¤ Még a debütálás előtti időszakból ismeritek egymást, de csak az ismertté válása után kerültök egymáshoz közelebb. Végig támogattad a debüt körüli őrületkor, így a baráti kapcsolatotok lassan vált valami sokkal szorosabbá.
¤ - Ha te nem vagy mellettem, biztosan nem lettem volna ezt képes végigcsinálni – vallja be mosolyogva, mikor igent mondasz neki, hogy a barátnője legyél. – És azt szeretném, hogy mindig mellettem legyél – fűzi hozzá mosolyogva és lágyan megcsókol.
¤ A kiválása után kerül nyilvánosságra a kapcsolatotok. Természetesen nem a ti jóváhagyásotokkal és a körülötte kialakult őrület sem tett jót neki, de mint mindent, ezt is átvészelitek... együtt.
¤ - Fontosabb vagy nekem mindennél – ringat csendesen egy nagyobb kiborulásod után és közben csendesen hibáztatja magát, amiért ilyen helyzetbe hozott téged.
¤ Igyekeztek hétköznapi életet élni már amennyire ez lehetséges az ő életvitelével. A médiát pedig igyekeztek teljesen kihagyni az életetekből. Egy általuk okozott botrány pontosan elég volt.
¤ Néha napján egy-egy live-ban megemlít téged is biztosítva a rajongókat, hogy jól megvagytok, de ennél többet nem hajlandó mondani.
¤ Tényleg olyan, mint egy két lábon járó hatalmas Teddy maci. Ő adja a világ legjobb öleléseit. És imád is ölelgetni téged, te pedig biztonságban érzed magad a karjai között.
¤ Szereti a hatalmas őszi sétákat és egy kiadós megázás sem szegi kedvét... főleg, hogy azután egy forró fürdő következik.
¤ - Kim Woojin – csapsz a kezére, ahogy az a habok alatt egyre inkább olyan területre téved, ahova nem kéne.
¤ - Gondoltam, hamarabb felmelegedhetnénk – terül el pimasz vigyor a fején és bizony nem is hagyja magát lerázni. Ha valamit szeretne, eléri, hogy megkapja.
¤ Hihetetlenül hamar képes elvenni a józan eszed és előszeretettel is veti be magát, amikor szükségét érzi...
¤ Nem féltékeny, sokkal inkább óvni szeretne. Nincs baja azzal, ha más fiúkkal lógsz, viszont akiket nem ismer, azok iránt nem igazán lelkesedik...
¤ Rövid, édes üzeneteket hagy a reggeli kávé mellett vagy épp a hűtőn, amikor hamarabb indul el, mint te.
¤ Gyakran megy érted, amikor hamarabb végez, mint te. Olykor randira csábít el, de már azt is élvezi, ha együtt mentek haza jót beszélgetve a kocsiba.
¤ Állandóan horrorfilmeket nézet veled és teljesen odavan azért, amikor egy-egy félelmetesebb jelenetnél a karjai közé bújsz.
¤ Sokszor kéred meg, hogy énekeljen neked, olyankor pedig a gitár is előkerül végtelenül romantikussá varázsolva egy-egy átlagos estét.
¤ Nagyon sokat jelent neki a támogatásod és biztos lehetsz abban, hogy ő is melletted fog állni, gondolj ki bármit.
¤ Szeret veled főzőcskézni és a házimunkába is besegít, amikor kell. Minden különösebb kérés nélkül áll be melléd felmosni, ha épp takarítasz.
¤ Imád azzal szórakozni, hogy a fejét az öledbe hajtja, majd nevetve fúj bele a hasadba, amíg te el nem terülsz a nevetéstől.
¤ Nem csinál titkot sem az érzéseiből, sem a könnyeiből és cserébe tőled is azt várja, hogy elmondd neki, ha baj van.
¤ - Csak úgy tudlak megvédeni, ha tudom, hogy mi történt – simogat lágyan, miközben egy újabb fanokkal való incidens után vigasztalni próbál.
¤ Szeret veled beszélgetni. Érdekli minden apró kis gondolatod és nincs olyan dolog, amiről ne kérné ki a véleményed.
¤ Kendózni tanít nagyon kitartóan azért, hogy akkor is meg tudd magad védeni, amikor ő nincs veled.
¤ Szíve szerint mindenhova magával vinne, de ő is hamar belátja, hogy mindenkinek jobb a békesség.
¤ - Mindenkinek így lesz a legjobb – simítasz az arcára kissé csalódottan, mert te is szívesen vele mennél, de jobb nem olajat önteni az így is lángoló tűzre.
¤ Bárhol is kerüljön szóba a neved, azonnal egy hatalmas boldog vigyor terül el a fején, és még csak titkolni sem akarja, hogy odavan érted.