𝐓𝐗𝐓 ~ Taehyun

1.8K 217 13
                                    


¤ Eleinte kissé bizonytalan, de hamar ráérez a flörtölés ízére, onnantól pedig nincs előle menekvés. Kitartóan addig jár utánad, amíg igent nem mondasz neki.

¤ - Taehyun, az agyamra mész – szinte már téped a hajad, amikor a héten hatodjára hív randira.

¤ - Inkább gyere el velem randira és akkor a moziba megyek, nem az agyadra – dob be egy poént széles vigyorral, te pedig csak szem forgatva egyezel bele, mire a mosolya szinte körbeéri a fejét.

¤ Imádja a totálisan klisés randikat; mozi, cukrászda, séta a parkban. De az otthonülős, videojátékos napok ellen sincs kifogása.

¤ De utazgatásra is bármikor kapható. Legyen szó külföldről vagy belföldről, nem kell sokáig győzködni, hogy egy szabad hétvégén útra keljetek.

¤ - Fesztivál két várossal arrébb? – dobja be az ötletet, te pedig csak lelkesen bólogatva pattansz fel, hogy pakolni kezdj. 

¤ Odavan az érintésekért. Gyakran ölel meg, húz az ölébe vagy cirógat álomba. Mindegy neki, csak hozzád érhessen valamilyen formában.

¤ Gyakran csókol meg vagy hagy apró kis puszikat a bőrödön, ahol épp elér. De a kedvence az, amikor egy pillanatra elakad a lélegzeted, amikor a nyakadba csókol.

¤ - Csak nem tetszik? – pimaszkodik, amikor egy erősebb harapás hatására egy apró nyögés is kiszalad a szádon.

¤ Imád fotózni és rengeteg fotója van rólad... sok olyan is, amikről nem tudsz, hogy elkészültek. És sok olyan is, amiről sosem akarod, hogy valaha is lássa más.

¤ Egy közös fotótok a telefonja háttere és ez a kép az, ami végül lebuktat titeket... hála a szemfüles rajongóknak.

¤ Természetesen óriási balhé kerekedik belőle, de egyetlen pillanatig sem tétovázik, hogy megvédjen. Bárkivel is kell ezért szembemennie.

¤ - Szeretlek – veszi a kezei közé az arcod. – És egy cseppet sem érdekel, hogy ez kinek tetszik vagy kinek nem – csókol lágyan az ajkaidra.

¤ Gyakran jártok együtt sportolni, főleg úszni. De szívesen tanítgat focizni is, bár az többször fullad nevetésbe, mint valódi játékba.

¤ Sokszor énekel és dúdol, de van részed elrappelt szerelmi vallomásban is és a banda koreóit is szívesen tanítja meg, ha megkéred rá.

¤ Szeret apróságokkal meglepni mindenféle különösebb ok nélkül. Egyszerűen csak tudatni akarja veled, hogy gondol rád... mindig.

¤ Gyakran hagy aranyos üzeneteket a hűtőn vagy az éjjeliszekrényeden, amikor egy együtt töltött hétvége után ő hamarabb kel, mint te.

¤ Szeret spontán randikra menni veled, amikor semmi sincs megtervezve, csak neki indultok a városnak, valami random helyen esztek és közben mindenféléről beszélgettek.

¤ Odavagy Hobak-ért, amit ő olykor nehezen visel, sőt egyenesen féltékeny a cicára, amit nem is titkol.

¤ - Hello, bocs, hogy zavarok – fekszik közéd és a macsek közé. – Megismersz még? – hajol közel hozzád. – Taehyun vagyok, a szerelmed – duzzogja édesen.

¤ Alapvetően nem egy féltékenykedős típus. Lazán kezeli a kétes helyzeteket, nem rendez jelenetet. De szereti tudni, hogy kikkel lógsz, amikor nincs veled.

¤ Szeret az ölében vagy a hátán cipelni. Nem egy randitokról vitt már haza a hátán, amikor elfáradtál, de minden alkalommal a karjaiban cipel be a hálószobátokba, ha elalszol egy filmen. Ami igen gyakran megtörténik.

¤ - Csak tudnám, hogy miért akarsz filmezni, ha egyszer mindegy, hogy mit nézünk, úgyis elalszol rajta – csóválja a fejét, majd a karjaiba vesz és a szobába visz.

¤ Nem igazán a szavak embere, ha érzelmekről van szó. Nem mondogatja túl gyakran, hogy szeret, de minden nap igyekszik éreztetni veled, hogy te vagy számára a legfontosabb a világon.

¤ Gyakran ír neked kézzel írt levelet. Még akkor is, ha nincs távol. Egyszerűen csak szeret így meglepni. És szereti látni a csillogó szemeid, miközben a  sorait olvasod.

¤ Bármit is csinálsz imádja rajtad felejteni a tekintetét és csak figyelni téged... valójában képtelen elszakadni a látványodtól.

 valójában képtelen elszakadni a látványodtól

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Where stories live. Discover now