egy pár lesztek.
¤ Imád veled totálisan átlagos randikra menni. Mozi, séta a parkban, egy egyszerű kanapén összebújós este, mindegy neki csak vele legyél.
¤ Borzasztóan hálás, amiért támogatod a karrierjét és mellette vagy a cseppet sem egyszerű gyakornoki időben is.
¤ - Nem tudom, hogy hogy bírnám nélküled – bújik a nyakadba, amikor végre sikerül egy estét együtt töltenetek.
¤ Bár eleinte ellenkezik, nyilvánosságra hozzák a kapcsolatotokat és egy idő után ő is rájön, hogy ez nem probléma, de ettől függetlenül nem túl boldog a ténytől.
¤ Képtelen nem duzzogni, amikor a BTS-es srácokkal beszélgetsz, mert tudja, hogy mekkora rajongójuk vagy. Amikor pedig Jungkook barátian megölel, szinte hisztériázni kezd.
¤ - Nem értem, hogy lehetsz te a Leader – neveted ki a hisztis kirohanás. – Olyan vagy ilyenkor, mint egy óvodás.
¤ - Én is mindig ezt mondom! – érkezik valahonnan Yeonjun hangja. Mire Soobin csak még jobban duzzogni kezd.
¤ Mondjuk egészen könnyen megbékíthető. Néhány jól irányzott aprócska csók és a mérge elpárolog.
¤ Társaságban nem igazán ér hozzád, de amikor kettesben vagytok le sem tudod szedni magadról a kezeit.
¤ Szeret veled vásárolni és valóban élvezi is, amikor veled mehet. Nem mellesleg szereti ő összeállítani a napi outfited.
¤ De gyakran vesz neked magától is ruhát, olyat ami csak úgy megtetszik neki és szeretne látni benne. Általában el is találja, de vannak érdekes darabok is olykor.
¤ - Ez egy kicsit rövid – lépsz elé egy aprócska szoknyában, ami épp csak takarja a feneked annyira, hogy ne lehessen megmondani, hogy milyen színű a bugyid.
¤ - Szerintem itthonra, de csak itthonra pontosan megfelelő – ránt az ölébe egy pimasz vigyorral és a szoknya csakhamar a padlón végzi.
¤ Finoman bánik veled, játékos, de szenvedélyes és határozottan tudja, hogy hogyan érjen hozzád, hogy elérje amit szeretne.
¤ Nem feltűnősködő típus. Annak ellenére, hogy a kapcsolatotok nyilvános igyekszik privátban tartani. Gyakran vagy ott a koncerteken és díjátadókon, de nem szívesen beszél a kettőtök életéről.
¤ Gyakran énekelget otthon csak úgy, miközben épp csinál valamit vagy dúdolgat álomba téged, amikor nem tudsz elaludni.
¤ Neked mutatja meg legelőször az általa komponált dalokat és nagyon sokat ad a véleményedre.
¤ Gyakran cukkol a magasságoddal és imád vele szórakozni annak ellenére is, hogy ilyenkor mindig kiakadsz rá.
¤ - Choi Soobin! – csattansz fel, amikor a kedvenc kekszedet még székről sem éred el. – Vedd le! – nyújtózkodsz, miközben ő csak nevetve leveszi és egy puszit nyom az orrod hegyére.
¤ - Szeretlek, Törpillám – kacagja, majd mikor a hátára ugrasz nevetve cipel a kanapéig, ahol együtt eszitek meg a kekszet.
¤ Minden lehetőséget kihasznál, hogy üzenhessen neked, ha épp koncert miatt távol van. A rajongóik pedig imádják ezeket a játékos, édes üzeneteket. Ahogyan a párosotokat is.