𝐒𝐄𝐕𝐄𝐍𝐓𝐄𝐄𝐍 ~ S.Coups

1.5K 185 11
                                    


¤ Határozottan, de végtelenül kedvesen és gyengéden közeledik hozzád. Egyetlen pillanatig sem hagy kétséget afelől, hogy mit is szeretne tőled és határozottan kitartó típus.

¤ Kifejezetten konzervatív, ami az udvarlási szokásait illeti. Sok randira visz el, gyakran megy érted, hogy hazavigyen és sokszor lep meg apró meglepetésekkel.

¤ Figyelmes és törődő. Nem csak udvariasságból kérdezi meg, hogy hogy vagy, hanem tényleg érdekli is. 

¤ Bármi is történik, biztos lehetsz benne, hogy száz százalékig melletted áll és támogat. Azzal azonban némileg meggyűlik a baja, hogy ő kérje a te segítséged.

¤ - Te komolyan képes voltál ezt elhallgatni előlem?! – rontasz rá gyakorlatilag, amikor egy nap Jeonghantól tudod meg, hogy a Cég csúnyán megbüntette valami miatt.

¤ - Csak nem akartam, hogy tudd, hogy hibáztam – vallja be csendesen. – Nem akarom, hogy csalódj bennem – néz rád bánatosan, te pedig azonnal a karjaidba húzod.

¤ Nagyon könnyen lesz féltékeny és a legártatlanabb közeledés feléd is fel tudja bosszantani. Olyankor egy kissé félelmetessé válik, szinte már erőszakos.

¤ - Addig tűnj el a közeléből, amíg szépen mondom – kapja el az egyik kidobó srác grabancát, amikor az egy koncert előtt megpróbál kikezdeni veled.

¤ Nem akarja, hogy nyilvánosságra kerüljön a kapcsolatotok, de a CEO csak úgy engedélyezi, hogy összeköltözzetek, ha ezt megteszi. Ő pedig megteszi. 

¤ De az elismerésen kívül semmi többet nem hajlandó. Nem csinál tabu témát abból, hogy kapcsolatban van, de sem rólad, sem a mindennapjaitokról nem hajlandó elárulni szinte semmit.

¤ - Boldog vagyok, legyen ennyi elég – hárítja kedvesen, de határozottan egy rádióműsorban a kapcsolatotokra irányuló sokadik kérdést.

¤ Imádja, amikor a konyhában forgolódsz. Gyakran csak leül és mosolyogva nézi, hogy mit csinálsz. Vagy épp képtelen visszafogni magát és hátulról átölelve figyeli a ténykedésed, miközben néha-néha finoman a nyakadba csókol.

¤ - Jól áll a fakanál, Asszonykám – pimaszkodik, majd hangosan feljajdul, amikor az említett tárggyal jókorát húzol a kezére. – Ez erőszak! – méltatlankodik. – Puszit! – csücsörít feléd és addig nem ereszt, amíg meg nem kapja.

¤ Van egy hihetetlenül pimasz oldala, amit a Caratok el sem hinnének róla. Imád veled kötözködni, kétértelmű megjegyzéseket tenni és húzni az agyad. 

¤ Odavan a totál átlagos randikért. Amikor moziba mentek vagy sétáltok egyet a városban és esztek egy jót a kedvenc utcai árusotoknál.

¤ Nem tűri el semmilyen formában sem, hogy a rajongói bántsanak. Végtelen kedvességgel, de határozottan lép fel minden alkalommal. És a komolyabb lépésektől sem riad vissza.

¤ - Ez már túlmegy azon, hogy nem kedvelik T/N-t. Ha ebből tanulnak, ezt fogom tenni – indokolja meg a CEOnak a feljelentést, amikor néhány fan manipulált fotókkal árasztja el a netet. – Ezzel az életét, a jövőjét, a karrierjét tehetik tönkre. Azt pedig nem fogom hagyni.

¤ Imád hozzád érni, szinte rabja a bőrödnek. Mindegy neki, hogy hol, de ahogy a közelébe kerülsz, azonnal cirógatni kezdi a fedetlen testrészeid.

¤ Nem titkolja el, hogy odavan a testedért. Eszét veszti egy csinos ruhától, egy szexi fehérneművel pedig bármit el lehet nála érni.

¤ - Kegyetlen vagy – szusszantja, amikor egy igencsak mutatós darabban búcsúzol el tőle, amikor este indul el a stúdióba. 

¤ Amikor pedig hazaér, édes bosszút áll rajtad. Hol gyengéden, hol szenvedélyesen, de eszed veszi minden alkalommal minden érintése, minden csókja.

¤ Néha hihetetlen módon gyerekes. Egy-egy társasjáték alkalmával olyan, mintha egy öntudatos, sértődött óvodás ülne veled szembe.

¤ - Nem játszom többé – jelenti ki megsértődve, amikor már sokadjára kap ki a játékban. Csak durcás pillantásokkal illeti a táblát és semmivel sem lehet rávenni, hogy újra csatlakozzon.

¤ Sokszor sportoltok együtt és több önvédelmi fogást mutat neked, hogy akkor is meg tudd magad védeni, amikor nincs melletted.

¤ Imád fedetlen felsőtesttel járkálni körülötted és odavan a látványért, hogy több év múltán is képes vagy fülig vörösödni tőle.

¤ Gyakorlatilag semmivel sem lehet boldogabbá tenni, mint azzal, hogy megleped egy-egy koncerten vagy fellépésen. Amikor kiszúr a tömegben a mosolya kiszélesedik és a show végéig nem is tudja levakarni magáról. 

 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Where stories live. Discover now