¤ Még az apukája egyik tánc óráján találkoztok, ahol a férfi téged ajánl be Chan-nak partnernek egy táncversenyre.
¤ A sok gyakorlás és együtt töltött idő alatt a kezdeti szimpátia szép lassan szerelemmé érik köztetek, aminek mindenki örül a környezetetekben. Ahogyan annak is, hogy a kapcsolatotok kibírja a trainee éveket és a debütálást is.
¤ A Hyungjai állandóan szekálják, de közben nagyon boldogok, hogy van mellette valaki, aki segít neki átvészelni az őrületet, ami néha tombol körülöttük.
¤ Habár a Pledis eleinte nem lelkesedik az ötletért, Chan addig megy, amíg nyilvánosságra nem hozzák a kapcsolatotokat.
¤ - Úgyis engem szeretnek a legkevésbé – mondja szomorúan a CEO-nak, amibe a szíved is belesajdul. – Legalább ennyi boldogságom legyen, hogy nem kell bujkálnom.
¤ A Carat-ok meglepően jól fogadják a hírt, és hamar a kedvenc párosuk lesztek. És minden alkalommal megvédenek, amikor valaki nektek támad.
¤ Minden nyilvánosság ellenére igyekeztek teljesen hétköznapi életet élni. Ritkán posztoltok a netre, és igyekeztek minél kisebb feltűnést kelteni.
¤ Woozi ír a kapcsolatotokról egy dalt "Teenage Love" címmel. Sosem mondja ki, hogy rólatok szól, de mindenki tudja.
¤ Nehezen viseli az őt ért kritikákat, és sok idődbe telik, mire valamennyire sikerül vele megtanítani, hogy hogyan kezelje.
¤ - Nem felelhetsz meg mindig mindenkinek, Chan – öleled magadhoz és egy puszit nyomsz a homlokára. – De én pontosan olyannak szeretlek, amilyen vagy! És a Carat-ok is. Foglalkozz csak velünk, ne azokkal, akik piszkálnak – bújsz hozzá.
¤ Szeret veled táncolni, és a szabadnapjain gyakran hódoltok ennek a közös hobbinak. Van, mikor a táncteremig mentek, de olykor a nappali közepén perdültök táncra.
¤ Sokszor tanítja meg az ő koreóikat, és gyakran kéri ki a véleményed egy-egy készülőben lévőről is.
¤ - Tudtam én, hogy majd te megszakérted! – lelkendezik, amikor egy Hoshival való vitában neki adsz igazad. A Leader csak csalást pusmog az orra alatt, de végül hallgat rátok.
¤ Rengeteg couple cuccotok van, amiket ha nem hordasz, képes megsértődni. Szereti tudatni az emberekkel, hogy hozzá tartozol.
¤ Habár komolytalannak és olykor gyereknek tűnik, valójában nagyon is tudja, hogy mit akar, és határozott, amikor arra van szükség.
¤ Kifejezetten féltékeny, és nincs odáig a fiú barátaidért. Igyekszik magát visszafogni, de vannak dolgok, amiket nem tolerál.
¤ - A közelében sem akarlak többet meglátni, világos? – megy neki határozottan az egyik osztálytársadnak, aki látványosan közeledik hozzád.
¤ Összeveszni vele nem is olyan nehéz. Tulajdonképpen sosem bírja ki, hogy ne mondja el, amit épp gondol. Olykor pedig sokkal nyersebb modorban teszi mindezt, mint kellene.
¤ - Ne haragudj! – fekszik melléd egy hangosabb vita után. – Megint hamarabb járt a szám, mint az agyam – ölel magához szorosan.
¤ Gyakran mentek együtt EXO koncertre, ahol általában nehéz egyértelműen eldönteni, hogy melyikőtök fanol jobban.
¤ Lehetetlen vele együtt aludni, de a felébresztése is általában a te feladatod... még akkor is, amikor a dormban alszik.
¤ - Figyelj, T/N, kellenél – hív fel egyik nap Jeonghan. – Nincs több ötletem, hogy hogyan ébresszem fel a pasid, és egy óra múlva jelenésünk van – panaszolja. – Megnéztem, lélegzik, él meg minden, csak épp felébredni nem hajlandó – vázolja a helyzetet puffogva, te pedig csak nevetve ígéred meg, hogy egy kis idő, és ott is vagy.
¤ Rengetegszer nevettet meg. Sőt saját bevallása szerint a nevetésed és a mosolyod volt az, amik elcsavarták a fejét.
¤ - Ezért bármire képes lennék – támaszkodik meg fölötted, és csak lágyan végigsimít a mosolygó ajkaidon, mielőtt megcsókolna.
¤ Tudja, hogy egyetlen mosollyal gyakorlatilag bármire rá tud venni, amire csak akar... ezt a tudását pedig a kelleténél többször is felhasználja.
¤ - Na, Jagiya – mosolyog édesen, amikor arról igyekszik meggyőzni, hogy tarts velük egy kisebb turnéra. – Tudod, hogy szeretlek!